Xboxlife forum

Assassins Creed II-tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf BriIxX » 8. dec 2009 12:15

Counter Heroes skrev:Ok tak for svarene, ved du hvor mange procent af spillet man skal have gennemført for at havde gennemført historien??
Lige nu er jeg på 37,5%.


Ved det faktisk ikke, har slet ikke kigget på de procenter. Men vil tro det ligger på ca. 50-60%, men det et skud.
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Counter Heroes » 8. dec 2009 14:36

Ok :)
Hvad ligger din % på nu da :) ?
Tror også det er der omkring.
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Nilsson. » 8. dec 2009 15:32

MR eg HALOman skrev:Jeg har også gennemført, men jeg har egentligt ikke lyst til at fortsætte med spillet nu...

Jeg fik min gode historie og ved ikke rigtigt om der er mere at komme efter.

Er der nogle (UDEN AT SPOILE NOGET) der ved om der er mere spændene efter main storyline er overstået?


Saml alle glyphs..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf BriIxX » 8. dec 2009 18:08

Counter Heroes skrev:Ok :)
Hvad ligger din % på nu da :) ?
Tror også det er der omkring.


Hmm, jeg ved faktisk ikke hvor man kan se det med procenter? Syntes ikke jeg kan finde det. Men nu har jeg også samlet alle glyphs, rimelig spændende film den giver, syntes jeg.

Nu mangler jeg bare at finde alle de højeste steder, samle alle fjer og dertil nogle småachievements. Så må jeg vente med længsel på DLC...
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Counter Heroes » 8. dec 2009 20:47

Okay, det er inde under: Instillinger/Statestik ;D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf BriIxX » 8. dec 2009 22:50

Nårh, jeg har fundet det. Jeg har gennemført main story, fundet alle glyphs, og samlet 15 fjer ca. Jeg har gennemført 60,8% står der, så der er lidt at give sig til endnu :)
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Mogwai » 12. dec 2009 22:41

Nu har jeg købt skattekortet til Monteriggioni, og på kortet vises der en skat som jeg bare ikke kan finde. Den er vist til ligge lige inde til højre for døren i villaen, men der er ingen!

Ikke fordi den er meget værd, men nu er det bare blevet en principsag. Den skal findes, så vil være glad hvis nogen kunne give et hint ^^
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf SealFox » 12. dec 2009 22:46

Kan heller ikke finde den, heller ikke den der er ved et Tårn i Monteriggioni
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf egodane » 13. dec 2009 11:17

Jeg kan ikke finde de to sidste skatte som ifølge kortet skulle være i haven bag slottet i Monteriggioni. Det ser ud som om de er inde i muren eller noget lignende - nogen der kan hjælpe?
achumelei....
egodane
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Rahbek » 13. dec 2009 11:38

egodane skrev:Jeg kan ikke finde de to sidste skatte som ifølge kortet skulle være i haven bag slottet i Monteriggioni. Det ser ud som om de er inde i muren eller noget lignende - nogen der kan hjælpe?


Kan det være dem i minen? Den ligger på bagsiden af bjerget.
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf egodane » 13. dec 2009 18:03

Det må det næsten være - jeg har ellers rendt rundt og kigget på ydersiden af muren men nu vil jeg da lede efter den mine. Takker!
achumelei....
egodane
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf boblerne32 » 13. dec 2009 21:04

Har spillet 3,5 time nu, og er da fuldstændig imponeret over det her spil!

Jeg prøvede to gange at komme igang med AC1, men opgave begge gange, det blev simpelthen for kedeligt for hurtigt.

Denne gang må man sige at det er en noget andet historie. Meget mere afvekslende, meget mere overskueligt på en måde. Ved ikke om det er fordi historien hænger bedre sammen eller hvad det er, men spillet giver mere mening på en eller anden måde.

God grafik, super lyd - giver en kanon stemning at spille med italiensk tale, det er sgu genialt at man kan det.

Har endda accepteret de danske tekster så meget nu, at jeg ikke gider ændre indstillingerne i boxen :)

Synes stadig DA:O er det bedste spil jeg har spillet i år, men det her er en kraftig udfordrer til den titel.

En positivt overrasket, og meget imponeret oplevelse indtil videre.
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Lord Khazmir » 13. dec 2009 22:06

Rahbek skrev:
egodane skrev:Jeg kan ikke finde de to sidste skatte som ifølge kortet skulle være i haven bag slottet i Monteriggioni. Det ser ud som om de er inde i muren eller noget lignende - nogen der kan hjælpe?


Kan det være dem i minen? Den ligger på bagsiden af bjerget.


Den bliver dog først tilgængelig, når man har opgraderet minen.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Lord Khazmir » 13. dec 2009 22:08

Mogwai skrev:Nu har jeg købt skattekortet til Monteriggioni, og på kortet vises der en skat som jeg bare ikke kan finde. Den er vist til ligge lige inde til højre for døren i villaen, men der er ingen!

Ikke fordi den er meget værd, men nu er det bare blevet en principsag. Den skal findes, så vil være glad hvis nogen kunne give et hint ^^


Samme her - det er den sidste treasure jeg mangler, så meget gerne hjælp any one :)
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf TerrificFalcon » 13. dec 2009 22:59

Det er vel ikke den, hvor man skal ned i brønden for at finde den, vel?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster