Xboxlife forum

Idé til KiNECT i sports spil

Snak om alt vedrørende Kinect.

KiNECT instant reaction replay

God idé!
13
54%
Dårlig idé...
3
13%
Det er allerede lavet.
2
8%
Ligeglad/ved ikke.
6
25%
 
Afgivne stemmer : 24

Indlægaf mr Oliver DK » 31. aug 2010 10:03

ideen syns jeg godt om! men tror det blir lidt svært at lave :)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf mr Oliver DK » 31. aug 2010 10:35

men at få in-game characteren til at udføre samme bevægelse med det samme, kan være svært :)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf maagaard90 » 31. aug 2010 11:11

Vil gerne have at Dead Space: Extraction kom til Kinect. Det kom kun til Wii i sin tid og PS3 Move får det med i deres udgave af Dead Space 2.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf KIAMMI » 31. aug 2010 12:00

Det tror jeg skam godt kan blive lavet, hvis ikke det allerede er lavet. Det handler vel bare om, at spillet skal vise de 2 online spillere, eller 4
HVER gang der bliver score et mål, så spillet er programmeret til det hver gang.
om det bliver kedeligt i længden, det tror jeg måske lidt...

Kinect´s kommende titel Dance central, har faktisk en real fotage når man er "solo" mode
hvis man har klaret sig ekstra godt.

og Kinects adventure, tager billeder midt i spillet,
men ved ikke om der er live optagelse.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf NiklasOfDoom » 31. aug 2010 12:09

Ja, det er vel ikke meget anderledes end det Burnout Paradise gør når man kører ind i andre online, så det kunne man vel sagtens få til at fungere. Man kunne dog lige så godt også lade det virke med et almindeligt vision camera, når den ikke gør brug af selve Kinect teknologien. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf maagaard90 » 31. aug 2010 20:12

Don Drift skrev:
maagaard90 skrev:Vil gerne have at Dead Space: Extraction kom til Kinect. Det kom kun til Wii i sin tid og PS3 Move får det med i deres udgave af Dead Space 2.


Tak for dit fuldstændigt ligegyldige indlæg i denne debat...


Undskyld - læste bare overskriften og gjorde fejlen over dem alle - læste ikke head topic :)

Men god idé. Min reaktion er sjældent stor ud over et smil på læben. Dog var jeg oppe og råbe og det hele, da jeg gennemførte Chime :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf THE TARD HUNTER » 31. aug 2010 20:31

Don Drift skrev:PRÆÆÆCIS det jeg mener :)

Det er jo det som gør FIFA sjovt f.eks., at se ansigtet på sin kammerat når man lobber hans målmand ;)

Argh... det var meget bisset gjordt! ;)
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf THE TARD HUNTER » 31. aug 2010 20:54

Don Drift skrev:
THE TARD HUNTER skrev:
Don Drift skrev:PRÆÆÆCIS det jeg mener :)

Det er jo det som gør FIFA sjovt f.eks., at se ansigtet på sin kammerat når man lobber hans målmand ;)

Argh... det var meget bisset gjordt! ;)


Haha, jeg ved det... n00b lob...

Det bliver spændende når FIFA 11 kommer, så er det slut med det ;)

Ja, glæder mig som en sindsyg!! ;)
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster