Xboxlife forum

Saints Row 2 - achievement point

Diskussion om third-person action spil her.

Saints Row 2 - achievement point

Indlægaf Roadrunner » 27. nov 2008 21:52

Aloha,

jeg er ikke bekendt med SR spillet, men efter Xboxlife's anmeldelse af SR2, var det jo et spil jeg skulle prøve. Jeg har nu spillet det i ca. 5-6 timer og har ikke opnået en skid. Ingen achievement point - ingen bandemedlemmer. Jeg har opnået lidt respekt, købt noget nyt pimp-tøj - ommøbleret lejligheden.

Hvad skal man gøre for at opnå achievement point og få skabt sig en bande?
Smerte er svaghed der forlader kroppen...
Roadrunner
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf Cena » 27. nov 2008 21:55

Prøv at kigge på achievement listen på spillet?

Eller søg på google.
Har ikke selv spillet, så kan desværre ikke lige give dig et svar.

Men sandkasse spil er bestemt ikke nemme achievement points.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Koebmanden » 27. nov 2008 21:58

Øhm, hvad med at klare de første 3-4 missioner? Giver 5G.
Billede
Koebmanden
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf YoungTymer99 » 28. nov 2008 21:49

er der nogen der har kane & lynch dead men
Billede
YoungTymer99
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf YoungTymer99 » 28. nov 2008 21:52

jeg kan for rasten hjelpe med sr2
Billede
YoungTymer99
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf maagaard90 » 3. dec 2008 15:58

Altså, jeg har næsten gennemført spillet og fik først rigtig archievements efter at have nakket, banket og tæsket de forskellige gangs helt i bund. Men ja, de kommer sommetider pludseligt uden man regner med det.
Men spillet er fedt ligemeget hvad. Hvorfor egentlig spille for at få archievements? Det er da lidt nørdet og kedeligt at spille for det.

Men jeg har nok fået 300points indtil nu.

Prøv at få 3 guld stjerner i carsurfing :)
Det var mit første archievement.
Gennemfør alle hitman eller fightclub-missionerne.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf fneribyen » 3. dec 2008 23:20

maagaard90 skrev:Altså, jeg har næsten gennemført spillet og fik først rigtig archievements efter at have nakket, banket og tæsket de forskellige gangs helt i bund. Men ja, de kommer sommetider pludseligt uden man regner med det.
Men spillet er fedt ligemeget hvad. Hvorfor egentlig spille for at få archievements? Det er da lidt nørdet og kedeligt at spille for det.

Men jeg har nok fået 300points indtil nu.

Prøv at få 3 guld stjerner i carsurfing :)
Det var mit første archievement.
Gennemfør alle hitman eller fightclub-missionerne.


Altså nu er det ikke det topic går ud på men hvorfor er det nørdet og "kedeligt" at spille efter dem? Det er jo blot et meget vellykket forsøg for at få ca. 50 sidequests ind i spillet. Man bliver hurtigt tiltrukket af dem fordi det er jo ligesom en sidequest.
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Roadrunner » 4. dec 2008 08:17

Det er nu heller ikke for at få achievements jeg spiller spillet. Synes bare jeg havde lagt en del timer i spillet uden at opnå nogle og det undrede mig bare. For sammenlignet med andre spil, så skal der ikke så meget til, før man få de achievements.
Smerte er svaghed der forlader kroppen...
Roadrunner
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf EvilNinjaMoby » 4. dec 2008 08:57

Roadrunner skrev:Det er nu heller ikke for at få achievements jeg spiller spillet. Synes bare jeg havde lagt en del timer i spillet uden at opnå nogle og det undrede mig bare. For sammenlignet med andre spil, så skal der ikke så meget til, før man få de achievements.

Det skal der nu heller ikke i SR2 - du har bare grebet det lidt forkert an... :)

Hvis du, som allerede nævnt, udføre de første 3-4 bande-relaterede missioner, så er dine første point hjemme...
Du kan også blot røve 50 Stillwater-borgere, så får du også 5 point.

Ellers kan du bare gennemføre Demolition Derby, så er der 15 point hjemme...

Eller Drug trafficking, eller... Det er bare at gå igang. :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Jimmibm » 7. dec 2008 12:00

http://www.xbox360achievements.org/game ... w-2/guide/
Liste over achievement, de point du får for dem, og guide til at klare dem.

Har selv spillet, men bryder mig ikke specielt meget om det. Blev især skuffet over grafikken.
Jimmibm
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf ThomsonElite » 21. apr 2009 11:42

SR2 har nogle simple achievements og nogle "mindre simple" nogle :)
du kunne jo starte ud med at spille de første par missioner, som blev nævnt ovenfor, derefter så kan jeg fortælle dig, at hvis du har et hel dag til det, så kan du nemt få en røvfuld achievements, ved at klare "activities" altså de blå icons på kortet ... der er som standart 2 af hver slags, med små variationer vedrørende hitman og chopshop, men der skal man igennem 6 levels 2 gange ... så efter 12 små baner af en slags aktivitet - bling - achievement ... sidder selv of leger med det for tiden ....
Peace is a Lie, There is passion
Through passion I gain strength
Through strengt I gain power
Through power I gain victory
Through Victory my chains are broken
ThomsonElite
Niveau 4
 
Indlæg: 643



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster