Xboxlife forum

Dead Space: Spillet du elsker af frygte

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Cena » 8. dec 2008 22:00

macho skrev:SPOILER WARNING

er noget til chapter 7 mener jeg

så er jeg nået ti ldet sted hvor man kommer ind i et stort rum og så er der sådan en stråle det lyser op mod en kæmpe kugle med sådane ringer som køre rundt om den. jeg bliver ledet op til den kugle af min "gps" heeh, men hver gang jeg kommer derop ved jeg ikke hvad jeg skal og så dør jeg:(

SPOILER WARNING


Spoilers:
Sad fast samme sted.
Du skal ud på den anden side af kuglen og deaktivere 2 ting derude.
Mener at det er muligt at komme ud i venstre side af kuglen hvis du smider det statis på den.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf AndersSN » 28. dec 2008 12:38

Gennemførte selv dette klasse spil her i formiddags. Ville så lige prøve at starte forfra, men med samme "mand" for at hente et par achievements mere. Kan det passe man ikke kan ændre sværhedsgraden, når man vælger at fortsætte efter sidste mission?
AndersSN
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf WikzoDK » 28. dec 2008 12:41

Det kan man ikke, hvilket mange er ret sure over. Det er dumt, fordi man derfor ikke kan bruge sit nuværende udstyr i den nye sværhedsgrad. Så vidt jeg forstod, ville man rette det via en patch, men det er efterhånden længe siden ...
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf AndersSN » 28. dec 2008 12:44

Ahh, ja det er da ekstremt ærgeligt. Jeg gennemførte selv spillet på easy.. Men har nu låst op for den sidste sværhedsgrad og som du siger, kunne det da være fedt at spille den med level 5 armor og fede guns ;).

Tror ærligt talt det er for svært for mit at komme igennem på sværeste niveau men start udstyr.

Men tak for svaret!
AndersSN
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf spif2001 » 4. jan 2009 09:02

For dem der ikke kan få nok Dead Space, så er første udgave af Dead Space comic gratis at læse:

http://www.newsarama.com/php/multimedia ... ?aid=25029
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster