Xboxlife forum

Darksiders review

Diskussion om third-person action spil her.

Darksiders review

Indlægaf Blodbad » 22. dec 2009 12:36

http://playmagazine.com/index.php?fusea ... entid=1989
Han kan li det!
Nu skal det bare blive den 8. Januar.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf munckster » 22. dec 2009 13:33

Skal jeg da vist lige ha' bestilt i EB! Ser for fedt ud. Og nu også med go' karakter.. must have..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf munckster » 4. jan 2010 14:58

Lige for at bumpe tråden her:P Men står og vil ind og bestille enten Darksiders, Dante's Inferno eller Bayonetta.. Men hvad tror i er bedst? Ud fra videoer synes jeg de minder en del om hinanden?
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Blodbad » 4. jan 2010 15:06

Hvis jeg skulle vælge, ville jeg tage Darksiders. Jeg tror det minder mindre om de andre to end de minder om hinanden. Mere action adventure end combo fighting. Og det er mere min type spil.
Når det så er sagt skal jeg ikke vælge... har forudbestilt alle tre.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf munckster » 4. jan 2010 15:14

Blodbad skrev:Hvis jeg skulle vælge, ville jeg tage Darksiders. Jeg tror det minder mindre om de andre to end de minder om hinanden. Mere action adventure end combo fighting. Og det er mere min type spil.
Når det så er sagt skal jeg ikke vælge... har forudbestilt alle tre.


Tak for svar. Kunne lige se der er demo af Dante's og Bayonetta, dem vil jeg lige prøve af. Lige umiddelbart synes jeg også Darksiders ser fedest ud, selvom jeg elskede DMC4 som er rent combo fighting :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf TerrificFalcon » 4. jan 2010 15:25

munckster skrev:Lige for at bumpe tråden her:P Men står og vil ind og bestille enten Darksiders, Dante's Inferno eller Bayonetta.. Men hvad tror i er bedst? Ud fra videoer synes jeg de minder en del om hinanden?


Jeg har bestilt alle 3, men Bayonetta og Dante's Inferno kan rende mig - Darksiders er klart det bedste, må jeg sige, :).

Og som også sagt tidligere; det der minder mest om de andre. Darksiders har også fået nogle meget gode reviews, så det er sgu der at jeg sætter mine penge, :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf DanishDove » 4. jan 2010 15:25

Dante's Inferno demoen er for fed og selve spillet skal jeg også have. Jeg har også kigget på Darksiders, og det ser rigtig sjovt ud, har dog ikke fået forudbestilt, desværre. :( Jeg ville ellers vildt gerne (og med den karakter det har fået.. waow!), men mangler ét PEGI-spil, før jeg kan preorder og kan ikke nå at bestille et fra UK.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf N00bdream » 4. jan 2010 15:39

Eurogamer har nu også smidt deres anmeldelse op - også de lyder glade for spillet :)

Jeg har bestilt Dante og Darksiders, tror måske Dante bliver det fedeste, men er meget i tvivl - og glæder mig i hvert fald til dem begge.

Bayonetta droppede jeg efter demoen, det var ikke lige mig.
X360: N00bdream
PSN: Zceam
Steam: n00bdream
N00bdream
Niveau 4
 
Indlæg: 371
By: Vordingborg


Indlægaf munckster » 4. jan 2010 15:57

Så fik jeg prøvet Bayonetta, det skal det i hvert fald IKKE være.. Ikke lige min stil :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Sumsar » 4. jan 2010 16:02

Jeg har også bestilt Darksiders hos gamestop her hjemme :D ....men hvad får man enlig i pre-order??
Ved at man får et ekstra våben med, når man pre-order hos gamestop.
Men har også set noget med en Darksiders tegneserie, men det kan være at det kun gælder gamestop i USA :?
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf M60 » 4. jan 2010 16:38

Det våben jeg har fået en kode til er universelt, så man føler sig lidt snydt, eftersom at koden allerede er frit tilgængelig på nettet.
Forhåbentlig får vi også den der comic når man henter spillet, selvom det virker usansynligt.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf munckster » 4. jan 2010 16:52

Nu har jeg prøvet Dante's Inferno og daaamn det er fed:P Nyt dilemma, har spil til 3 preorders. Ska have Darksiders og Splinter Cell, den 3. preorder vakler mellem Army of Two eller Dante's... Hvorfor er der ingen andmeldelser af Army of Two endnu ?! :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Unklemac » 4. jan 2010 17:04

munckster skrev:... Hvorfor er der ingen andmeldelser af Army of Two endnu ?! :P


Tror der var et PS3 magasin som gav det 85%. Skulle være lidt bedre end den første. Men hæng mig ikke op på det :)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf kofoed » 4. jan 2010 17:08

munckster skrev:Nu har jeg prøvet Dante's Inferno og daaamn det er fed:P Nyt dilemma, har spil til 3 preorders. Ska have Darksiders og Splinter Cell, den 3. preorder vakler mellem Army of Two eller Dante's... Hvorfor er der ingen andmeldelser af Army of Two endnu ?! :P


Mass Effect 2 all the way da!

Army of Two virker sgu ikke så godt igen, synes jeg, udfra demoen altså.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf DanishDove » 4. jan 2010 17:12

Mass Effect 2 = win.

Men vælge Dante's, hvis du skal vælge i mellem de to titler, da jeg også synes, at demoen rocker for vildt! :P
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster