Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf M60 » 21. maj 2010 22:22

Jeg har spillet i et par timer nu. Har lige fået lasso'en.
I starten var jeg lidt forvirret, men synes nu at spillet virker rigtig fedt.
Jeg har vidst brugt omkring en hel time på bare at jage dyr til challengesne. De er jo skide addictive.

Glæder mig til at udforske spillet noget mere :)

Hestevognene er dog en smule glitchy, især hvis man kører lidt uden for vejene.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf Kyian » 21. maj 2010 22:26

Stefrico skrev:
Kyian skrev:Jeg har problemer med at få mit DLC til at virke, har min war horse, men kan ikke skifte til mit Deadly Assassin outfit, eller finde min golden gun.

Nogen ideer?


Outfittet skal man gennemføre nogle quests for at få.


ahhh troede jeg havde det fra start :)

ser frem til lassoen, er det igennem main story ?
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2010 22:32

Det er gennem B-missionerne, mange af de første missioner introducerer en til tingene.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Kyian » 21. maj 2010 22:40

Kommer der et flueben når man har udført en af de scraps, og skal det være i kronolosk rækkefølge?
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Rahbek » 21. maj 2010 22:44

Kyian skrev:
Stefrico skrev:
Kyian skrev:Jeg har problemer med at få mit DLC til at virke, har min war horse, men kan ikke skifte til mit Deadly Assassin outfit, eller finde min golden gun.

Nogen ideer?


Outfittet skal man gennemføre nogle quests for at få.


ahhh troede jeg havde det fra start :)

ser frem til lassoen, er det igennem main story ?


Ja, den får du rimeligt hurtigt via historien :)



Nu har man godt nok leget lidt rundt, og har allerede fundet en praktisk måde at spare tid og kedsomhed når man skal skinne dyr, det tog en evighed før xD
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2010 22:53

Rahbek skrev:
Kyian skrev:
Stefrico skrev:
Kyian skrev:Jeg har problemer med at få mit DLC til at virke, har min war horse, men kan ikke skifte til mit Deadly Assassin outfit, eller finde min golden gun.

Nogen ideer?


Outfittet skal man gennemføre nogle quests for at få.


ahhh troede jeg havde det fra start :)

ser frem til lassoen, er det igennem main story ?


Ja, den får du rimeligt hurtigt via historien :)



Nu har man godt nok leget lidt rundt, og har allerede fundet en praktisk måde at spare tid og kedsomhed når man skal skinne dyr, det tog en evighed før xD


Please Tell!!! :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf M60 » 21. maj 2010 22:53

Kan man skippe den der "cutscene"? Hordan?
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf Rahbek » 21. maj 2010 23:00

Major Oblivious skrev:
Rahbek skrev:Ja, den får du rimeligt hurtigt via historien :)



Nu har man godt nok leget lidt rundt, og har allerede fundet en praktisk måde at spare tid og kedsomhed når man skal skinne dyr, det tog en evighed før xD

Please Tell!!! :D


M60 skrev:Kan man skippe den der "cutscene"? Hordan?



Det er såmænd meget enkelt. Hvis i skyder et dyr på hesteryg, så gå i stille gang med hesten indtil lige inden du når dyret, så stå af og tryk Y i det samme sekund du ramme jorden og hesten træder over ådslet. Så får du bare tingene med det samme :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf BOOM » 21. maj 2010 23:07

Hader pumaerne! De har dræpt mig 2 gange nu.
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf Nasty Beaver » 21. maj 2010 23:41

Er jeg den eneste der synes at styringen på hesteryg er helt forfærdeligt?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf JcKiiNG » 21. maj 2010 23:42

Nasty Beaver skrev:Er jeg den eneste der synes at styringen på hesteryg er helt forfærdeligt?

så forfærdelig er den heller ikke.
det kræver bare øvelse.
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf THE TARD HUNTER » 21. maj 2010 23:46

Nogen der ved hvor den lille dreng er? Nu har jeg gået rundt et godt stykke tid omkring ved hanging rock, men han er ingen steder. :P
-har iøvrigt hørt ham græde et par gange.
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Major Oblivious » 21. maj 2010 23:50

THE TARD HUNTER skrev:Nogen der ved hvor den lille dreng er? Nu har jeg gået rundt et godt stykke tid omkring ved hanging rock, men han er ingen steder. :P


Spoiler: Du finder ham ikke, men spor efter ham, og et skilt popper frem, hvor der står at du har "gennemført" missionen, men historien ikke er færdig endnu, og du skal vende tilbage til sheriffens kontor senere Håber at det hjalp..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Burnie.dk » 22. maj 2010 00:20

Yo!

Jeg leder efter en måde, hvorpå man kan slå de gyldne våben fra. Jeg hader deres udseende. Jeg har kigget rundt omkring i spillet, men kunne ikke finde noget brugbart.
Jeg har også søgt rundt omkring på nettet, men kan kun finde folk, der forklarer at man må slette noget data på sin xbox, for at det kan lykkes.
Andre siger, at det kun er dine første våben der er gyldne, men jeg synes dog, at min 'nye' riffel også er gylden. Kan nogen afkræfte/bekræfte det, og sidder nogen inde med info om hvordan man slår det fra, vil det være kærkommen info :)

Skønt spil though! Jeg kan godt anbefale folk at grinde ulve. Det giver en fin indkomst.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Indlægaf TerrificFalcon » 22. maj 2010 00:27

Hestevogne... Glitchy...

Ja. Jeg er nået til en mission, hvor man skal race i hestevogne. Det er bare lidt sjovt, for det er umuligt at klare en, hehehe! 7 ud af 8 hestevogne, deriblandt den man selv skal køre, kan nemlig ikke flyttes. Den forreste hopper derimod rundt - og når jeg siger hopper, så mener jeg decideret at den flyver op til 50 meter op i luften. Det er simpelthen så åndsvagt, for man KAN ikke klare missionen, når man ikke kan rykke ens hestevogn...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron