Xboxlife forum

Star Wars TFU - Sidder fast i Level 8 *SPOILER*

Diskussion om third-person action spil her.

Star Wars TFU - Sidder fast i Level 8 *SPOILER*

Indlægaf Jimmibm » 28. nov 2008 18:37

Hej.
Jeg har idag kæmpet mig igennem star wars TFU til level 8. Men jeg sidder fast her.
Jeg er kommet til det stykke hvor man skal bruge sin kraft til at smadre en af disse "star destroyer".
Det går okay i starten. Jeg smadre de 5-6 små skibe og begynder at rykke star destroyeren ned - men efter noget tid så kommer der nogle nye små skibe som jeg skal smadre. Men jeg gør det er star destroyeren næsten rettet op igen.
Efter at have smadret de små skibe begynder jeg igen med star destroyeren. Men så sker det samme igen. Små skibe kommer, jeg smadre dem, jeg går igang med star destroyeren, flere skibe kommer osv.
Sådan bliver det ved.

Der må være noget jeg gør forkert.
Har søgt lidt rundt efter guides, men har ikke rigtigt fundet nogle.
Så hvad skal jeg gøre for at komme videre?
Jimmibm
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf mr Oliver DK » 28. nov 2008 18:41

det tog os' lang tid for mig. men det var os' den måde jeg gjorde det på. men husker du at gøre som der står du skal med sticksne?
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Jimmibm » 28. nov 2008 18:43

Ja.
Men lidt mærkeligt at jeg skal tage begge to op en gang i mellem.

Men syntes bare at det er en mærkelig løsning. Men jeg må jo også snart være ved slutningen af spillet..
Jimmibm
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf Jimmibm » 28. nov 2008 18:52

Kan du huske hvor mange "ture" der var?
Jimmibm
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf spif2001 » 28. nov 2008 19:04

Der er ikke ture i den forstand. Du skal bare sørge for at nakke de 6 tie-fighters i en ruf, så du har god tid til at hive i destroyeren. Så det er egentlig tie-fighterne du skal koncentrere dig om, at blive god til at nakke.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf RadioCarbon » 28. nov 2008 19:08

Jeg brugte også urimeligt lang tid på den opgave. Jeg blev faktisk småirriteret til sidst. Det var ikke altid jeg overhovedet fik lov at trække destroyeren ned mod mig selv.

Jeg kan desværre ikke huske, hvor mange omgange det varede. Et tip til hurtigere at bekæmpe de små skibe - hvis du ikke allerede har opdaget det - er at bruge ligthning, når de er tæt nok på. Efter min mening var det den nemmeste og hurtigste måde.
RadioCarbon
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Jimmibm » 28. nov 2008 19:27

Har klaret det nu.
Og tak for tippet med lynene - det gjorde det en hel del nemmere.
Men en lidt irriterende mission.. :-)

Tak for alle de hurtige svar.
Jimmibm
Niveau 2
 
Indlæg: 108



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster