Xboxlife forum

Ninja Gaiden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Anastacio » 22. maj 2004 19:48

Jeg skrev offtopic ja, men jeg vendte tilbage til topic med det samme antoz, hvilket andre ikke har gjort. Og flink har man vel også lov til at være ik.

Surt show antoz.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf ant0z » 22. maj 2004 19:54

Jaså - Det vil sige at man godt må skrive offtopic hvis man skriver noget relevant bagefter? ..
.. Og det er ikke fordi jeg ikke ville have du skulle være venlig, har selv ønsket Buktu tillykke med dagen, men det kunne DU jo have gjort over Pm?

-Anders.
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Naemi » 22. maj 2004 19:54

Ninja Gaiden er efter min mening alle pengene værd, selv om jeg dog er kørt surt. Syntes ligesom ikke jeg gad mere i chapter 11 eller 12.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf Anastacio » 22. maj 2004 20:05

Det kan du helt og helligt godt have ret i antoz ;)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf ant0z » 22. maj 2004 20:11

Mange tak - Og lad os så ikke kaste med mudder :)

-Anders, tilbage til topic!
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Azbox » 22. maj 2004 20:11

Jeg har ikke råd til det, venter lige til jeg får løn:) og er der live i spillet?
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Saxe » 22. maj 2004 20:27

Ja, der er Live med
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Azbox » 22. maj 2004 20:29

fedt kan man så spille mod hinanden
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 22. maj 2004 20:32

Man kan ikke spille mod hinanden eller noget.

Det drejer sig om DLC, men der er intet at hente andet end noget, hvor du får nyt information :?

Det hele drejer sig om Master Ninja Tournament.

Dog skal man have gennemført spillet før man kan deltage i denne turnering og tilmed skal man gennemføre spillet endnu engang på hard i turneringens første runde.

Man kan vinde t-shirts med mere, men selve MNT delen er der ikke noget kød på efter min mening.

Og MNT er ikke, hvor man kæmper mod hinanden på samme bane, men derimod kæmper man om bedste tider på scoreboards.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Beatwolf » 8. jun 2004 23:20

fik det idag...
grafikken er ikke så fed som på diverse in-game screenshots jeg har set. men det er nok bare mit fjernsyn... Kameraet er virkelig latterligt og når man bruger first person view kommer der mærkelige streger der gør at det går langsomt at kigge rundt(har i også det problem?). Er kommet til chapter 2 til de der ryttere man kan jo ikke se hvor fanden de er henne 70% af tiden.. nun-chaku bossen var rimelig svær i starten men man skal bare lære at rulle væk fra hans angreb derefter hamre på x-knappen og rulle væk igen så er han klaret. De forskellige attacks er dog rigtig godt lavet. indtil videre er jeg lettere skuffet, tror dog det bliver federe hen ad vejen..

ps:hvorfor bitcher i over folk siger tillykke med dagen til hinanden, det skal der da også være plads til imo. Det er jo ikke dritte reich det her vel!
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Fire-Jolle » 9. jun 2004 10:57

Er meget tilfreds med spillet, og syntes det er i den grad pengene værd...!
Så jeg vil nok give spillet 92/100 ..

Er nået til Chapter 6...
Man bosserne i Chapter 4 og 5 var nemme :S
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf skitzofraen » 30. okt 2004 17:49

jeg synes bestemt ik at det er så godt som folk siger, men dermed ik sagt at det er dårligt!!
hehe, jeg synes det er alle 10 kr værd!!!!!!!

på en skala fra 1 (0) til 100, vil jeg nok mene det ligger på de 85 eller der omkring!!
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster