Xboxlife forum

Resident Evil 5 - Official Topic

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Flipout » 13. mar 2009 12:03

sidder og spiller det nu det er super fedt men der mangler sku noget gys og gru så det må man håbe at det kommer i re6 hvis det kommer
Flipout
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf Psymatiq » 13. mar 2009 12:27

cdr skrev:Tror det er meget hurtigere hvis man klarer det med en ven. Og har hørt at sværhedsgraden er ret nem, med mindre man spiller på Veteran.

Jeg bliver dog nødt til at vente nogle timer til jeg kan begynde, da jeg venter på en ven i USA får det. Det er en pine, for har haft det i mere end 24 timer nu.


gennemførte veteran på 4 timer og 9 minutter. Spiller proffesionel lige pt og er ligger på et lavere minut tal og er kommet til chapter 5.

God tur med proffesionel btw.. 1 hug fra en manjin og man har mistet næsten al hp.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Ink129 » 13. mar 2009 19:17

Har spillet det nogle timer nu med lillebror på Veteran sværhedsgrad, og vi nyder hvert sekund af det. :D

Det er tilpas svært, og selvom der ingen uhygge er, så er kampene enormt nervepirrende. Det er rigtigt fedt i coop, hvor samarbejde og kommunikation er nøglen for at komme helskindet igennem de intense kampe- det gælder virkelig om, at kunne dække hinandens røv.
Det fungerer faktisk rigtigt godt som et "fuldblods-actionspil", men lidt mere gys i en eventuel 6'er ville være det optimale for mig.

Og damn; hundene i RE 5 er ligeså bidske som de plejer at være i serien- puha, de er stadig min hadefjende numero uno, hehe :P
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Psymatiq » 13. mar 2009 20:54

Glæd dig til proffesionel 1 slag af en normal majini dræber dig næsten. Og hvis du når ned på DYING så har din partner under et sekund til at heale dig.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Divi » 13. mar 2009 21:58

Psymatiq skrev:Glæd dig til proffesionel 1 slag af en normal majini dræber dig næsten. Og hvis du når ned på DYING så har din partner under et sekund til at heale dig.


når jeg går i spillet kan jeg ikke se nogen pro. sværhedsgrad, det højest er veteran.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf tue69 » 13. mar 2009 22:15

Divi skrev:
Psymatiq skrev:Glæd dig til proffesionel 1 slag af en normal majini dræber dig næsten. Og hvis du når ned på DYING så har din partner under et sekund til at heale dig.


når jeg går i spillet kan jeg ikke se nogen pro. sværhedsgrad, det højest er veteran.


Du skal først gennemf're på pro.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf TerrificFalcon » 13. mar 2009 22:21

tue69 skrev:
Divi skrev:
Psymatiq skrev:Glæd dig til proffesionel 1 slag af en normal majini dræber dig næsten. Og hvis du når ned på DYING så har din partner under et sekund til at heale dig.


når jeg går i spillet kan jeg ikke se nogen pro. sværhedsgrad, det højest er veteran.


Du skal først gennemf're på pro.


... Veteran, ikke Pro. Du er vidst lidt væk lige nu, Tue? O.O Det ville ellers være nice at skulle gennemføre Pro for at få Pro.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Divi » 13. mar 2009 22:27

tak for hjlæpen, hvordan nakker man det der, flyve-monster der kommer ud af lastbilen?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf tue69 » 13. mar 2009 22:28

TerrificFalcon skrev:
tue69 skrev:
Divi skrev:
Psymatiq skrev:Glæd dig til proffesionel 1 slag af en normal majini dræber dig næsten. Og hvis du når ned på DYING så har din partner under et sekund til at heale dig.


når jeg går i spillet kan jeg ikke se nogen pro. sværhedsgrad, det højest er veteran.


Du skal først gennemf're på pro.


... Veteran, ikke Pro. Du er vidst lidt væk lige nu, Tue? O.O Det ville ellers være nice at skulle gennemføre Pro for at få Pro.


:lol: min fejl :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf propagandapanda » 13. mar 2009 22:31

Andre der har store problemer med Screen Tearing...???
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Indlægaf tue69 » 13. mar 2009 22:35

propagandapanda skrev:Andre der har store problemer med Screen Tearing...???


Jøps.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Psymatiq » 13. mar 2009 23:56

Divi skrev:tak for hjlæpen, hvordan nakker man det der, flyve-monster der kommer ud af lastbilen?


Der er miner i nogle af tønderne. Brug en og få flagermusen til at gå oven på den, og skyd så det røde nede ved dens "hale".

Og ja man skal klare Veteran først før Proffesionel åbner op.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Ink129 » 14. mar 2009 02:47

Psymatiq skrev:Glæd dig til proffesionel 1 slag af en normal majini dræber dig næsten. Og hvis du når ned på DYING så har din partner under et sekund til at heale dig.


Damn, lyder heftigt. Glæder mig til at få det gennemført på Pro også, hvilket skal gøres ligeså snart at Veteran er gennemført. Dette spil er for fedt! :D
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf arnel925 » 14. mar 2009 12:50

Fik spillet meget RE5 igår, og må sige jeg er positivt overrasket. Der er meget action og det føles mere som en genre for mig end de tidligere RE spil, som jeg ikke spillede så meget da jeg ikke kunne se meningen i dem. :P Skal helt klart ejes af alle som har en xbox360
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Indlægaf Nehat » 14. mar 2009 15:53

Psymatiq skrev:
cdr skrev:Tror det er meget hurtigere hvis man klarer det med en ven. Og har hørt at sværhedsgraden er ret nem, med mindre man spiller på Veteran.


gennemførte veteran på 4 timer og 9 minutter.


Ja, men var det før eller efter du havde klaret det på amatør?
Jeg er ca. lige startet på chapter 3 i min første gennemspilning og tror playclocken ligger omkring 5-6 timer på Veteran. Det er satme svært når man ikke ved hvad man skal gøre (edit:)på forhånd.
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster