Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf SteffaRRRn » 15. maj 2010 13:57

Beatwolf skrev:
SteffaRRRn skrev:Alan Wake er da bare alt for fedt. Jeg har altid hadet alt inden for horrer-genren, uanset om det har været film eller spil. Men jeg synes at den fede historie, blandet med lydeffekterne og den fede belysning som Remedy har formået at give spillet, har gjort førstehåndstrykket meget positivt, thumps up!


lol hadet alt indenfor horror genren.. your loss...YOUR LOSS!


Tja, vi kan jo ikke allesammen være fucking icecold horrer lovers ligesom du åbenbart er ;)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf kofoed » 15. maj 2010 14:00

Kesse skrev:Men jeg fatter ikke hvordan det skulle være et horror spil. På intet tidspunkt følte jeg mig skræmt. :(


At du ikke kan se hvordand et skal være et horror spil fatter jeg ikke helt, der er da en vild fed horror stemning i det langt hen af vejen, ikke at jeg føler mig skrømt af og spille det, men det gør jeg heller ikke ved at se horror film, men jeg kan da let se at det er en horror spil, et af de rigtig fede af dem
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Beatwolf » 15. maj 2010 14:01

kesse skal jo bare spille smart :P
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf SvAmP » 15. maj 2010 14:25

lige blevet færdig med episode 3 OMG den er nice!
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf SvAmP » 15. maj 2010 15:23

nogle der har samme problem som mig ? da jeg kom forbi bulldozeren fik jeg ikke den der achivement heavy metal ? er det fordi bulldozeren slet ikke må ramme en ?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf kofoed » 15. maj 2010 15:29

spoiler


SvAmP skrev:nogle der har samme problem som mig ? da jeg kom forbi bulldozeren fik jeg ikke den der achivement heavy metal ? er det fordi bulldozeren slet ikke må ramme en ?


Løb du bare forbi bulldozeren? For man skal nemlig lyse på den til den 'dør'.
Senest rettet af kofoed 15. maj 2010 15:37, rettet i alt 2 gange.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Cena » 15. maj 2010 15:32

Hvorfor er det i skal spoile oplevelsen for dem der ikke har spillet det sted endnu? Hvor svært er det at markere når man spoiler?

Har selv gennemført, men derfor ser jeg ingen grund til at ødelægge noget for andre :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf SvAmP » 15. maj 2010 15:35

nu må du sku også slappe af med det spolie har ikke nævnt mere ind der står i selve achivementen heavy metal
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf SvAmP » 15. maj 2010 15:36

kofoed skrev:spoiler


SvAmP skrev:nogle der har samme problem som mig ? da jeg kom forbi bulldozeren fik jeg ikke den der achivement heavy metal ? er det fordi bulldozeren slet ikke må ramme en ?


Løb du bare forbi bulldozeren? For man skal nemlig lyse på den til den 'dør'.


lort ! :P når må bare tage den når jeg gennemføre det på nightmare :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf kofoed » 15. maj 2010 15:38

Cena skrev:Hvorfor er det i skal spoile oplevelsen for dem der ikke har spillet det sted endnu? Hvor svært er det at markere når man spoiler?

Har selv gennemført, men derfor ser jeg ingen grund til at ødelægge noget for andre :)


Nu har jeg da lavet det hvidt på hvidt... Selvom jeg dog har meget svært ved at se at det på nogen måde skal kunne spoile noget for nogen.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Mogwai » 15. maj 2010 15:48

kofoed skrev:
Cena skrev:Hvorfor er det i skal spoile oplevelsen for dem der ikke har spillet det sted endnu? Hvor svært er det at markere når man spoiler?

Har selv gennemført, men derfor ser jeg ingen grund til at ødelægge noget for andre :)


Nu har jeg da lavet det hvidt på hvidt... Selvom jeg dog har meget svært ved at se at det på nogen måde skal kunne spoile noget for nogen.

Folk har tydeligvist svært ved at tage ansvar for deres egen færd på ze interwebz. Hvis man ikke vil ha spoilere burde man jo helt lade være med at besøge fora for de spil man ikke har gennemført endnu.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Kesse » 15. maj 2010 16:58

kofoed skrev:
Kesse skrev:Men jeg fatter ikke hvordan det skulle være et horror spil. På intet tidspunkt følte jeg mig skræmt. :(


At du ikke kan se hvordand et skal være et horror spil fatter jeg ikke helt, der er da en vild fed horror stemning i det langt hen af vejen, ikke at jeg føler mig skrømt af og spille det, men det gør jeg heller ikke ved at se horror film, men jeg kan da let se at det er en horror spil, et af de rigtig fede af dem


Jeg kan godt se, at der er horror elementer - men jeg finder det bare ikke skræmmende. Jeg undrede mig bare over andre kommentarer i denne tråd, hvor folk siger de var ved at falde ned af stolen.
Men det er da et voldfedt spil, ingen tvivl om det.
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf 2ndkrueger » 15. maj 2010 17:49

Spillet er ikke vanvittigt uhyggeligt, dog må jeg indrømme at i sidste chapter sad jeg konstant og kiggede mig over skulderen, det var satme uhyggeligt! xD
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf kofoed » 15. maj 2010 18:15

Så blev jeg færdig med episode 4, og derved har kun 2 tilbage, damn det spil er svært og ligge fra dig når man først kommer igang, jeg sidder også og tænker på om jeg skal starte med det samme på Nightmare, nu her når jeg nok bliver færdig med det på hard her engang i nat/aften.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Ink129 » 15. maj 2010 22:34

Jeg er også blevet færdig med chapter 4, og det er ved at lyde som en cliché, men: damn, det er fedt! Det ligger meget tæt på en 10'er fra mig. Historie, stemning, musik og lyd går bare op i en højere enhed.

Mass Effect 2 og God of War 3 har også været heavy hitters for mig i år, men jeg synes Alan løber med GOTY-titlen indtil videre, imo. Måske også fordi man forventede at ME2 og GoW 3 blev voldfede; dette var lidt usikkert med Alan Wake, når det nu var første udspil i franchisen (håber da, at der kommer fortsættelser); derfor er der også et element af meget positiv overraskelse forbundet med lige netop dette spil.

Personlig kan jeg godt fornemme, at Remedy har brugt lang tid på dette spil; tid som virkelig er blevet benyttet godt, synes jeg. Super titel! Lillebror kan heller ikke lade være med at følge med over skulderen, når jeg sætter det i maskinen, hehe :P
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster