Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2011 19:41

Nettet skriver at der kommet en opdatering til Noir til begge platformer nu
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mogwai » 22. maj 2011 20:50

Jeg opdaterede spillet og prøvede at fornemme om der var nogen mærkbar forskel. Dog synes jeg stadigt at der er en del slowdowns når man kører rundt i crowded områder. F.eks. så går spillet også mærkbart ned i fps når man i nærheden, eller går omkring et hus.

Kan godt være at det bare er mig som er for krævende?! ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Drembi DK » 22. maj 2011 21:01

Jeg må have været meget heldig har ikke oplevet et eneste slowdown eller manglende grafik som jeg læser andre har, jeg har installeret spillet (alle 3 disk) og er lige startet på disk 3 nu og har som sagt intet oplevet :) (Har indtil videre 15,3 timer spilletid)

Dog syntes jeg at street crimes hvor de køre bil, kan lave de vildeste sving 60 mph også lige et 90 grader sving uden at miste fart :shock:
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf CvKM » 22. maj 2011 22:59

Styringen er sådan lidt underlig og meget let i det, synes jeg. Rigtig "100km/t... OG SÅ DREJER VI, FRU OLSEN! BARE KØR!"-agtig. :P
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf caps-iii » 23. maj 2011 16:02

Er der nogle der kan forklare mig, hvad der menes når man trykker "doubt" i et interview? Jeg er med på, at hvis man trykker "truth", så tror man på, at personen taller sandt, og omvendt med "lie" - men jeg er lidt i tvivl mht. "doubt"? Jeg er godt klar over det bliver tvivl på dansk, men hvordan skal det forståes?
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Meistar » 23. maj 2011 16:04

Jeg ser det som at de ikke lyver direkte, men holder noget tilbage.
Hvis du ikke har beviser til at støtte op om en løgn, og de ikke lyver, men heller ikke taler sandt, ja så er der doubt tilbage ;)

Den er lidt svær at tyde nogle gange i nogle interviews.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf kofoed » 23. maj 2011 16:05

caps-iii skrev:Er der nogle der kan forklare mig, hvad der menes når man trykker "doubt" i et interview? Jeg er med på, at hvis man trykker "truth", så tror man på, at personen taller sandt, og omvendt med "lie" - men jeg er lidt i tvivl mht. "doubt"? Jeg er godt klar over det bliver tvivl på dansk, men hvordan skal det forståes?


Du skal forstå det på denne måde her:

Truth: Du mener personen taler sandt.

Doubt: Du mener at personen, ikke taler sandt, men du har ikke noget bevis for det.

Lie: Du mener at personen, ikke taler sandt, og du kan bevise det.

Håber det hjælper :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf caps-iii » 23. maj 2011 16:24

Tusind tak for de gode svar!
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf M60 » 23. maj 2011 16:45

Doubt kan også betyde at de holder noget tilbage. Man skal tit trykke doubt når de siger noget som ikke direkte er løgn, men bare ikke er hele sandheden.

F.eks:

"Hvad tid gik han?"
"Jeg ikke helt sikker, måske 20:30..."
*Doubt*
"Tog han busssen, en taxa? FORTÆL!"
"Han tog bussen"
"blabla bla"
"blabla"

eller

*truth*
"Kan du fortælle mere?"
"Næh der er ikke rigtig mere"

Jeg synes ihvertfald tit det har været sådan. Det kan gøre det svært at vælge mellem truth og doubt, tit er det bedste er næsten at holde øje med deres ansigt.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 23. maj 2011 20:17

Så har jeg haft spillet nogle timer og sigtet flere personer. Hurra!
Inden jeg fik LA Noire var jeg dog overbevidst om, at jeg ville spille UDEN hjælpemidler til løsningen af cases. Det har jeg sgu valgt at revurdere; for ellers render man jo, efter min mening, bare rundt om trykker "A" hele gerningsstedet. "Noget hér?, noget hér?, noget dér?"

Er der overhovedet nogle derude, der spiller uden hjælpemidler?
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf TerrificFalcon » 23. maj 2011 20:18

I form af guides? Øhh, ja - det håber jeg da i hvert fald de fleste gør. Så svært er det jo heller ikke.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 23. maj 2011 20:21

... Nu tænker jeg specifikt på "rystelser" i controlleren og "musik" ved clues
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf TerrificFalcon » 23. maj 2011 20:27

Ja, okay, så er jeg med - jeg spiller personligt med både rystelser og chimes, men har sørget for at musikken i det mindste ikke stopper, når jeg har fundet alle clues. Ellers bliver det,m som du også er inde på, alt for rodet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf M60 » 23. maj 2011 22:08

Jeg kan ikke se hvad det skulle tilføje til spillet at slå dem fra, så det har jeg ikke valgt at gøre.
BTW er jeg den eneste der synes at mange af de forskellige biler ligner hinanden så meget, at det er umuligt at vide/huske hvilke man har kørt i på forhånd? Det gør det meget frustrerende for mig at skulle "samle" alle bilerne.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf SaintRasmus » 23. maj 2011 22:15

M60 skrev:Jeg kan ikke se hvad det skulle tilføje til spillet at slå dem fra, så det har jeg ikke valgt at gøre.
BTW er jeg den eneste der synes at mange af de forskellige biler ligner hinanden så meget, at det er umuligt at vide/huske hvilke man har kørt i på forhånd? Det gør det meget frustrerende for mig at skulle "samle" alle bilerne.


Bilerne ligner hinanden meget(men det gør de jo os idag). Jeg fandt heldigvis den sidste igår [-o<

Musikken er noget rodede, når man undersøger en crime scene. #-o
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron