Xboxlife forum

Chromehounds

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf KDLee » 10. jul 2006 10:05

Hej alle,

Ville lige dele dette med jer, blot for at vise, hvad der er muligt, hvis man vil bygge sin egen mech/hound i spillet. For vildt!! Kun fantasien ser ud til at sætte grænser:

http://www.chromehound.com/forums/index ... wtopic=966
Billede
KDLee
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf Hertzblut » 10. jul 2006 10:22

Good God hvor er den sweet!

Ligefør je tro rman kommer til at bruge megen tid i ens hagar. Jeg skal da helt sikkert have personaliseret min!
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf KDLee » 10. jul 2006 10:49

HertzBlut skrev:Good God hvor er den sweet!

Ligefør je tro rman kommer til at bruge megen tid i ens hagar. Jeg skal da helt sikkert have personaliseret min!


Samme her. Har siddet og leget lidt med det, men det ser ud til, at jeg kun lige har fået kradset overfladen.

Jeg sad i weekenden og legede lidt med et klan logo, men jeg tror lige, jeg skal tilbage til tegnebrættet...Samme gælder min hound :wink:
Senest rettet af KDLee 10. jul 2006 12:05, rettet i alt 1 gang.
Billede
KDLee
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf Da Senzai » 10. jul 2006 11:49

KDLee skrev:Jeg sad i weekenden og leget lidt med et klan logo, men jeg tror lige, jeg skal tilbage til tegnebrættet...


Ja Da!! Det kunne være så nice med et Klan-Logo, der sad på alle KlanMedlemmernes Mechs! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Niki Lauda DK » 10. jul 2006 14:17

Jeg tror da også, at jeg må ud og købe det her spil.... Det er sgu lige før at man må smide kæresten ud for at få penge til spil efterhånden!!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf KDLee » 11. jul 2006 07:30

9ki skrev:Jeg tror da også, at jeg må ud og købe det her spil.... Det er sgu lige før at man må smide kæresten ud for at få penge til spil efterhånden!!!


Lol hørt, hørt :lol:

Hvis du smider penge efter dette lidt for fede spil, så husk lige at overveje at blive medlem af klanen, ik'?

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=8613
Billede
KDLee
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf Dirty Harry » 16. jul 2006 22:12

Tja, demo`en sagde mig ikke noget, så her igår lånte jeg det af en af mine venner som så ikke har Live...

Og da jeg gik online med spillet, damn.... Aldrig har jeg oplevet mere ødelæggelse ved mine fingerspidser!

Nu ved jeg (mere eller mindre) hvordan det er at sidde med knappen til at udslette alt og alle!

Godt nok er min egen Hound ikke den bedste endnu, da der altid er noget der kan laves om på den, samt at man jo får nye dele ved at tilslutte sig en squad - Online kampagnen løber henover 2 måneder hvor man virkelig kæmper til sidste mand!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf ZenBrain » 19. jul 2006 15:32

Første Content pack til Chrome Hounds skulle være på trapperne. Og så er den gratis :)

http://1up.com/do/newsStory?cId=3152247
ZenBrain
Niveau 4
 
Indlæg: 559


Indlægaf Da Senzai » 19. jul 2006 20:14

Old News :0P

Men synes Packen er lidt tynd :0/

Anyway, 3 nye Dimser, der ligner det udstyr vi har i forvejen, er bedre end ingen nye dimser :0P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Crash Override » 19. jul 2006 20:21

glæder mig til at joine jer i morgen :)

skulle meget gerne modtage Chromehounds fra coolshop - SWEET :P
Crash Override
Niveau 4
 
Indlæg: 486


Indlægaf Dirty Harry » 19. jul 2006 20:37

Arh Senzai nu er de dele vel og mærke gratis i shoppen når du "køber" dem....
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Da Senzai » 20. jul 2006 10:15

Jeg fik leget lidt med den nye Kanon. Må indrømme, at den faktisk er Ganske fed :)

Det giver voldmeget i skade, men den rekyl den skaber er direkte fucked. Jeg testede den på noget inverse chasis, men tror man er nødt til at bruge Tank Tracks eller nogle Heavy Gunner Legs, hvis man vil gøre sig håb om at ramme noget på afstand med den.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 20. jul 2006 19:16

Er jeg den eneste, der synes at det er fedt?

CaptChronik17 skrev:Has Anybody Seen This Guy?
he is a really tall looking hound( i think stacked his cockpit on his generator) but his has a nazi flag on it. I was playin last night and i saw him and his teamate, then i noticed the flag, so he was the first to go. having that on here just isn't right.


Godt være, at det er et swastika, men folk skal sgu have lov til at lave deres hunde som de vil. At folk så vælger at være the "bad guys" er jo kun fedt. Det bringer lidt mere liv og stemning i spillet.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Rasmusdc » 20. jul 2006 23:08

Fucking lorte server halløj..

Spillet er meget godt, men bliver ødelagt af Disconnects og utroligt mange forsøg på at starte games, de 2 jeg NÅEDE på 2 timer kørte perfekt, men der var altid problemer

Gud hvor jeg håber de får lidt stabilitet i det
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf Da Senzai » 20. jul 2006 23:12

Ja forhelvede.

Nu vil jeg ikke spille "vi betaler for skidtet" - kortet, men det er vil derfor vi betaler for Guld? Så vi kan få nogle gode serveren der kører uden problemer?

Det ødelægger virkeligt oplevelsen af det kører afhelvedes til. Synes det er syndt, at et fedt spil skal ødelægges af dårlige servere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron