Xboxlife forum

Dead Rising revival

Diskussion om third-person action spil her.

Dead Rising revival

Indlægaf Juxer » 4. feb 2010 19:23

Jeg har fået en sær lyst til at gennemføre dette spil igen (og med gennemføre mener jeg at jeg stræber efter at få alle gamerpoints).
Jeg ved i forvejen næsten alt der er værd at vide om spillet, men kan efter nogle timers spillen godt synes at det bliver lidt ensomt, så hvis der er andre der er friske på at begive sig ud på samme togt, eller bare hive et gammelt spil frem fra arkivet for at gøre en moderelsker selskab, så skal I være velkomne.
Jeg vil være behjælpelig med tips og tricks og diverse underholdning igennem mikrofonen.

Denne tråd vil fremover kunne benyttes som officiel hjælpetråd til Dead Rising da den gamle jeg lavede for over 2 år siden åbenbart er gået tabt i søgesystemet.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Krisgebis » 4. feb 2010 20:06

Ville egentligt gerne, for Dead Rising er et herligt spil, jeg desværre aldrig fik gennemført :-(
Kom altid til at holde en pause efter et stykke tid, og begyndte så forefra når jeg endeligt kom tilbage til det.

Har desværre ikke tid de næste par uger, så håber du finder en anden makker :-)
Et virkeligt friskt initiativ
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Jibla » 4. feb 2010 20:10

Jeg er klar. Har vist 840/1000.

Hvornår skal det være?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf kasperand » 4. feb 2010 20:13

Kan man spille co up i det? og hvad med splitscreen?
kasperand
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Jibla » 4. feb 2010 20:15

kasperand skrev:Kan man spille co up i det? og hvad med splitscreen?


No.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf kasperand » 4. feb 2010 20:38

Jibla skrev:
kasperand skrev:Kan man spille co up i det? og hvad med splitscreen?


No.


Så kun over xbox live?`
kasperand
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Jibla » 4. feb 2010 20:47

kasperand skrev:
Jibla skrev:
kasperand skrev:Kan man spille co up i det? og hvad med splitscreen?


No.


Så kun over xbox live?`


Nej, man kan kun spille single player.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Juxer » 4. feb 2010 21:56

JIBLA <3. Jeg savner vores gamle natteraids i Willamette mall.

Du må dog regne med at jeg skal tæske mig igennem Zombie Genocider i første omgang for at gøre resten af achievementsne lettere for mig. Mitzurugi og Aamand er desuden også friske på at tæve zombies og være legender sammen med Kool and the Gang, så vi har kun plads til 4 mere hvis vi skal kunne være i et Xbox Live Party 8).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Jibla » 4. feb 2010 22:04

Sure man, den klarer du snildt på et par timer med et par runs nede i kælderen. I mens kan jeg jo evt. fortælle løgn historier om pigebørn.

Men hvornår skal vi GAYME?

De eneste achievements der giver mig nederen er den med 40/50 survivors, Frank the Pimp og hvad der ellers er hvor man er afhængig af de fucking dumme civilians. Og hvis de laver et riot on my ass, så får de med min mega man gun.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Juxer » 4. feb 2010 22:31

Haha det er den rette indstilling. Frank the Pimp var ret nem dengang jeg lavede den, men årsagen til at jeg overhovedet lagde spillet fra mig var netop at jeg skulle få 50 survivors tilbage til security room men endte med at opgive efter 3 timers forsøgen på at få en tøjte ned af en trappe.

Jeg regner med at starte i morgen aften/nat for igen at spille lørdag aften/nat. Whatcha say?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Jibla » 4. feb 2010 22:38

De er så fucking retarded de civilians... Luis der hele tiden ringer, den achievement mangler jeg også. Det er vist mere held end så meget andet at få den. :)

Men sure thing naga, jeg er lige på arbejde i morgen men er hjemme 24:00 - og ellers er jeg klar fra klokken 14 lørdag -> mandag morgen. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Juxer » 4. feb 2010 22:43

What a pimp!

Søndag er jeg forhindret da jeg skal til Super Bowl lir, men hele mandagen har jeg af samme årsag taget fri fra arbejde og er dermed good to game. Kender du andre der kunne være frisk på at bandwaggone?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Jibla » 4. feb 2010 22:47

Juxer skrev:What a pimp!

Søndag er jeg forhindret da jeg skal til Super Bowl lir, men hele mandagen har jeg af samme årsag taget fri fra arbejde og er dermed good to game. Kender du andre der kunne være frisk på at bandwaggone?


Yeah, men det er vel først søndag nat->mandag at der er overrated bowl?

Dunno. Vi må jo lige se om der er andre der er med på the mantrain, kan jo være at de ser denne her episke tråd.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf FragBite » 4. feb 2010 22:54

Hvor kan man evt. købe Dead Rising til en ordenlig pris? Har længe gerne ville prøve at det give det en chance, men kan ikke finde det til under 200 bananer.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Jibla » 4. feb 2010 22:56

FragBite skrev:Hvor kan man evt. købe Dead Rising til en ordenlig pris? Har længe gerne ville prøve at det give det en chance, men kan ikke finde det til under 200 bananer.


Du kan få det til 2400 ms point på Games on Demand nu. Hvis du køber point af ham den nice panacea, så er det sikkert en najs deal.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster