Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Anonymous22 » 23. maj 2011 22:43

L.A. Noire var i starten et eksklusivt spil til PS3, så Rockstar er gået på kompromis, med X360 versionen. "L.A. Noire is a video game developed by Team Bondi in conjunction with Rockstar Games and published by Rockstar Games. It is the biggest game ever made in Australia. Initially announced as a PlayStation 3 exclusive, the game was later reported to also be scheduled for release on the Xbox 360." - Wikipedia

Jeg har det til PS3 (3.55), og der er absolut intet at sætte fingre på..
Anonymous22
 


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Juxer » 23. maj 2011 23:27

Er der andre ting end ansigtstræk efter man har stillet sine spørgsmål i afhøringerne der kan afsløre om personerne lyver? Jeg synes ret tit det kan være svært at vælge i mellem "truth" og "doubt". Derudover synes jeg det er et sindssygt fedt spil. Det er dejligt med noget der adskiller sig fuldstændig fra den normale spiloplevelse. Min eneste frygt er at det kan gå hen og blive en kende trivielt.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Anonymous22 » 24. maj 2011 06:59

Man skal holde meget øje, med deres øjne, især efter at spørgmålene er blevet stillet..
Anonymous22
 


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Prozel » 24. maj 2011 09:35

Stronghold skrev:Jeg har det til PS3 (3.55), og der er absolut intet at sætte fingre på..


Haxer :P
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 24. maj 2011 09:42

Nogle der kan forklare mig forskellen på Truth ansigtsudtryk og Doubt ?
Har fanget at hvis de direkte lyver, så vil de helst ikke have øjenkontakt, og sidder lidt nervøst..
Spiller det nok ikke for kontinuerlig til at gennemskue forskellen.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 24. maj 2011 13:12

Major Oblivious skrev:Nogle der kan forklare mig forskellen på Truth ansigtsudtryk og Doubt ?
Har fanget at hvis de direkte lyver, så vil de helst ikke have øjenkontakt, og sidder lidt nervøst..
Spiller det nok ikke for kontinuerlig til at gennemskue forskellen.

Hmm... den er svær. Ved ikke om jeg kan give dig svaret. Jeg bruger dog den taktik at kigge op fra notesblokken, inden jeg stiller et spørgsmål (brug analog højre)... Det synes jeg inderst inde giver en følelse/fornemmelse af, hvor vægten skal lægges. Men som der står i manualen: Brug den menneskelige intuition. Jo jo... det er lettere sagt end gjort :wink:
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Ganashatru » 24. maj 2011 13:42

Indtil videre er det ret godt. Atmosfæren fra 40erne rammes perfekt, og selvom afhøringerne er lidt trivielle, skabes der flot narrativ og æstetisk variation mellem sagerne.

Desuden er spillet filmreferencernes paradis, hvor alt lige fra D.W. Griffith til Jules Dassin markeres. Sidstnævnte gør det absolut sjovere, da man derved indleves yderligere.

Altså en fim-noir interesserets drøm...
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Ink129 » 24. maj 2011 13:49

Man kan i de fleste tilfælde rolig vælge truth, hvis ham/hende man udspørger holder en rimelig god øjenkontakt med dig EFTER, de har svaret på dit spørgsmål. Dette er dog kun en tommelfingerregel og holder ikke hver gang.
Ved doubt flakker de noget mere med øjnene og kigger mere til siden eller i gulvet eller lignende. Dette også EFTER, at de har svaret på dit spørgsmål. Jeg er dog alligevel faldet i en del gange, så dette er langt fra "bullet proof".
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 24. maj 2011 14:11

Rudivöller skrev:
Major Oblivious skrev:Nogle der kan forklare mig forskellen på Truth ansigtsudtryk og Doubt ?
Har fanget at hvis de direkte lyver, så vil de helst ikke have øjenkontakt, og sidder lidt nervøst..
Spiller det nok ikke for kontinuerlig til at gennemskue forskellen.

Hmm... den er svær. Ved ikke om jeg kan give dig svaret. Jeg bruger dog den taktik at kigge op fra notesblokken, inden jeg stiller et spørgsmål (brug analog højre)... Det synes jeg inderst inde giver en følelse/fornemmelse af, hvor vægten skal lægges. Men som der står i manualen: Brug den menneskelige intuition. Jo jo... det er lettere sagt end gjort :wink:


Ja, lige præcis :P
Naturligvis vil en guide i sidste ende kunne hjælpe én igennem uden besvær, men det virker næsten bare for cheapt.. ;)
Det kan være at det er nødvendigt at udvikle denne kvindelige intuition :lol:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf ALIE » 24. maj 2011 14:28

hvordan ser man case rating, på tidligere missioner??
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Ganashatru » 24. maj 2011 14:37

ALIE skrev:hvordan ser man case rating, på tidligere missioner??


I hovedmenuen.
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf ALIE » 24. maj 2011 15:31

var ved at arbejde på star map, men kunne ikke komme hen til en af dem hvornår kan man køre til resten af kortet??
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Blaugrana » 25. maj 2011 10:22

Startede igår og det er lige mig det spil her, synes virkelig det er underholdende, indtil videre hvert fald! Har den nyeste model slim og intstalleret spillet på HDD, har ikke oplevet nogen problemer overhovedet. FEDT FEDT FEDT :)
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 25. maj 2011 11:18

Blaugrana skrev:Startede igår og det er lige mig det spil her, synes virkelig det er underholdende, indtil videre hvert fald! Har den nyeste model slim og intstalleret spillet på HDD, har ikke oplevet nogen problemer overhovedet. FEDT FEDT FEDT :)

Det samme her. Ingen frysning af konsol overhovedet. Dog enkelt frame drops i store åbne miljøer og ved enkelt huse (?)

Men det er et fedt spil - elsker når en mistænkt modsiger et bevist, som jeg er i besiddelse af.

Mig: "Siger du det...? - hvordan forklar du så blodet på noget af dit tøj og et vidnes forklaring på, at du er voldelig overfor din hustru?"
Mistænkt: "Øhhhh"
Mig: "BUR HAM INDE!" (retter på hatten)

Love it!
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Noga » 25. maj 2011 12:59

Er lige kommet igennem den første disc, hvilket tog mig lidt over 3 timer.. Kan det virkelig passe, at der ligger så meget mere gameplay på de to sidste discs?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron