Xboxlife forum

Ninja Gaiden

Diskussion om third-person action spil her.

Ninja Gaiden

Indlægaf Anastacio » 21. maj 2004 21:30

Hvor mange herinde har egentlig købt NinjaGaiden og hvad synes I om det?

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvad I synes om det og hvad I vil give det i karakter (100 skalaen) :)

Så vi kan få en diskution igang, på forhånd tak.

Jeg fik selv købt det før release, men i starten skuffede det mig, det er dog blevet bedre med tiden.

Dog er det endnu ikke de 400,- værd efter min mening, men jeg er kun kommet til chapter 4 og indtil videre ligger min karakter på:

80/100.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 21. maj 2004 21:36

Har det ikke endnu, men håber på at få det imorgen, hvor man jo har fødselsdag... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Blaine » 21. maj 2004 21:51

Jeg er meget tilfreds med det. Købte det også på release og gennemførte det i går aftes. Det har været fedt fra start til slut. Er allerede i gang med Hard :)

94/100.
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Alex DK » 21. maj 2004 22:07

Jeg har haft spillet et stykke tid, men er først fornyligt kommet rigtigt igang med det. Jeg er kommet til chapter 3 på hard.
Indtil vidre har spillet ikke andet end imponeret mig. Atmosfæren i spillet er meget stemningsfuld, og det er med til at skabe en medrivende oplevelse.
Kampsystemet er dybt, dog kan kampene godt blive en smugle ensformige. Grafisk er spillet også meget imponerende, især de forskellige karaktere er godt designet, og generelt er spillet kunstnerisk meget flot. Spillets sværhedsgrad er meget høj, dog uden at blive urimeligt svær, hvilket jeg personligt synes er meget forfriskende, dog er det helt sikkert ikke noget der tiltaler enhver.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf ant0z » 21. maj 2004 22:08

Blaine - Vil du så ikke sælge det? :)

-Anders.
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Blaine » 21. maj 2004 22:14

Nej! :)

Jeg vil ikke sælge sådan et godt spil, desuden skal jeg ha' det gennemført på alle sværhedsgrader.
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Anastacio » 21. maj 2004 22:37

Jeg er nået til chapter 5 nu på små 2:40 timer.

Så hvis de næste kapitler bliver ligeså "nemme" gennemføres det jo ret hurtigt, men regner alligevel ikke med at spille det mere efter jeg får gennemført det :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 22. maj 2004 09:59

Damn, har lige sat det i Xboxen og sidder og spiller. .Men ham den første boss.. Han er sq da hård.. Nogen specielt teknik man kan bruge ved ham? :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 22. maj 2004 10:11

Det er det værd, jeg har ikke fortrudt de 500 kr. jeg gav for det.
Det er vanedannende, udfordrende. Kampene kan blive en smule ensformige som Paasch også nævner. Ellers er kampsystemet lækkert, og jeg er vild med at afprøve nye tricks og være mine modstandere overlegne.
Jeg er nået til chapter 8 på 2 dage (spille timer = ???).

Det skal også gennemføres på hard, men jeg har på fornemmelsen det bliver et helvede for mig.

Men det er fedt, og bestemt pengene værd.

Edit: Jeg vil også lige nævne at kameraet fungerer godt, det sker kun en gang i mellem at det ikke helt vil som man vil.

Jeg finder også svømningen lidt frustrerendde, men det er heldigvis ikke det størstedelen af spillet går ud på.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 22. maj 2004 10:29

Du kan slå den første boss ved at løbe op af vægge og bruge Y eller X for at slå ned i ham, men min ven tæskede bare løs med X knappen og så var han klaret på nul komma fem :?

Og tillykke med fødselsdagen Buktu :)

Kameraet er dog totalt frustrerende efter min mening :)

Spillet er da også fantastisk, fik skudt min første "fireball" af igår hehe :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 22. maj 2004 11:49

Heh, tak for hjælpen Game killer, det hjalp :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 22. maj 2004 12:22

game killer, du ved godt man kan bruge højre trigger til at få kameraet til at ligeudstilles, ikke?
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 22. maj 2004 18:49

Yes yes, men det er stadig irriterende samt at kameraet låser vise steder så man ikke kan centre kameraet.

Jeg er nået til bossen i chapter 5, hold kæft jeg blev sur så jeg gad ikke spille det mere i dag hehe :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 22. maj 2004 19:09

Jeg er kommet til Chapter 5 nu.. Men fatter det ikke... :S
Mangler alle mulige nøgler...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf ant0z » 22. maj 2004 19:38

Game killer skrev:
Og tillykke med fødselsdagen Buktu :D


*Host* Offtopic? *Host* ..
.. Ja ikke for noget, men når du bitcher sådan i alle andre forummer om at vi ikke må snakke et par ord's offtopic, så må du vel heller ikke?

Surt opstød
-Anders.
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster