Xboxlife forum

Table tennis ?

For sport fanatikere.

Table tennis ?

Indlægaf skitzofraen » 3. sep 2006 16:41

jeg har købt table tennis for nogen dage siden efter at have prøvet demoen, og nu undre jeg mig lidt over at der i den fulde version ikke er skud på RT og LT knapperne ligesom der var i demoen, er de skud fjernet fra den fulde version? eller skal "unlocke" dem på en eller anden måde??
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Johngun » 3. sep 2006 16:53

Hvad var funktionerne i demo'en da??

Er det ikke bare focusshot??
I love Rock "n" Roll and food.. The day those two are combined, is the day I think I've reached heaven!! :-D
Johngun
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Table tennis ?

Indlægaf Nygaard » 3. sep 2006 17:34

skitzofraen skrev:jeg har købt table tennis for nogen dage siden efter at have prøvet demoen, og nu undre jeg mig lidt over at der i den fulde version ikke er skud på RT og LT knapperne ligesom der var i demoen, er de skud fjernet fra den fulde version? eller skal "unlocke" dem på en eller anden måde??


Har ikke den fulde version, men de skud du har på LT og RT svarer til dem du har på hhv. blå og rød knap, og venstre og højre på din højre analog stick.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf skitzofraen » 4. sep 2006 08:29

okay, forstår bare ikke hvorfor det var anderledes i demoen, ikk fordi det gør det store, undrede mig bare og tænkte det muligvis var slag der skulle åbnes først
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster