Xboxlife forum

MGS4 t 360 !! ??

Diskussion om third-person action spil her.

MGS4 t 360 !! ??

Indlægaf Lunde_Deluxe » 15. feb 2006 09:41

D eterhånden et stykke tid siden jeg læste d... men fandt en artikel hvor der stod at Microsoft havde snaket med Kojima, og d nok vil bli t at MGS4 vil bli released t PS3 og 360 på samme tid...

Tro d eller jeg, har selv svært ved at tro på d... men d stod på "sort og hvidt"...!!

Andre der har hørt noget om d...??

På forhånd tak!
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf EvilNinjaMoby » 15. feb 2006 10:09

D r nu ik' hva' m kn lse i dne trd:

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=4101

Dr r et lnk t en artkel, hvr Kojima udtlr at MGS4 kn r tltnkt PS3...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Rechain » 15. feb 2006 10:09

Det ska du ik regne med...Kojima har udtalt at "ja, det ka sagtens køre på Xbox360" men det kommer ikke til den...

Det er PlayStation 3 eksklusiv, medmindre Kojima har ændret mening ;) ellers tror jeg nu også at Sony har det med at holde på ham....

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf pulzedriver » 15. feb 2006 10:21

Det står skrevet mange steder at Kojima San (i modsætning til hvad PS3-fanatikere hårdnakket hævdede i begyndelsen) har udtalt at der teknologisk ikke er noget problem i at portere MGS4 til Xbox360. Men som det også fremgår flere steder har Konami sandsynligvis ikke ressourcer til at få spillet gjort klart til samtidig udgivelse på begge konsoller. Jeg tror også at der er marketingsinteresser med i den beslutning og der er sikkert mange der er interesseret i at MGS4 bliver en PS3 exclusive release og helst samtidig med releasen på selve PS3-konsollen. Jeg er sikker på at MGS4 kommer til Xbox360, men ikke før efter udgivelsen til PS3.

Billede
pulzedriver
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Playkid » 15. feb 2006 10:24

EvilNinjaMoby skrev:D r nu ik' hva' m kn lse i dne trd:

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=4101

Dr r et lnk t en artkel, hvr Kojima udtlr at MGS4 kn r tltnkt PS3...


Og med det indlæg fik Moby både svaret på dit spørgsmål, og vist at det er ret irriterende når folk laver ligegyldige forkortelser, og sparer på vokaler og konsonanter.

Skriv dog hele ord og brug den 1/100 del af et sekund det tager at skrive hele ordet. For det gør det hele meget lettere at læse, du irriterer færre ved at skrive sådan og opnår større chance for andre svar i fremtiden ;)
Playkid
 


Indlægaf Rechain » 15. feb 2006 10:29

Ja, jeg forstod det nu heller ik....
Mht. MGS4 på Xbox360, ka jeg måske godt følge dig lidt pulzedriver, da udgivere nogen gange udgiver spillet til en anden konsol et stykke bagefter udgivelsen... ;)

Ligesom med at vi troede at GTAIII og de andre i serien var PS2 ekslusiv, så kom de alligevel efter deres udgivelse, til andre platforme (PC/Xbox)

Sååå...det ka da være at Kojima, efter at have udgivet det på PS3, at derefter så begynde at lave en Xbox360 version...ja, det ved mand da aldrig "måske/måske ik" :)
Bliver spændene at følge...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf EvilNinjaMoby » 15. feb 2006 10:32

Amen to that, Playkid. ;)

Synes faktisk at det er ekstremt belastende at læse sådan et indlæg - det er sgu' et levn fra tiden før man fik ordbog i mobilen, IMHO... :)
No offence, Lunde... :)

Pulzedriver, jeg håber du får ret mht. MGS4 på 360. Selvom MGS4 godt kunne være et incitament for at kaste penge efter en PS3... ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Vinterbird » 15. feb 2006 11:04

MGS4 vil ikke udkomme til andre platforme end PS3, det er næsten 100% sikkert.

MGS2 blev portet ja, men det solgte ikke særlig godt, hvilket også er forklaringen på hvorfor vi aldrig så MGS3 forlade PS platformen.

Kojima har udtalt at Xbox360 snildt ville kunne køre MGS4 traileren ingame, han har på intet tidspunktet givet udtryk for at spillet kunne finde på maskinen. Han har bare sagt at det teknisk kunne lade sig gøre at afvikle lignende grafik på maskinen.

Men jeg tror at Sony vil kæmpe ned næb og klør for at få lov til at beholde MGS4 som en eksklusiv, hvilket det formentlig også bliver. Så chancen for at se MGS4 på 360, den er minimal.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Lunde_Deluxe » 15. feb 2006 13:57

hehe... skal prøve at lade være med at skrive i forkortelser.... Sorry :S
Det jeg ville sige var at jeg har læst en artikel hvor der stod at Microsoft havde snakket med Kojima, og de nævnte at det er muligt at udgive MGS4 til begge konsoller på samme tid!!

Dog er Sony ikke så begejstrede for det, men hvis Kojima modtager en ordentlig sum penge fra Microsft... ja... Så vil personligt mene at det vil kunne lade sig gøre ;)
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf EvilNinjaMoby » 15. feb 2006 14:00

Jo jo... :)

Men mon ikke han allerede HAR modtaget en stor sum penge... Fra Sony. ;)
Og dermed er bundet op på en eller anden kontraktlig forpligtelse osv. osv.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Lunde_Deluxe » 9. mar 2006 14:30

det er så spørgsmålet... det kan jeg ikke rigtigt gætte mig til !! men vi får af se med tiden!!!
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron