Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf charlie bumbum » 27. jul 2010 14:38

tue69 skrev:
charlie bumbum skrev:Var det ik idag ang. The signal dlc??


Jo, det er udkommet.


feedt :!:
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Indlægaf Macheta » 27. jul 2010 15:58

Det nye dlc udkommer d. 28 altså imorgen.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf tue69 » 27. jul 2010 16:26

Macheta skrev:Det nye dlc udkommer d. 28 altså imorgen.


Nej, det er udkommet idag.

http://majornelson.com/archive/2010/07/ ... ly-20.aspx

http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... ajornelson
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Macheta » 27. jul 2010 16:39

Nå? Jeg har bare læst mig frem til at det skulle være imorgen, det må jeg lige få tjekket op på.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf Rechain » 27. jul 2010 16:42

Fedt nok :) dog må det vente lidt...min løn er her først torsdag/fredag!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf tue69 » 27. jul 2010 16:43

Macheta skrev:Nå? Jeg har bare læst mig frem til at det skulle være imorgen, det må jeg lige få tjekket op på.


Yeh, der var også flere steder der skrev d. 28 - men Majoren afslørede det i sidste uge :)

Så det er bare med at finde spillet frem :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Reinhold » 27. jul 2010 16:50

Nice, lige kommet ind af døren fra en mini-ferie, og så er der dømt nyt indhold til Alan Wake :) Sweeeeet
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Macheta » 27. jul 2010 18:01

tue69 skrev:
Macheta skrev:Nå? Jeg har bare læst mig frem til at det skulle være imorgen, det må jeg lige få tjekket op på.


Yeh, der var også flere steder der skrev d. 28 - men Majoren afslørede det i sidste uge :)

Så det er bare med at finde spillet frem :D


Forstår bare ikke. Nu var jeg inde på markeds-pladsen, og inde i spillet.
Og der står begge steder at jeg skal betale points for udvidelsen.

Men det fatter jeg ikke brik af, den første pakke er da gratis, har selv skreven koden ind som der medfulgte i mit eksemplar, og stadigvæk skal jeg betale?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf tue69 » 27. jul 2010 18:28

Macheta skrev:
tue69 skrev:
Macheta skrev:Nå? Jeg har bare læst mig frem til at det skulle være imorgen, det må jeg lige få tjekket op på.


Yeh, der var også flere steder der skrev d. 28 - men Majoren afslørede det i sidste uge :)

Så det er bare med at finde spillet frem :D


Forstår bare ikke. Nu var jeg inde på markeds-pladsen, og inde i spillet.
Og der står begge steder at jeg skal betale points for udvidelsen.

Men det fatter jeg ikke brik af, den første pakke er da gratis, har selv skreven koden ind som der medfulgte i mit eksemplar, og stadigvæk skal jeg betale?


Underligt, det virkede fint her.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Falkin1337 » 27. jul 2010 18:32

Macheta skrev:
tue69 skrev:
Macheta skrev:Nå? Jeg har bare læst mig frem til at det skulle være imorgen, det må jeg lige få tjekket op på.


Yeh, der var også flere steder der skrev d. 28 - men Majoren afslørede det i sidste uge :)

Så det er bare med at finde spillet frem :D


Forstår bare ikke. Nu var jeg inde på markeds-pladsen, og inde i spillet.
Og der står begge steder at jeg skal betale points for udvidelsen.

Men det fatter jeg ikke brik af, den første pakke er da gratis, har selv skreven koden ind som der medfulgte i mit eksemplar, og stadigvæk skal jeg betale?


Hvis du allerede har indtastet koden, så er koden officielt ugyldig og du skal vente på at microsoft sender dig en ny. Vær sikker på at din information på xbox.com stemmer og de vil sende dig en ny vtil din mailadresse. Ingen ved hvor hurtigt de gør dette.
Remedy har advaret mof at indløse koden før at dlc udkom
Falkin1337
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Indlægaf Reinhold » 27. jul 2010 19:04

Jeg er lige kommet hjem fra sandstrand og ferie - indtastede koden, og nu står den i downloadkøen...... virkede ikke svært. Jeg havde dog heller ikke rørt mit skrabelod før i dag :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Ink129 » 27. jul 2010 19:22

Jeg har endnu ikke prøvet at downloade, men da jeg også har indtastet koden "før tid", så har jeg på fornemmelsen af, at jeg heller ikke får lov at downloade det uden at skulle betale MS points lige pt. Ellers lader jeg det da lige gå et par dage indtil, at det kan lade sig gøre :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Rechain » 27. jul 2010 20:15

De har skrevet om det her > http://www.joystiq.com/2010/07/27/ms-to ... d-too-ear/ < og har også selv brugt koden.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Rahbek » 27. jul 2010 20:43

Rechain skrev:De har skrevet om det her > http://www.joystiq.com/2010/07/27/ms-to ... d-too-ear/ < og har også selv brugt koden.

/Rechain


Det ser ud til at MS rubber neglene, der er nogle i comments der har fået deres kode. Jeg går udfra at sidens tid er fra det østlige USA (eastern) er de comments skrevet for under en time siden ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Ink129 » 27. jul 2010 20:46

Takker for dit link, Rechain. Du er en guttermand :wink:

Jamen, så er det jo bare at vente lidt endnu, selvom jeg virkelig godt gad at spille det med det samme. Tålmodighed er en dyd :P
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster