Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Atholm » 21. maj 2010 16:34

Kan godt være der er blevet spurgt om det før, men hvordan får jeg det indhold fra LE versionen. Jeg har tastet kode og kan se det under DLC i spillet, men synes da ikke jeg har golden guns eller kan vælge fancy outfit?
Atholm
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf SteffaRRRn » 21. maj 2010 16:35

Atholm skrev:Kan godt være der er blevet spurgt om det før, men hvordan får jeg det indhold fra LE versionen. Jeg har tastet kode og kan se det under DLC i spillet, men synes da ikke jeg har golden guns eller kan vælge fancy outfit?


Det er til online er det ikke?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Atholm » 21. maj 2010 16:37

Ok tror jeg fik spurgt for hurtigt fordi lige pludselig kom de bare :-) Det eneste jeg synes er underligt er at jeg skal unlock LE outfit, og kan ikke bare vælge det.
Atholm
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Gajda » 21. maj 2010 16:38

For lidt siden pissede det ned og tordnede i Århus... Nu er det værste ovre.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf spif2001 » 21. maj 2010 17:14

First impressions:

Kom i gang efter at have installeret og set intro. Forholdsvis kort inde i spillet ( mission hvor man skal hjælpe farmer dullen med at skyde et par critters ) sad jeg fast. Konen og jeg skulle sadle op og ride rundt i måneskinnet, men fanme om hun gad at flytte sig. Jeg prøvede alt for at få hende i gang, men hun nægtede bare at få fut i den krikke... *suk* Lidt dårlig start på hvad der ellers lover godt. Jeg måtte loade sidste autosave, som selvfølgelig var før man red rundt med konen i dagslys og så på bygninger. Grrr....

...men det er jo fredag, så ungerne horder tv'et til Disney Sjov, så jeg kommer først ordentligt i gang senere.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2010 17:28

SvAmP skrev:nogle der ved hvordan man bruget det der dead eye ?


Sigt med LT og tryk højre analog stik nede

Andre som oplever at Vogne glitcher helt vildt ? Syns altid jeg ser dem stå halvt nede i jorden og hoppe vildt :P
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Psymatiq » 21. maj 2010 18:07

Major Oblivious skrev:
SvAmP skrev:nogle der ved hvordan man bruget det der dead eye ?


Sigt med LT og tryk højre analog stik nede

Andre som oplever at Vogne glitcher helt vildt ? Syns altid jeg ser dem stå halvt nede i jorden og hoppe vildt :P


prøv at hoppe op på en tog og gå helt forrest i toget og skub til ham der styrer toget... multi glitch. Jeg har prøvet at flyve flere 100 meter op i luften og dø bag efter.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Ink129 » 21. maj 2010 18:22

Mogwai skrev:Det var sgu dårlig dag for PS3 folket.

Jeg hentede mit eksemplar omkring åbningstid hvor allerede der stod nogle PS3 folk. Den forreste i køen endte med at forlade butikken i arrigskab mens hans bandede uforstående.

Havde alligevel lidt ondt af dem :P


Ja, det må sgu være lidt surt for dem, som ikke modtager det til deres PS3 i dag. Min lillebror ejer en PS3, og jeg fik til opgave at møde op i Stereo Studio ved åbningstid i dag for at prøve at få fat på et eksemplar til ham- jeg havde fri i dag, og han skulle til eksamen, så jeg måtte jo gribe til handling. Heldigvis fik jeg fat i det eneste eksemplar, som Stereo Studio havde modtaget til PS3, så brormands dag blev reddet.

Men ellers et fantastisk spil med rigtig mange ting at lave. Det er simpelthen for lækkert at rode rundt på prærien i dette spil :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2010 20:10

Nogen som ved hvordan man tjener penge som "bad guy" har prøvet at lave et hold-up på én, men fik først penge, da jeg skød ham.. havde håbet på lidt mindre drastiske midler :P
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Cena » 21. maj 2010 21:42

Har lige fået et Avatar item. Skød hatten af en bandit :)

Havde sku ikke set de var med. Fik en Sombrero :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Kyian » 21. maj 2010 22:05

Jeg har problemer med at få mit DLC til at virke, har min war horse, men kan ikke skifte til mit Deadly Assassin outfit, eller finde min golden gun.

Nogen ideer?
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Stefrico » 21. maj 2010 22:08

Kyian skrev:Jeg har problemer med at få mit DLC til at virke, har min war horse, men kan ikke skifte til mit Deadly Assassin outfit, eller finde min golden gun.

Nogen ideer?


Outfittet skal man gennemføre nogle quests for at få.
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf THE TARD HUNTER » 21. maj 2010 22:10

Det her er det fedeste spil jeg hidtil har spillet! -eller fifa world cup 2002 var jeg nu også ret pjattet med, men tiderne ændre sig. :P
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf SvAmP » 21. maj 2010 22:11

nogle der kan forklare mig lidt om multiplayer der i ? fatter ikke en skid af det ? kan man unlock nye våben eller ?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Blade Dk » 21. maj 2010 22:20

Jeg var taget på jagt , og efter et par vel nedskudte fugle og efter fjersamlingen kunne jeg ikke helt forstå hvor min hest var blevet af , jeg kunne sagtens høre den. Det viste sig så at hesten var kravlet op i træet

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MGBrFSWmS5s[/youtube]
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron