Xboxlife forum

Resident Evil 5 - Official Topic

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Shreik » 12. apr 2009 12:06

Pro unlocker du først ved at klare Veteran :/

Men mener man kan "snyde" og få en kammerat til at spille en bane på pro og dermed unlocke den selv, er dog ikke helt sikker.
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Tbigum » 12. apr 2009 15:39

Shreik skrev:Pro unlocker du først ved at klare Veteran :/

Men mener man kan "snyde" og få en kammerat til at spille en bane på pro og dermed unlocke den selv, er dog ikke helt sikker.


Ok, men det er mere den rocket launcher med unlimited ammo jeg er efter, den kan man vel nok få ved at klare spillet på under 5 timer selvom det er på amatør, når jeg så har fået den, så kan jeg gå efter pro.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Shreik » 12. apr 2009 15:42

Hvis det er Bigum, så kan jeg godt køre gennem første bane med dig på Pro, så kan du selv forsætte derfra :-)
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Tbigum » 12. apr 2009 15:46

Shreik skrev:Hvis det er Bigum, så kan jeg godt køre gennem første bane med dig på Pro, så kan du selv forsætte derfra :-)


Det vil jeg meget gerne, jeg er bare nok først hjemme sent i aften ca. kl 23, men ellers er jeg frisk imorgen, kan du der?
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Tbigum » 15. apr 2009 17:36

Fik så endelig løbet spillet igennem på 3t. 30min. på Amatør så jeg fik rocket lanucher med unlimited ammo, klarede S-rating på næsten alle, mangler kun 6-1 og 6-3, der blev det kun til A.

Det er godt nok vildt så nemt spillet bliver med den rocket launcher :D
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Shreik » 15. apr 2009 18:20

Haha yea, men det også cool at se bosserne dø, revenge is sweet! :)

Overvejer at hoppe igennem uden uendelige skud igen, bare for at opleve det. Synes spillet holder 100 %.
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Tbigum » 15. apr 2009 18:42

Ja, har prøvet et par enkelte baner på pro, men den er nu lidt svær, manjinierne er hurtigere, så man skal lige vænne sig til at bruge rocket launcheren, det tager lidt tid at sigte, så i trængte situationer er den ikke perfekt, der er Hydra'en bedre, eller gattlingen, bare hold aftrækkeren inde og drej rundt, så dør alt :twisted:
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf krig » 15. apr 2009 19:42

Tbigum skrev:Fik så endelig løbet spillet igennem på 3t. 30min. på Amatør så jeg fik rocket lanucher med unlimited ammo, klarede S-rating på næsten alle, mangler kun 6-1 og 6-3, der blev det kun til A.

Det er godt nok vildt så nemt spillet bliver med den rocket launcher :D


yup rocket launcheren er sweet

husk for at få en S rating på 6-3 er det nødvendigt at skyde nogle af de blæksprutende væsner som Bossen smider efter dig :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf TerrificFalcon » 15. apr 2009 20:11

Nope - det er på 6-2, hvor man SKAL skyde nogle af de væsner som bossen taber. Jeg har aldrig skudt de ting som *Spoilers* Wesker */spoilers* skyder efter dig, og har alligevel fået mange S-ranks på 6-3, :P.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf krig » 15. apr 2009 22:07

TerrificFalcon skrev:Nope - det er på 6-2, hvor man SKAL skyde nogle af de væsner som bossen taber. Jeg har aldrig skudt de ting som *Spoilers* Wesker */spoilers* skyder efter dig, og har alligevel fået mange S-ranks på 6-3, :P.


yup 6-2 min fejl :wink:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf SteffaRRRn » 17. apr 2009 21:17

Er der andre end mig, som ikke har fået alle våben achievemeten, selvom du har købt alle våben.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Shreik » 17. apr 2009 21:18

SteffaRRRn skrev:Er der andre end mig, som ikke har fået alle våben achievemeten, selvom du har købt alle våben.

Du skal bare skaffe en af hver granat også, så er den der :)
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf SteffaRRRn » 17. apr 2009 21:51

Tak for hjælpen, nu har jeg fået den :)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Rapajes » 22. sep 2009 12:56

Hejsa.

Hvis jeg skal have gavn af min Rocket Launcher, Magnum m. unlimited ammo osv, på den sværeste sværhedsgrad skal jeg så gennemføre veteran mode? Eller kan jeg snyde ved at gennemfører en enkelt bane med en på proffesional?

Hvis sidstnævnte er tilfældet, er der så nogen der vil hjælpe mig igennem første bane på pro. ? :)

På forhånd tak.
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Indlægaf BayBasher » 14. feb 2010 22:19

Er der nogen der er friske på at klare Lost In Nightmares på Onsdag? :D
Billede
BayBasher
Niveau 2
 
Indlæg: 177


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron