Xboxlife forum

Resident Evil 5 - Official Topic

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Gone Guru^ » 30. jul 2007 18:27

Nej, mener ikke at der er udgivet til 360'eren eller den gamle.
Så vidt jeg ved, er det første gang Resident Evil kommer til Xbox.
It doesn't matter if you win by a inch or mile, winning is winning!
Gone Guru^
Niveau 5
 
Indlæg: 858
By: København S


Indlægaf Vix-blue » 30. jul 2007 19:06

Nej, hvis du vil spille de gamle Resident Evil spil skal du have fat på en playstation eller Nintendo Gamecube. 3'eren kan også fås til PC.

Jeg kan helt klart anbefale dig at skaffe en Gamecube og så Resident Evil Remake, Resident Evil Zero og Resident Evil 4.

Remake fordi det er en klassiker som de har gjort meget flottere grafisk og de har tilføjet nye områder og lidt mere historie.

Resident Evil Zero fordi der får du lidt mere at vide om begivenhederne i det første spil.

Resident Evil 4 fordi derfår du en forsmag på hvordan styringen og gameplayet kommer til at fungere i 5'eren. Det er et godt spil. Dette kan også fås til PC og PS2 med ekstra indhold i spillet.

Du kan få de gamle playstation-versioner af RE 2, 3 og Code Veronica til Gamecuben, men det er med den gamle grafik fra playstion 1 og 2. De koster omkring 300 kr.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Skærmtrold » 31. jul 2007 22:06

Vix-blue skrev:Nej, hvis du vil spille de gamle Resident Evil spil skal du have fat på en playstation eller Nintendo Gamecube. 3'eren kan også fås til PC.

Jeg kan helt klart anbefale dig at skaffe en Gamecube og så Resident Evil Remake, Resident Evil Zero og Resident Evil 4.


eller vælg nintendo Wii, den er jo bagudkompatible. RE4 er også ude til PC, enda med forbedret grafik patch nu! og understøttelse af en controller med et lille fikst program.

hvad med PS3 kan PS1 spil spilles på den også?
Skærmtrold
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf mowdy » 31. jul 2007 22:22

Vix-blue skrev:Nej, hvis du vil spille de gamle Resident Evil spil skal du have fat på en playstation eller Nintendo Gamecube. 3'eren kan også fås til PC.

Jeg kan helt klart anbefale dig at skaffe en Gamecube og så Resident Evil Remake, Resident Evil Zero og Resident Evil 4.

Remake fordi det er en klassiker som de har gjort meget flottere grafisk og de har tilføjet nye områder og lidt mere historie.

Resident Evil Zero fordi der får du lidt mere at vide om begivenhederne i det første spil.

Resident Evil 4 fordi derfår du en forsmag på hvordan styringen og gameplayet kommer til at fungere i 5'eren. Det er et godt spil. Dette kan også fås til PC og PS2 med ekstra indhold i spillet.

Du kan få de gamle playstation-versioner af RE 2, 3 og Code Veronica til Gamecuben, men det er med den gamle grafik fra playstion 1 og 2. De koster omkring 300 kr.


har spillet dem alle pånær remake vers. er jo gl. PS fan men det kunne jo være vildt godt at opleve dem engang til fra starten af det er jo geniale spil... Nå men må bare vente til 5´ern kommer her om et godt stykke tid...
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Indlægaf tue69 » 19. sep 2007 17:51

Der er andre der har set lyset ;)

http://www.gametrailers.com/player/24999.html
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf tue69 » 23. sep 2007 23:26

mowdy skrev:har spillet dem alle pånær remake vers. er jo gl. PS fan men det kunne jo være vildt godt at opleve dem engang til fra starten af det er jo geniale spil... Nå men må bare vente til 5´ern kommer her om et godt stykke tid...


Det bliver ventetiden værd - nu er der totalt naturligvis et andet spil-hype for tiden, men forventer mig at RE5 hen mod udgivelsesdatoen efterhånden har vist så meget - at multikonsolhypen af spillet når det hysteriske...

Det er muligt at der ikke er helt den samme fanboy-stemning, men bliver ikke på nogen måde overrasket, hvis RE5 bliver den helt store titel det år det udkommer.

Min eneste frygt er, at MP-delen kan blive svær at lave, måske så svært at det bliver SP only, det vil tiden dog vise.
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Tupilak » 23. sep 2007 23:50

tue69 skrev:
mowdy skrev:har spillet dem alle pånær remake vers. er jo gl. PS fan men det kunne jo være vildt godt at opleve dem engang til fra starten af det er jo geniale spil... Nå men må bare vente til 5´ern kommer her om et godt stykke tid...


Det bliver ventetiden værd - nu er der totalt naturligvis et andet spil-hype for tiden, men forventer mig at RE5 hen mod udgivelsesdatoen efterhånden har vist så meget - at multikonsolhypen af spillet når det hysteriske...

Det er muligt at der ikke er helt den samme fanboy-stemning, men bliver ikke på nogen måde overrasket, hvis RE5 bliver den helt store titel det år det udkommer.

Min eneste frygt er, at MP-delen kan blive svær at lave, måske så svært at det bliver SP only, det vil tiden dog vise.


Hvem i alverden ønsker dog også MP i RE? :wink:
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf tue69 » 23. sep 2007 23:55

Tupilak skrev:
tue69 skrev:Min eneste frygt er, at MP-delen kan blive svær at lave, måske så svært at det bliver SP only, det vil tiden dog vise.


Hvem i alverden ønsker dog også MP i RE? :wink:


Det kunne selvfølgelig forlænge levetiden en del - alternativt skal der bare være en allerhelvedes masse side missions, som f.eks. i RE4 evt. flere co-op missioner... Det ville være kræs.
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Tupilak » 24. sep 2007 00:19

tue69 skrev:
Tupilak skrev:
tue69 skrev:Min eneste frygt er, at MP-delen kan blive svær at lave, måske så svært at det bliver SP only, det vil tiden dog vise.


Hvem i alverden ønsker dog også MP i RE? :wink:


Det kunne selvfølgelig forlænge levetiden en del - alternativt skal der bare være en allerhelvedes masse side missions, som f.eks. i RE4 evt. flere co-op missioner... Det ville være kræs.


MP er et godt værktøj til at forlænge et spil - Ingen tvivl.

Jeg har bare svært ved, at forestille MP i et RE spil. Netop fordi jeg har gennemspillet 1,2,3 og 4'eren flere gange og dermed har den opfattelse af, at RE bør kun handle om SP med meget fokus på gameplay og den fantastiske stemning/historie spillet har.
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf tue69 » 24. sep 2007 18:58

Helt enig - er der iøvrigt nogen der ved hvornår den næste trailer kommer. Der blev jo sagt om den, at den ville ændre spillerens opfattelse af, hvordan det nye RE bliver, og så er det da spændende at se mere om hvilken indflydelse Sherry har på spillet og om det er Sherry Birkins der er tale om.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf iBROKEN » 24. sep 2007 19:09

Jeg har ikke hørt noget om en ny trailer. Det kan jo også skyldes, at jeg ikke har fulgt med i nyhederne her på det sidste.

Hvornår kommer denne nye trailer? :D

Anyone?
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf Snake22 » 29. sep 2007 17:35

Kommer spillet ikke i slutningen af 2008? :?:
Snake22
Niveau 4
 
Indlæg: 448

Brugeravatar

Indlægaf tue69 » 29. sep 2007 17:39

Så vidt jeg ved er der ikke givet nogen officiel releasedato.

Nogle kilder siger marts 2008 mens andre siger primo 2009.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Thomsen » 4. okt 2007 17:13

Håber på at Resident evil 5 udkommer i 2008. :)
Kan ikke vente hvis det først komme primo 2009. :(
Billede
Billede
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Indlægaf OldTymer72 » 12. okt 2007 16:27

Længe siden jeg sidst har købt noget, men når denne serie starter hos Sideshow, så er jeg godt nok fristet til at få tilføjet elementer til samlingen af 'pyntegenstande'...

http://www.sideshowtoy.com/behindtheshow/?page_id=3702
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron