Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf ALIE » 16. maj 2010 00:08

Ink129 skrev:Jeg er også blevet færdig med chapter 4, og det er ved at lyde som en cliché, men: damn, det er fedt! Det ligger meget tæt på en 10'er fra mig. Historie, stemning, musik og lyd går bare op i en højere enhed.

Mass Effect 2 og God of War 3 har også været heavy hitters for mig i år, men jeg synes Alan løber med GOTY-titlen indtil videre, imo. Måske også fordi man forventede at ME2 og GoW 3 blev voldfede; dette var lidt usikkert med Alan Wake, når det nu var første udspil i franchisen (håber da, at der kommer fortsættelser); derfor er der også et element af meget positiv overraskelse forbundet med lige netop dette spil.

Personlig kan jeg godt fornemme, at Remedy har brugt lang tid på dette spil; tid som virkelig er blevet benyttet godt, synes jeg. Super titel! Lillebror kan heller ikke lade være med at følge med over skulderen, når jeg sætter det i maskinen, hehe :P

ja som taget ud af min mund :P
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 16. maj 2010 00:09

er lige nået til min første glich. spoilers med hvid.
er nået til episode 4 tror jeg nok. skal hen til en helicopter og henne sarah setter sig fast i en dør. nå det er jo ikke så slemt må bare loade kapitlet igen :wink:
Senest rettet af ALIE 16. maj 2010 16:41, rettet i alt 2 gange.
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Cena » 16. maj 2010 00:10

Er spændt på at høre folks konklusioner på spillets slutning når flere og flere et nået igennem :)

Jeg har siddet og læst om andre folks meninger om slutningen og kan sku ikke beslutte mig for hvad jeg skal tro :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf SteffaRRRn » 16. maj 2010 01:17

Det eneste jeg synes er lidt irriterende i spillet er den måde at man nogen gange kommer til at få nogen dialoger til at afspille oven i hinanden, så man går glip af noget.

Dog synes jeg nogle af de kommentarer The Taken kommer med er epic :D
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf kofoed » 16. maj 2010 01:34

Cena skrev:Er spændt på at høre folks konklusioner på spillets slutning når flere og flere et nået igennem :)

Jeg har siddet og læst om andre folks meninger om slutningen og kan sku ikke beslutte mig for hvad jeg skal tro :)


Heh, jeg blev lige færdig med 20-30 min siden, og jeg er sgu heller ikke helt sikker på hvad man skal tro eller ej.

Men alt i alt, tror jeg godt det her kunne gå hen og blive mit GotY, ikke kun pga. det er så fedt som det er, men der er heller ikke rigtig nogen spil som det her, tænker også på at starte på nightmare imorgen 8)

Forstår ikke hvordan en reviewer kan give det her spil under 9/10 tbh, Remedy ftw!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf SvAmP » 16. maj 2010 07:04

nogle der ikke fik limited edition som kan bruge et alan wake thema ? ?
Senest rettet af SvAmP 16. maj 2010 12:01, rettet i alt 1 gang.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Cena » 16. maj 2010 08:47

kofoed skrev:
Cena skrev:Er spændt på at høre folks konklusioner på spillets slutning når flere og flere et nået igennem :)

Jeg har siddet og læst om andre folks meninger om slutningen og kan sku ikke beslutte mig for hvad jeg skal tro :)


Heh, jeg blev lige færdig med 20-30 min siden, og jeg er sgu heller ikke helt sikker på hvad man skal tro eller ej.

Men alt i alt, tror jeg godt det her kunne gå hen og blive mit GotY, ikke kun pga. det er så fedt som det er, men der er heller ikke rigtig nogen spil som det her, tænker også på at starte på nightmare imorgen 8)

Forstår ikke hvordan en reviewer kan give det her spil under 9/10 tbh, Remedy ftw!


Syntes også spillet har været intet mindre end fantastisk. Kan heller ikke forstå de anmeldere der kun har givet 7-8 stykker, for syntes det berettiger til mere end det :)
Som helhed er spillet virkelig et mesterværk!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf ALIE » 16. maj 2010 11:57

ja intet mindre ind 9, så håber jeg max ikke bliver skidt.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Cena » 16. maj 2010 12:10

Så har jeg hevet 700 point i første gennemspilning :) Tror Nightmare må vente lidt.

Vil hellere i gang med Borderlands :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf 2ndkrueger » 17. maj 2010 00:27

Har bikset en lille musik video sammen til Alan Wake, blev helt opslugt af Poets Of The Fall's sang "War" som er i spillet og blev nødt til at lave noget kreativt :D

http://www.youtube.com/watch?v=QtqbxjKCWjw

Den er ret så spoiler heavy, så pas på hvis i ikke har gennemført det :)
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf Zieglers » 17. maj 2010 06:08

SvAmP skrev:nogle der ikke fik limited edition som kan bruge et alan wake thema ? ?


Ville da ikke være dårligt nu når du spørger så pænt :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Indlægaf ALIE » 17. maj 2010 14:58

hey er der nogle der kan hjælpe mig. er igang med at tage alle Collectibles vis jeg tager noget op burde den ikke gemme så jeg ikke skal sammle den op igen. eller skal man nå til en tjeckpoint. nogle gange snorre den i venstre hjørne andre gør den ikke.
undre mig også lidt sammle en side op så nu mangler jeg en i kapitlet. jeg dør og siden er der igen men uder pause kan jeg se jeg mangler en.
så kan det være vis man sammler noget op gæmmer den det men du vil stadig kunne finde den igen vi du ikke noget til et tjeckpoint :?:
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Ink129 » 17. maj 2010 23:29

ALIE skrev:hey er der nogle der kan hjælpe mig. er igang med at tage alle Collectibles vis jeg tager noget op burde den ikke gemme så jeg ikke skal sammle den op igen. eller skal man nå til en tjeckpoint. nogle gange snorre den i venstre hjørne andre gør den ikke.
undre mig også lidt sammle en side op så nu mangler jeg en i kapitlet. jeg dør og siden er der igen men uder pause kan jeg se jeg mangler en.
så kan det være vis man sammler noget op gæmmer den det men du vil stadig kunne finde den igen vi du ikke noget til et tjeckpoint :?:


Din formodning er korrekt :wink:

Den lille snurrende ting nede i venstre hjørne markerer, at du nu officielt har samlet den op, og det tæller med i dine statistics.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Rechain » 18. maj 2010 05:43

Damn, det er møg fedt :D ligesom jeg kan lide sådan et spil!
Og må sige de har gjort Limited Collectors Edition boksen mega fed!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Gajda » 18. maj 2010 07:20

Til folk der har Collectors Edition udgaven:

Jeg har bemærket, at der i de normale udgaver af Alan Wake medfølger en skrabekode til det første DLC. Denne burde også følge med i CE udgaven, men jeg kan ikke finde den i min kasse. Hvordan får vi CE ejere gratis adgang til det nye DLC?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster