Xboxlife forum

Hitman: Absolution

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Ceerial » 2. dec 2012 17:01

Når jeg tænker mig om, syntes jeg også jeg kan huske jeg har læst det et sted.

Men det er godtnok for åndsvagt at alle spil serier skal annualiseres disse dage. Det kommer der ikke noget godt ud af.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Miaauw » 2. dec 2012 17:08

Altså jeg ville ikke have noget imod det i Hitman. Tror det fede ligger i at dét er det samme stealth spil som det altid har været, og så bare ny kontrakter :) Måske en intet-sigende historie hvor alt du røre ved bliver scriptet med eksplosioner. *Host*.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf XboxGeek » 2. dec 2012 23:31

Er det muligt at slette en Contract man selv har lavet?
XboxGeek
 


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Jokeri2000 » 2. dec 2012 23:46

tvivler jeg lidt på man kan :/
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf p1co9210 » 25. dec 2012 19:42

Nogle som har en videoliste over Evidence, til hver mission? Går nemlig efter de sidste achievements ;-).
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Miaauw » 25. dec 2012 20:20

Har du tjekket Youtube? Der er garanteret flere forskellige videoer om netop dem.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf p1co9210 » 12. jan 2013 15:36

Ja jeg fandt videoen og det tog ca. 2timer at finde alt evidence, hvor nørdet.. Men 1000/1000 YAY!
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Phimosis » 26. jan 2013 18:41

Er helt solgt over hvor fedt det spil er - har ikke helt fået kigget på multiplayer endnu da bare det og spille spillet er for fedt - men må sige den der skide mission på skyde banen, hvor jeg bare stinker til at ramme, har slet ikke luret den endnu
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf krig » 26. jan 2013 18:55

Phimosis skrev:Er helt solgt over hvor fedt det spil er - har ikke helt fået kigget på multiplayer endnu da bare det og spille spillet er for fedt - men må sige den der skide mission på skyde banen, hvor jeg bare stinker til at ramme, har slet ikke luret den endnu



enig..

jeg havde selv samme problem med skydebanen.. jeg fandt det var nemmere med den M60'er der kan findes i banen
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Macheta » 6. mar 2013 20:14

Hej,

Er der nogle herinde der har den fjerneste idé om hvornår der udkommer dlc til spillet? Er der overhovedet meldt noget ud endnu?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Lowlandet » 6. mar 2013 20:17

Macheta skrev:Hej,

Er der nogle herinde der har den fjerneste idé om hvornår der udkommer dlc til spillet? Er der overhovedet meldt noget ud endnu?


Der er ikke meldt noget ud, og jeg tror heller ikke at du skal regne med noget desværre :/

Havde håbet på en DLC som indeholdte de bedste gamle Hitman missioner, med de blev jo udgivet i en HD collection her tidligere på året.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Macheta » 6. mar 2013 20:22

Lowlandet skrev:
Macheta skrev:Hej,

Er der nogle herinde der har den fjerneste idé om hvornår der udkommer dlc til spillet? Er der overhovedet meldt noget ud endnu?


Der er ikke meldt noget ud, og jeg tror heller ikke at du skal regne med noget desværre :/

Havde håbet på en DLC som indeholdte de bedste gamle Hitman missioner, med de blev jo udgivet i en HD collection her tidligere på året.


Det var satans. Håber inderligt du tager fejl. Trænger til nogle nye missioner i det spil, samt nogle nye achievements.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf IkkNico » 29. mar 2013 13:33

Jeg kan desværre ikke anbefale Hitman Absolution til nogen.

Selve spillet er udemærket, selvom det er underligt at alle fjender respawner hvis man loader et savepoint, men det er en stor gamebreaking fejl: Save games bliver ødelagt

Jeg spillede Death Factory idag, og ville have en bid mad, så jeg quittede pænt til hovedmenuen og lukkede min Xbox ned. da jeg startede spillet igen fik jeg en velkomst besked om, at mit Contracts Pass nu var aktiveret, og fra hovedmenuen kunne jeg kun vælge New Game.

Lidt søgen på nettet afslørede, at jeg langt fra alene om at have oplevet dette, og at der intet er at gøre ved det. Spillet er altså defekt, så det bliuver leveret tilbage på lørdag.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Phimosis » 3. apr 2013 10:10

Oki det er jeg da ked af at høre, må sige jeg intet har oplevet udover hvor fedt jeg synes det er - det med at de forskellige fjender kommer tilbage hvis man loader et savepoint er vel på en måde fair nok, da du jo i teorien ikke har slået dem ihjel, da du er hoppet lidt tilbage i tiden.... ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron