Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Stefrico » 18. maj 2010 13:04

Major Oblivious skrev:Nogen som kan give en logisk forklaring på 18 Maj og 21 Maj ? Spillene står vel allerede i nogle kasser rundt omkring i DK og venter på at blive solgt.. Tvivler på at det kan være logistik-udfordringer som kræver tidsforskellen..


Fatter heller ikke en pind af Rockstars udgivelse af RDR.

Måske for at amerikanere skal føle sig overlegne? Det er vel den eneste logiske forklaring.
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf TerrificFalcon » 18. maj 2010 13:04

Ja, Major Oblivious - grunden er simpelthen, at det synes Nordic Games. Hvorfor de så lige synes at vi skal vente til fredag kan jeg heller ikke helt forstå, men sådan har de det åbenbart.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf kofoed » 18. maj 2010 13:04

Major Oblivious skrev:Nogen som kan give en logisk forklaring på 18 Maj og 21 Maj ? Spillene står vel allerede i nogle kasser rundt omkring i DK og venter på at blive solgt.. Tvivler på at det kan være logistik-udfordringer som kræver tidsforskellen..


Hvad mener du med forklaring på d. 18 og 21 maj? Det udkommer d. 18 i USA, men i europa udkommer det først på fredag, kan godt være mange butilker har modtaget det, men de må ikke sælge det før d. 21.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Psychotic nUb » 18. maj 2010 13:16

kofoed skrev:Hvad mener du med forklaring på d. 18 og 21 maj? Det udkommer d. 18 i USA, men i europa udkommer det først på fredag, kan godt være mange butilker har modtaget det, men de må ikke sælge det før d. 21.


Tror bare han mener at han gerne vil have en forklaring på hvorfor det er sådan :P Og det er vel bare fordi at Amerikanerne vil have det først :/ Eller måske for at skabe hype overseas.. dunno
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Dirty Harry » 18. maj 2010 13:30

Hmmm, nu har jeg ikke hørt noget fra Coolshop om de behandler min ordre. Jeg måtte lige tjekke efter at nogle af jer har skrevet at de ikke er sikre på udgivesesdag.

Ellers tager jeg forbi den lokale spilpusher.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Major Oblivious » 18. maj 2010 14:14

Psychotic nUb skrev:
kofoed skrev:Hvad mener du med forklaring på d. 18 og 21 maj? Det udkommer d. 18 i USA, men i europa udkommer det først på fredag, kan godt være mange butilker har modtaget det, men de må ikke sælge det før d. 21.


Tror bare han mener at han gerne vil have en forklaring på hvorfor det er sådan :P Og det er vel bare fordi at Amerikanerne vil have det først :/ Eller måske for at skabe hype overseas.. dunno


Lige præcis.. Selvfølgelig er vi nogen som er helt oppe i det røde felt over RDR - men nok ikke alle af dem som Take 2 håber køber spillet, og derfor kan jeg ikke forstå hvorfor de ikke får det på markedet hurtigst muligt

TerrificFalcon skrev:Ja, Major Oblivious - grunden er simpelthen, at det synes Nordic Games. Hvorfor de så lige synes at vi skal vente til fredag kan jeg heller ikke helt forstå, men sådan har de det åbenbart.

Tak, det er lige så uforståelig for mig, men dengang gav det vel mening for en eller anden.. Er vi mere tilbøjelig til at købe spil op til en weekend måske?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf kofoed » 18. maj 2010 14:32

Spil udkommer stort set altid her hjemme om torsdagen eller fredagen, så der er ikke rigtig noget nyt i at Rockstar udgiver spillet på en fredag her hjemme.

Men er nu ret sikker på deres salgstal ikke vil blive større af det udkom 3 dage før her hjemme ;)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf I Jub Jub I » 18. maj 2010 14:33

er der nogen der ved om man kan fange hinanden i MP eller bare random AI, altså binde dem og slæbe dem efter hesten. Vil meget gerne fange en jeg kender.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf arkotika » 18. maj 2010 15:02

I Jub Jub I skrev:er der nogen der ved om man kan fange hinanden i MP eller bare random AI, altså binde dem og slæbe dem efter hesten. Vil meget gerne fange en jeg kender.


Hahaha! :lol:
arkotika
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Indlægaf heinstach » 18. maj 2010 15:11

Major Oblivious skrev:Tak, det er lige så uforståelig for mig, men dengang gav det vel mening for en eller anden.. Er vi mere tilbøjelig til at købe spil op til en weekend måske?


Mange timeansatte får 14-dagsløn udbetalt om torsdagen. Kunne såmænd godt være derfor.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf krig » 18. maj 2010 16:35

heinstach skrev:
Major Oblivious skrev:Tak, det er lige så uforståelig for mig, men dengang gav det vel mening for en eller anden.. Er vi mere tilbøjelig til at købe spil op til en weekend måske?


Mange timeansatte får 14-dagsløn udbetalt om torsdagen. Kunne såmænd godt være derfor.


Den løsning virker for mig :D
glæder mig til at komme igang med spillet, Monster hunter tri trænger til en pause :wink:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf SvAmP » 18. maj 2010 18:30

elgiganten
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf lionel » 18. maj 2010 19:00

Don Drift skrev:Kan se coolshop har udsolgt, nogen der har en idé om hvor det ellers kan fås billigt til på fredag?


Jeg har købt min LE på http://www.game.dk til 429,- kr. med gratis fragt.
Billede
lionel
Niveau 5
 
Indlæg: 1158


Indlægaf D4ll3 » 18. maj 2010 19:07

Hmmm gad vide om man er en af dem som når at få spillet fra coolshop, eller om man er en af dem som ikke når det?

Jeg bestilte limited edition igår, men var inde og kigge idag, og nu jeg da usikker på om jeg når at få det? Ellers må jeg i elgiganten eller gamestop og handle et..
D4ll3
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf hanniball » 18. maj 2010 19:12

Mit eksemplar er afsendt fra elgiganten :)

Bestilte derfra igår..
Billede
hanniball
Niveau 4
 
Indlæg: 647


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron