Xboxlife forum

Saints row 2, downloadede pakker?

Diskussion om third-person action spil her.

Saints row 2, downloadede pakker?

Indlægaf BriIxX » 7. apr 2009 16:07

Nu irriterer det mig altså grusomt. Jeg har søgtpå google om det på alle mulige måder, jeg har søgt her på siden, men jeg ka sku ikk finde noget.

Nogen der ved hvor man kan få de ting der er i de pakker man har downloadet? jeg fatter det ikk, jeg har været rundt i en masse forskelligt tøjforretninger, tjekket min egen garderobe osv, men intet spor af mit downloadede julemandskostume, ej heller mit nye seje tøj,og hvad der ellers var at finde i pakkerne.

Bare mig der ikk kigger ordentligt? Håber i såfald der er en lifer derude klar til at hjælpe mig.
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Vestergaard » 7. apr 2009 16:09

Har du tjekket din garderobe og dit våbenlager i din bule?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf BriIxX » 7. apr 2009 16:16

jep. og jeg har li tjekket at det er downloadet igen. jeg forstår det sku ikk, det må være noget jegikk gør rigtigt.
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Vestergaard » 7. apr 2009 16:23

Hmm, skal du aktivere det i menuen, inden du starter spillet op. Er der ikke noget der hedder downloadet noget noget?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf BriIxX » 7. apr 2009 16:25

jo, det da faktisk rigtigt, det tjekker jeg da li,og vender tilbage i aften, tak for det:D
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Major Oblivious » 7. apr 2009 16:55

Jeg troede først at der kom en opdateringspakke til SR2 d. 16 april ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf BriIxX » 7. apr 2009 16:57

ja, men de har sendt sådan nogle små pakker ud med små ting etc.
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Major Oblivious » 7. apr 2009 17:00

Er der en bestemt måde man får fat i dem på ? Syns ik at jeg kan se dem på markedsplace :-s
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf BriIxX » 7. apr 2009 17:01

Haha srry mig der er en noob, jeg har ikk kigget efter, og downloadet noget til det gamle spil. hold kæft hvor dumt man, haha.
sådan noget må ma sku ta med et smil.
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Vestergaard » 7. apr 2009 17:07

Ærgerligt ;)
Så må du jo finde det gamle spil frem.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Major Oblivious » 7. apr 2009 17:09

haha.. ja, okay så forstår jeg det også nu :D Men der kommer noget vi kan lege med den 16 april som sagt
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf BriIxX » 7. apr 2009 17:30

ja det lyder spændende. ved I om det er andet end nye biler og sån noget? jeg tænker på om der er missioner eller noget andet?
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster