Xboxlife forum

Resident Evil 5 demo hjælp til bane 1

Diskussion om third-person action spil her.

Resident Evil 5 demo hjælp til bane 1

Indlægaf jensemanden » 28. jan 2009 09:37

Har klaret bane 2 i RE5 demoen, men bane 1 er langt sværere.

Har fundet ud af, at inde i huset er der gemt ammunition under vandmelonerne og nogle andre steder, så langt så godt. Jeg kan sagtens holde "menneskerne" væk indtil de begynder at droppe ned fra taget, på det tidspunkt forlader jeg huset og løber forbi bødlen. Men her fra ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre, før backupen ankommer.

Har slået deres leder ihjel (ham med megafonen) men det har hvis ingen betydning. Er der en speciel opskrift til, hvordan man slår bødlen ihjel og er der evige "mennesker" eller skal man nakke dem en efter en?.

Har lidt svært ved at finde ud af, om man bare skal holde sig i live til backupen ankommer eller om den først kommer, når man har givet bødlen eller menneskerne nok skade.
jensemanden
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf pearly » 28. jan 2009 09:38

Du skal vente til der kommer backup! Det du skal gøre er at finde den stige der får dig op på husene hvor du så kan forsvarer dig selv indtil backup kommer. Det tager lidt tid før den kommer så i mellemtiden skal du bare skyde alt og alle!
pearly
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf jensemanden » 28. jan 2009 09:46

Ok det har også være min strategi so far, så er det måske spild af ammo at skyde på bødlen?
Brug for en ny hjemmeside?
www.orango.nu
jensemanden
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf pearly » 28. jan 2009 10:00

Ja det er, lad være med det :P
pearly
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Slydk » 28. jan 2009 10:05

Hmm... Jeg synes netop at bødlen er nemmere end gutten med motorsaven... Hvordan skal han nakkes??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf jensemanden » 28. jan 2009 10:21

Jeg skød en tønde tæt på ham, samt snipet ham et par gange. Du skal bare hele tiden have ham på afstand. Nemmest hvis du spiller med en menneskelig co-op spiller :)
Brug for en ny hjemmeside?
www.orango.nu
jensemanden
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf Slydk » 28. jan 2009 10:32

Så må jeg være tæt på at nakke ham.. For jeg sniper ham i skallen, løber hen og knalder ham et par og kaster grenater... Men han når altid at skære lidt i mig eller min coop makker..
Men jeg må bare prøve et par gange mere..

Tak for tippet :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf mr Oliver DK » 28. jan 2009 11:05

kan man ik bruge dn machette man har hængende på ryggen? :(
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Psymatiq » 28. jan 2009 11:28

sørg for at få den store gut til at miste så meget hp at han stopper et stykke tid mog gå over og giv ham nogle bank ved at trykke på X. Husk også at bruge omgivelserne(tønder der laver ild, elmasten i midten. Osv. En god måde at få ham til at stoppe et lille stykke tid er også ved at kaste granater efter ham efterfuldt af en uppercut med X. Så enten overlev i et stykke tid eller giv ham nogle tæsk. At give ham tæsk er hurtigst.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Zt3pH » 28. jan 2009 11:52

mr Oliver DK skrev:kan man ik bruge dn machette man har hængende på ryggen? :(


Jow sagtens, mener det er LT + RT eller RB + LT
Men den er mildets talt ubrugelig...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Indlægaf Ferno » 2. mar 2009 11:24

Undskyld jeg spørger, men hvor i alverden kan man få den DEMO henne...?? er vild med den slags spil.
ALARM 112 AMBULANCETJENESTEN 6 RUDE.
Min dag starter, når din pludselig ender...
Hvis du ønsker at se regnbuen, må du først vænne dig til regnen...
Ferno
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Indlægaf spif2001 » 2. mar 2009 11:48

Ferno skrev:Undskyld jeg spørger, men hvor i alverden kan man få den DEMO henne...?? er vild med den slags spil.

Du kan sætte den i download kø her:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... b=1#offers

Så bliver den downloadet næste gang du går online med din xbox.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster