Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf expose » 22. maj 2010 20:36

TerrificFalcon skrev:SealFox, du skal først klare missionen "On Shaky Ground" (mener jeg da nok den hedder), som du får at Irish. Når du har klaret den, så er sidste del af outfittet i en kiste, der hvor man finder Shaky i missionen, :)


jeg fandt faktisk kisten før jeg tog misionen :)
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf THE TARD HUNTER » 22. maj 2010 20:51

Ralle skrev:Hvilket årstal forgår spillet i?:)

Spillet foregår i år 1911.
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf TU I Raven » 22. maj 2010 21:36

Hej gutter, er der nogen af jer som kan hjælpe mig, jeg kan ikke få låst op for mit assassins outfit selv jeg har brugt den kode jeg fik med spillet, har fået de guld pistoler og hesten bare ikke det outfit, og jeg har faktisk samme problem gentlemans outfit, kan jeg heller ikke få unlocked selv om jeg har tilmeldt mig socialclub, på rockstars hjemme side under red dead redemption., nogen der kan hjælpe mig???
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2010 21:42

TU I Raven skrev:Hej gutter, er der nogen af jer som kan hjælpe mig, jeg kan ikke få låst op for mit assassins outfit selv jeg har brugt den kode jeg fik med spillet, har fået de guld pistoler og hesten bare ikke det outfit, og jeg har faktisk samme problem gentlemans outfit, kan jeg heller ikke få unlocked selv om jeg har tilmeldt mig socialclub, på rockstars hjemme side under red dead redemption., nogen der kan hjælpe mig???

har du husket at linke din konto inde på rockstar ? Ellers skulle man vist gå ind på "social club" i spillet, hvis spillet ikk selv fanger det.

Outfittet kræver at du gennemføre en række side-quests (bounty, hideout og side-missioner)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf TerrificFalcon » 22. maj 2010 21:43

expose skrev:
TerrificFalcon skrev:SealFox, du skal først klare missionen "On Shaky Ground" (mener jeg da nok den hedder), som du får at Irish. Når du har klaret den, så er sidste del af outfittet i en kiste, der hvor man finder Shaky i missionen, :)


jeg fandt faktisk kisten før jeg tog misionen :)


Jeg er ret så sikker på at du rent faktisk ikke kan komme ind i varehuset før du åbner det, med missionen der, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf TU I Raven » 22. maj 2010 22:03

Major Oblivious skrev:
TU I Raven skrev:Hej gutter, er der nogen af jer som kan hjælpe mig, jeg kan ikke få låst op for mit assassins outfit selv jeg har brugt den kode jeg fik med spillet, har fået de guld pistoler og hesten bare ikke det outfit, og jeg har faktisk samme problem gentlemans outfit, kan jeg heller ikke få unlocked selv om jeg har tilmeldt mig socialclub, på rockstars hjemme side under red dead redemption., nogen der kan hjælpe mig???

har du husket at linke din konto inde på rockstar ? Ellers skulle man vist gå ind på "social club" i spillet, hvis spillet ikk selv fanger det.

Outfittet kræver at du gennemføre en række side-quests (bounty, hideout og side-missioner)


jamen jeg kan slet ikke se sættet under mine outfit, så jeg ved ikke hvad keg skal gøre for at få det, og ja jeg har linked til mit gamer tag inde i social club, men stadig intet :?:
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf alex prip » 22. maj 2010 22:10

Jeg får spillet i morgen og jeg glæder mig helt vildt. Jeg har dog et spørgsmål angående sværhedsgraderne.

Jeg kunne godt tænke mig en udfordring, fordi at for mig var Grand Theft Auto IV let. Men jeg gider ikke sidde fast som jeg har gjordt i Call of Duty: World At War på veteran. Regner dog ikke med at det er så svært, men kan nogen sige hvordan de føler "Hard" sværhedsgraden er?
Billede
alex prip
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Indlægaf killman » 22. maj 2010 22:13

Der er ikke nogen hard sværhedsgrad bare et sigtekorn, som ikke har targeting aim. Det er meget let uanset hvad. Især hvis man bruger dead-eye.
Men det gør ikke så meget. Clint Eastwood plejer jo heller ikke anstrenge sig for meget, når han bad-ass'er.
killman
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf JcKiiNG » 22. maj 2010 22:15

alex prip skrev:Jeg kunne godt tænke mig en udfordring, fordi at for mig var Grand Theft Auto IV let. Men jeg gider ikke sidde fast som jeg har gjordt i Call of Duty: World At War på veteran. Regner dog ikke med at det er så svært, men kan nogen sige hvordan de føler "Hard" sværhedsgraden er?

kan se du har nørdet gtaiv rimelig meget, så burde du da også vide at der ikke er nogen sværhedsgrad. spillet er rimelig nemt! men damn jeg får nogle tæsk online :P
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2010 22:18

TU I Raven skrev:
Major Oblivious skrev:
TU I Raven skrev:Hej gutter, er der nogen af jer som kan hjælpe mig, jeg kan ikke få låst op for mit assassins outfit selv jeg har brugt den kode jeg fik med spillet, har fået de guld pistoler og hesten bare ikke det outfit, og jeg har faktisk samme problem gentlemans outfit, kan jeg heller ikke få unlocked selv om jeg har tilmeldt mig socialclub, på rockstars hjemme side under red dead redemption., nogen der kan hjælpe mig???

har du husket at linke din konto inde på rockstar ? Ellers skulle man vist gå ind på "social club" i spillet, hvis spillet ikk selv fanger det.

Outfittet kræver at du gennemføre en række side-quests (bounty, hideout og side-missioner)


jamen jeg kan slet ikke se sættet under mine outfit, så jeg ved ikke hvad keg skal gøre for at få det, og ja jeg har linked til mit gamer tag inde i social club, men stadig intet :?:

virkede koden da du indtastede den, og stavet gamertag rigtigt. ? Det lyder meget mystisk. Mit virkede med det samme :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf alex prip » 22. maj 2010 22:26

JcKiiNG skrev:
alex prip skrev:Jeg kunne godt tænke mig en udfordring, fordi at for mig var Grand Theft Auto IV let. Men jeg gider ikke sidde fast som jeg har gjordt i Call of Duty: World At War på veteran. Regner dog ikke med at det er så svært, men kan nogen sige hvordan de føler "Hard" sværhedsgraden er?

kan se du har nørdet gtaiv rimelig meget, så burde du da også vide at der ikke er nogen sværhedsgrad. spillet er rimelig nemt! men damn jeg får nogle tæsk online :P


Er der ikke noget med at man kan vælge sværhedsgrad hvor det er sådan at der er en med. Fuld autosigte, Lidt hjælpende autosigte og slet ingen autosigte
Billede
alex prip
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Indlægaf Kyian » 22. maj 2010 23:42

så fik jeg min første Glitch, da jeg havde hentet ammo, så stod vognen bare og hoppet. :( Så kan man starte forfra på den mission, det er trist.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Morten Skou » 22. maj 2010 23:45

alex prip skrev:Er der ikke noget med at man kan vælge sværhedsgrad hvor det er sådan at der er en med. Fuld autosigte, Lidt hjælpende autosigte og slet ingen autosigte


Jo, det er præcis sådan det er :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf expose » 22. maj 2010 23:51

Morten Skou skrev:
alex prip skrev:Er der ikke noget med at man kan vælge sværhedsgrad hvor det er sådan at der er en med. Fuld autosigte, Lidt hjælpende autosigte og slet ingen autosigte


Jo, det er præcis sådan det er :)


jeg spiller på det sværeste og jeg har bestemt ikke fortrudt den ekstra udfording! Det er så meget mere givende at nakke en person med er headshot fra hæsteryg i fuld gallop, uden auto aim :D
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Cloudy » 23. maj 2010 00:12

Major Oblivious skrev:
TU I Raven skrev:
Major Oblivious skrev:
TU I Raven skrev:Hej gutter, er der nogen af jer som kan hjælpe mig, jeg kan ikke få låst op for mit assassins outfit selv jeg har brugt den kode jeg fik med spillet, har fået de guld pistoler og hesten bare ikke det outfit, og jeg har faktisk samme problem gentlemans outfit, kan jeg heller ikke få unlocked selv om jeg har tilmeldt mig socialclub, på rockstars hjemme side under red dead redemption., nogen der kan hjælpe mig???

har du husket at linke din konto inde på rockstar ? Ellers skulle man vist gå ind på "social club" i spillet, hvis spillet ikk selv fanger det.

Outfittet kræver at du gennemføre en række side-quests (bounty, hideout og side-missioner)


jamen jeg kan slet ikke se sættet under mine outfit, så jeg ved ikke hvad keg skal gøre for at få det, og ja jeg har linked til mit gamer tag inde i social club, men stadig intet :?:

virkede koden da du indtastede den, og stavet gamertag rigtigt. ? Det lyder meget mystisk. Mit virkede med det samme :?



Jeg kan heller ikke få det til at virke af en eller anden grund.

Men man skal da ikke skrive sit gametag. Kun sin email/livekonto og password.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster