Xboxlife forum

Star Wars The Force Unleashed - Det mest fejlbehæftet spil!

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Durazell » 7. okt 2008 14:03

Når du checker Mission Status vil der i Bonus Objective stå teksten Default Text eller NIL. Du kan også se at dine force point nu konstant er 0 og antallet af holo'er også er 0. Så ingen achievement.

Glitchen forhindrer dig ikke i at spillet igennem, det forhindrer dig i at få point og achievements. Så du kan spille det igennem uden at opdage problemet. Det eneste du får at achievements er for de enkelte missioner.
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf spif2001 » 7. okt 2008 14:05

Nitten.

...men det vil jeg da lige holde øje med. Takker for heads up! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf aza » 8. okt 2008 18:12

Har ikke oplevet den givende Glitch. Men har oplevet spillet fucker-up, når man skifter costume eller ændre farven på ens lyssværd.

Hvis jeg så døde kunne den ikke finde den rigtig tjeckpoint at starte fra, hvilket resulteret i at bane skulle løbes halvt igennem igen :(

Historisk set, er det en fed handling!
Men teknisk set der for mange fejl og glitche i spillet.

F.eks på Sith Master niveauet, Mission 3 (advarer på lille spoiler)

Når man skal kæmpe imod Shaak Ti, går du i infight med hende, og kommer i "lyssværd-mod-lyssværd" duel og skal spamme X. Hvis hun har spawnet hende 3 minions har de stadig mulighed for at nedkæmpe dig, selvom man er kamp-sekvens, uden mulighed for at forsvarer eller stikke af. Fyrer de en combo af dør man, vinder hun dør man. Vildt fustrerende at man ikke er fredet!

En anden fejl:
Hvis man placere sig uheldigt før en ingame-video sekvens og der så spawner bad-guys, begynder de at skyde efter en - stadig i video sekvensen - og når man så selv kommer til roret igen, er man død!!!

Har godt nok været ved at lave en "this is spartan" på mit tv efter det skete for tredje gang i træk!! :)
Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack just left town. -Bruce Campbell
aza
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf DennisRikke » 8. okt 2008 18:26

jeg har gennemført det to gange og ingen fejl andet end de grafik fejl der nu engang er ... og ja spillet er som godt nok men alt for hurtigt gennemført og totalt skuffende med kun en single player del... skuffelse ren og skær skuffelse..
DennisRikke
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Indlægaf Snake22 » 18. okt 2008 19:33

Håber så sandeligt ikke dette er sandt :cry:

Ellers må jeg investere i Ps2 eller Ps3 versionen.

men der må da snart komme en patch, elsker for meget star wars til at vil have smadret dette spil :)
Elsker gode spil:-)
Snake22
Niveau 4
 
Indlæg: 448

Brugeravatar

Indlægaf Elgen » 18. okt 2008 19:39

Kunne et workaround ikke være at jævnligt lave en backup af sit savegame (+ plus evt. spillets 'systemdata' eller hvad man nu skal kalde det) ved manuelt at overføre det til et memcard via dashboardet?
På denne måde ville det 'kun' være det man havde spillet fra sidste manuelle backup til nu der var mistet?

Får man så glitchen, sletter man sine data på boxen og overfører man det man har liggende på memcardet tilbage til boxen.

Ved godt det er herre-chezzy, men kunne det ikke virke?
Elgen
Niveau 4
 
Indlæg: 556


Indlægaf XenturionxTc » 18. okt 2008 19:49

Har ikke haft problemet.

Har spillet igennem 3 gange (1 på normal og 2 på sithmaster (sidste sithmaster var for at få de sidste holocrons)).

Det er lykkes at få en fuld gamer score.

Jeg har ikke oplevet problemer under selve spillet.

Jeg må dog tilstå at jeg resolut hev skiven ud af boxen, da monstret fra Crash Bandicoot dukkede op (skraldespands tingen). Det spolerede totalt star wars illustionen for mig.

Der gik 2 dage før jeg følte mig nødsaget til at få resten af historien.

De efterfølgende 2 gennemspil var lige så slemme og tæer krummende som det første, når ovennævnte genstand dukkede op på skærmen.
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf peterswc99 » 18. okt 2008 20:05

Jeg har dette problem jeg kan kun lige klarer bane nummer 2´s boss og så siger den at den ikke kan spille disken og derefter vil spillet ikke starte op det eneste der hjælper er at slette de gemte data og så kan man spille igen!!!
Håber snart der kommer en patch så det kan hjælpe alle os der har dette problem!!!! :cry:
Billede
peterswc99
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf Jimmibm » 7. dec 2008 12:12

Jeg har aldrig oplevet de fejl. (Kun de små grafiske fejl som der nu engang er.)
Jeg har klaret spillet på det nemmeste neavu, er på kommet til level 5 i neavu 2.
Jimmibm
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf tue69 » 7. dec 2008 12:17

Default text glitchen er blevet rattet via en patch :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster