Xboxlife forum

Winning Eleven 11 / Pro Evolution Soccer 7

For sport fanatikere.

Indlægaf Anastacio » 22. sep 2007 15:49

Han siger ikke at den ene er mere realistisk end den anden, han mener blot, at Fifa 08 tempoet er urealistisk langsomt.

Her er jeg tilgengæld dybt uenig da jeg mener vi endelig har fået det perfekte tempo over hele feltet (skud, spilninger, løbetempo, opbyggelse m.m). Man kan spille enormt langsomt, men samtidig hurtigt kombinationsspil ala Barca og Madrid.

Det er dog som sagt op til den enkelte om man synes det er for langsomt eller ej.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf kenardo » 22. sep 2007 22:20

Synes det går alt for hurtigt. Er blevet fuldstændig hooked på PES6, som jeg synes er rigtig fedt. De skulle ha holdt stilen og bare ha poleret på grafikken og rettet de fejl der er 06 versionen.

Istedet har de smadret spillet ved at skrue tempoet vildt op, så det minder mere om et flipper spil end et fodboldspil. Fifa er klart mere realistisk, bedre grafik og alle licenserne. PES formår dog at give den fedeste fornemmelse når man hamrer kuglen i kassen. Der halter fifa lidt.
kenardo
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf hanZen » 22. sep 2007 23:26

Tempoet i FIFA er godt og langt mere realistisk. Dog synes jeg, at selve styringen føles en anelse tung. Desuden kunne frameraten godt være en smule bedre - i hvert fald i demoen.

Hmm det bliver svært at vælge i år. Skal spille de to titler en del, før end der kommer et kvalificeret svar :)
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf HunkyDory » 22. sep 2007 23:32

Jeg syntes også det er et svært valg. Føler mig mere underholdt i PES, men i FIFA er det bare så godt lavet det hele, pånær at det kan føles lidt tungt engang imellem. Men spørgsmålet er om det er noget man skal vende sig til.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamby » 23. sep 2007 00:01

Jeg syntes PES5 var det bedste !, så kom PIS6 som bare ikke holdt da det var sådan en PS2 konvertering :S ?

Det nye her har jeg en go fornemmelse af at det rammer mig igen, spil tempoet er blevet sat op igen, skud på mål er blevet sjove igen, som i andre også mener så føles det bare super fedt at score mål i PES DEMOEN, som det også var 5'ern, SUPER FEDT og det har jeg det godt med :D

MEN kommer der SAVE REPLAY OG EDIT MODE igen ??

FIFA syntes jeg som nogle af i andre, bare er for tungt :( der er flere ting jeg ikke syntes helt om, bliver sku nærmest træt når jeg spiller FIFA :) Grafikken syntes jeg er flot, men det ligner spillerne er blevet dyppet i en form for LAK :S de skinner som en ny poleret pokal.:)
Senest rettet af Gamby 23. sep 2007 00:05, rettet i alt 1 gang.
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf bjaelkesex » 23. sep 2007 00:04

Ja det er save replay og edit funktion med (siger de folk der har spillet den endelige version).
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Gamby » 23. sep 2007 00:07

UHA jamen jeg er solgt så :D

Er jeg den eneste som bare ikke kunne få nok af PES5 og kunne ikke klare 6'ern og dens enormt kedelig spil :) ?!?!?
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf Alex DK » 23. sep 2007 06:51

Gamby skrev:Er jeg den eneste som bare ikke kunne få nok af PES5 og kunne ikke klare 6'ern og dens enormt kedelig spil :) ?!?!?


Nej det er du ikke. Jeg spiller stadigvæk PES5 da det er det bedste spil i serien.

Jeg valgte af flere grunde at springe over det noget sjusket PES6, men jeg tror at jeg giver det nye spil i serien en chance, da AI'en virker til at spille meget bedre end den gør i PES5.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf arnel925 » 23. sep 2007 12:22

Det er fedt at spillet er blivet lidt hurtigere (det er trodsalt et spil) så det skal være sjovt at spille :D synes fifa er blivet alt for langsomt, og det er et stort minus i min bog. Langskud lykkes også flere gange nu, og målmand har det svært ved at gribe hårde bolden (det er et plus). Taklinger bagfra giver rødt nu, lige meget hvor det er begået. Dommeren kan står i vejen :lol: når der er straffe, ser man fra sin spillers perspektiv, hvis comp har straffe så ser du det som målmanden ser og omvendt. Replays er blivet rigtig gode, først vises 2 mål (efter en scoring) og senere replay på jubelscenerne :D (som i en rigtig kamp) derefter kan du selv vælge mellem mange cams. for at se målet. Eneste minus: forsvaret er blivet lidt dårligere synes jeg. Ellers et super fedt spil. Kan ikke vente til 26. Okt.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Indlægaf macho » 13. okt 2007 07:52

tjek lige dette, http://www.winningelevenblog.com/2007/1 ... inest.html

vil det sige at man kan lave sit eget spillersæt så det ligner det rigtige?
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf Gamby » 14. okt 2007 17:27

Macho det virker da som at man kan lave de rigtige spiller tøj :D

Det bliver så vildt herligt dette spil :D
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf Anastacio » 16. okt 2007 11:48

Ja. En ting er, at de har fjernet nogle funktioner fra Edit mode, hvilket er under alt kritik, så du kan blandt andet ikke lave egne logoer mere. Til gengæld kan du føre en .jpg fil fra dit memorystick ind i spillet, og så matche farven på trøjen bagefter.

På Xbox 360 kan jeg forestille mig, at du skal bruge Xbox Vision kameraet eller det du har på PCen, hvis du har din 360er konnektet.

Jeg modtager anmeldereksemplaret af PlayStation 3 versionen omkring udgivelsesdagen vil jeg tro, da ingen andre internationale websites endnu har modtaget det. Til gengæld har heldige vindere i Seville vundet den fulde version.

Der er desuden kommet et hav af interviews, hvor Seabass i princippet undskylder for, at PES08 ikke er, hvad man kan være bekendt. Holdet er allerede i gang med 09, der meget gerne skulle have nye funktioner og bif.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf DonRalleh » 16. okt 2007 12:07

Jeg vil gerne lige vide med sikkerhed, er alt rettet op på Xbox 360 versionen, så den ikke er ligsom PES6 til Xbox 360 med man ikk kunne ændre ; Transfer, sko , osv.

Er dette års udgave af Pes 2008 til xbox 360 fuldsælndig ligsom PES 2008 til PS3
-DON RALLEH-
DonRalleh
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf Anastacio » 16. okt 2007 12:14

DonRalleh skrev:Jeg vil gerne lige vide med sikkerhed, er alt rettet op på Xbox 360 versionen, så den ikke er ligsom PES6 til Xbox 360 med man ikk kunne ændre ; Transfer, sko , osv.

Er dette års udgave af Pes 2008 til xbox 360 fuldsælndig ligsom PES 2008 til PS3

Kort sagt: Ja. =)
Xbox 360 udgaven har tilmed en mere stabil framerate, noget holdet bag ikke kan forklare.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Gamby » 16. okt 2007 20:08

Jeg burde nok ikke være det, men jeg er smask forvirret over dette spil :)

Der floraer hele tiden ny info og så skal man også lige holde øje med om det er til den ene konsol eller den anden :D

Anastacio gider du ikke lave et opdateret info indlæg :D
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron