Xboxlife forum

Ninja Gaiden?

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf rasmus » 24. apr 2004 18:08

glæder mig mest til det fordi jeg godt kan li rpg/action med ren hack and slash bortset fra diablo(det stinker)har jeg et par stykker.

ps. gafikken er også rigtig flot
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf L1 Solid » 25. apr 2004 10:53

rasmus skrev:glæder mig mest til det fordi jeg godt kan li rpg/action med ren hack and slash bortset fra diablo(det stinker)har jeg et par stykker.

ps. gafikken er også rigtig flot


Du skal dog nok regne med en høj indlærningskurve.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Tommy » 25. apr 2004 11:53

Min interresse for Ninja gaiden er faldet stort her på det sidste..

Både fordi der er cencureret en del, og fordi at sværhedsgraden skulle være meget høj..
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 25. apr 2004 15:16

Hmm, sådan som jeg har forstået det, skulle alle da kunne være med. Det skulle da være en af de gode sider ved det her spil... I starten bruger du bare mere eller mindre, primitive tricks, men du kan så blive langt mere avanceret, og bruge forskellige combos, jo mere du spiller...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Docmesty » 2. maj 2004 18:43

er spillet kommet til dk eller hva?.. hvor kan man få det?- er der nogen som har en hendvisning eller noget?
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Buktu » 2. maj 2004 18:44

Det kommer den 14. Maj her i Danmark.
Så nej det er ikke kommet endnu...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Thomas » 2. maj 2004 18:44

Jeg har ikke set nogen steder man kan købe det endnu... Men her er en dansk andmeldelse: http://www.gamesector.dk/side.asp?ID=5654
som du kan læse er spillet MEGET svært!
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf TuxPower » 2. maj 2004 22:00

Jeg sidder og spiller Ninja Gaiden i øjeblikket (jeg har lånt en cracked Xbox).
Jeg synes ikke det er svært, der er selvfølgelig nogen bosser der er svære, det skal de jo være.
Jeg har kort læst andmeldelsen, jeg har ikke været ude for at man gemmer langt fra bosserne (jeg er er nået til chapter 10 af 16).
Igen der er ikke svært, på normal, har ikke prøvet hard eller very hard.
Buktu skrev:Hmm, sådan som jeg har forstået det, skulle alle da kunne være med. Det skulle da være en af de gode sider ved det her spil... I starten bruger du bare mere eller mindre, primitive tricks, men du kan så blive langt mere avanceret, og bruge forskellige combos, jo mere du spiller...

Det er rigtigt, når du spiller kan du opgradere dine våben (mere kraft og flere combos) og du finder combo- og magicscrolls.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Peet » 2. maj 2004 22:40

Den første vid. jeg så fra spillet startede med Hayabusa i sit ninja-outfit, omringet af fire andre ninjaer, i en lille hytte.

Han smadrede dem i skøn manér, og det var lige dét, der fangede min interesse. Nu har jeg set flere videoer, og set lilla magier og enorme elektriske orme med hugtænder..

Jeg synes ikke de holder den stil jeg ønskede, og det svinger også lidt fra deres realisme i DOA-serien, men jeg tror stadig det bliver værd at spille.

Det eneste jeg rigtig frygter, er at det enten bliver for ensformigt, eller at save-points er placeret for dårligt.

Edit : eller at censuren i EU fører til at alle sprøjter grønt blod... :-s
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 2. maj 2004 22:59

Damn, den sidste smiley var velplaceret... ^^
Ha, hvor godt... :)

Mn jeg har egentlig ikke haft nogen større forventninger til Ninja Gaiden, så jeg er ikke blevet skuffet på nogen måder. Men i dag, da jeg sad og spillede et andet spil, fik jeg en utrolig lyst til mere hack'n slah, og mere fart og elegance. Dræbe den ene efter den anden, lyn hurtigt, istedet for at bruge adskillige minutter på hver fjende. Og fem minutter efter jeg havde tænkt den tanke, kom jeg til at tænke på Ninja Gaiden... Nu glæder jeg mig lige pludselig ret sygt :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Blaine » 2. maj 2004 23:00

Jeg glæder mig rigtig meget til dette spil, da det nok er min yndlings genre :). Jeg har nu ikke noget imod at det er urealistisk, bare det er sjovt. Det giver da også kun nogen mere variede fjender.

Peet: Glem ikke den sidste boss i DOA3 er da et eller andet monster, er det ikke?
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Peet » 3. maj 2004 09:16

Sandt nok, han så lidt underlig ud =P
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Beatwolf » 30. maj 2004 00:22

Jo der er noget der hedder Hack n' Slash, det er måske ikke en genre for sig selv, men det er ihvertfald en sub-genre under Action om ikke andet. Har ikke selv prøvet Ninja Guiden endu men det ser fandema fedt ud, lige hvad jeg har ventet på i flere år.. till alle dem der ikke helt ved hvad det går ud på så læs (eller se video review) på www.gamespot.com de har givet det Superb status, end pris jeg ellers ikke har set dem uddele før !!
endelig et walk-down-the-street-and-beat-everybody-up spil!!!! det har der sgu ikke været noget godt af i flere ÅR!!
Senest rettet af Beatwolf 6. jun 2004 22:38, rettet i alt 1 gang.
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Beatwolf » 31. maj 2004 17:28

yehaaa så har jeg bestilt her fra siden (eller er det gamebits?) ...
nogen der ved hvor lang tid der plejer at gå før man får lortet med posten ??
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Fire-Jolle » 31. maj 2004 17:45

Ca. 2 - 3 dage..

Regner med at bestille det her fra siden en af de følgende dage..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster