Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Rechain » 30. apr 2010 13:01

Excellon skrev:
Rahbek skrev:
Excellon skrev:Helt enig.. Foretrækker også klart engelske undertekster både på spil og film, men kan også godt forstå der er mange som gerne vil have dem på dansk...


Det kan jeg til gengæld ikke, de vil i bedste fald være tro over for de originale, men temmelig sikkert miste mange af de indforståede jokes/fede oneliners/ordspil der tit er i spil

Kan godt se dine pointe og er også enig i at de mange gange kan gå tabt... Dog mente jeg at jeg kan sagtens forstå at folk som ikke er så skrappe til engelsk foretrækker de danske simpelthen bare for nemmere at kunne følge med i historien..

Fuldstændig enig :) det gør det bare en tand nemmere at følge med.
Selvom jeg lytter efter tale og forstår det, så er danske undertekster et plus.

SELVOM de mange gange ikke er korrekt oversat, men det betyder ik så meget.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf SvAmP » 4. maj 2010 21:09

så skete det desværre alan wake er blevet leaked :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Stricker » 4. maj 2010 22:30

Er der andre end mig der har mistet rejsningen over dette spil? Det virkerede som et rigtig fedt koncept da de udgav de første informationer for mange år siden, nu lyder det bare som en kedelig Penumbra/Alone in the Dark crossover fintunet til konsol-publikum.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Vultures » 4. maj 2010 23:44

Stricker skrev:Er der andre end mig der har mistet rejsningen over dette spil? Det virkerede som et rigtig fedt koncept da de udgav de første informationer for mange år siden, nu lyder det bare som en kedelig Penumbra/Alone in the Dark crossover fintunet til konsol-publikum.


Præcis.

Jeg tør godt love, at Alan Wake bliver en af de største skuffelser nogensinde - ikke kun for mig, men for hele industrien. Det er ikke blot en teori, det er en overbevisning, jeg har.

Spillet ryger på gamerankings med en avg. rating på mellem 6-7 på 10-skalaen; og dét er en kæmpe skuffelse for et projekt som Alan Wake.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Ink129 » 4. maj 2010 23:45

Stricker skrev:Er der andre end mig der har mistet rejsningen over dette spil? Det virkerede som et rigtig fedt koncept da de udgav de første informationer for mange år siden, nu lyder det bare som en kedelig Penumbra/Alone in the Dark crossover fintunet til konsol-publikum.


For mig er det nok lige omvendt. Jeg fandt det da rimeligt interessant, da de først annoncerede det for lang tid siden, men inden for de sidste måneder, så har previews og videoer fra spillet virkelig fået mig til at glæde mig til denne udgivelse.

Og at det minder meget om spil, som f.eks. Alone in the Dark, gør ikke mig noget. Jeg synes bestemt ikke, at Alone in the Dark var ret godt, men dette er en anden udvikler (læs: bedre udvikler), og idéerne i Alone in the Dark var egentlig meget gode, synes jeg; de var bare elendigt udført :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf kofoed » 5. maj 2010 07:09

Så er reviews ved at komme ind.

http://www.metacritic.com/games/platfor ... 0/alanwake

En metascore på 84 fordelt på 11 reviews so far, Eurogamer har dog valg og lade hende der normalt reviewer Wii spil og andre casual spil, og skulle review alan wake ;)

Men, jeg både troede og have håbet på lidt andre end vi har set so far, men det er stadig 100% must-have for mig.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf kofoed » 5. maj 2010 07:35

kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Hudson » 5. maj 2010 08:25

http://www.1up.com/do/reviewPage?pager. ... 3179131&p=

B+ hos 1UP.

Ikke lige det jeg forventede mig af en titel af denne, påståede, kaliber.

Fordi dialogen og karakterene er så...knapt så fantastiske, så tror jeg ikke at historien driver mig på samme måde som i f.eks Heavy Rain og Uncharted 2. Jeg er simpelthen ikke interesseret nok i Alan Wake, fordi jeg ikke føler nok for historie og karakterer.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Indlægaf Slimjay DK » 5. maj 2010 10:13

Er datoen rykket :

Tothegame siger : NORDIC RELEASE
09-Jul-2010
??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf kofoed » 5. maj 2010 10:15

Slimjay DK skrev:Er datoen rykket :

Tothegame siger : NORDIC RELEASE
09-Jul-2010
??


Nej, tothegame har bare ikke fået fat i datoen, det har hele tiden været forkert der inde af en eller anden grund.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Slimjay DK » 5. maj 2010 10:17

ok, det håber jeg også :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Ink129 » 5. maj 2010 15:48

Anmeldelse på Gametrailers. Det får 8.6. Det ser virkeligt nice ud, imo. :D

http://www.gametrailers.com/video/revie ... wake/65249
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf ALIE » 5. maj 2010 16:18

xbox360achievements gav 92 syndes de er gode anmeldere plus achievements også er en overvejelse
http://www.xbox360achievements.org/game ... ke/review/
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Chaui » 5. maj 2010 16:26

ligger på 84/100 inde på metacritic
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf Haugboelle » 5. maj 2010 16:54

Der er rigtig langt imellem gode spil i denne genre (Og der er så heller ikke særligt mange af dem) så af hvad jeg har set og læst indtil videre, så er jeg helt klart hooked på det. Krydser fingre!
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster