Xboxlife forum

Resident Evil 5 - Official Topic

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Demiminigod » 12. okt 2007 17:53

RE4 var super underholdning, håber de fører kvaliteten videre til 5'eren!
There can be only one Theism.
Demiminigod
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf tue69 » 12. okt 2007 17:58

Det tror jeg bestemt de gør - spillet ser ud til at blive en gameplaymæssig kopi af 4'eren dog med nye features og en grafisk update - en voldsom grafisk update endda - ud fra trailerne ser det jo intet mindre end fantastisk ud.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf tue69 » 11. dec 2007 19:06

Argh - magter virkeligt ikke at vente til 2009 med det spil - specielt ikke efter Umbrella Chronicles nu er udkommet til Wii(iiiiii)'en.

Er der iøvrigt nogen der har prøvet Umbrella Chronicles, og i så fald, er det godt?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf bjaelkesex » 11. dec 2007 19:24

Spillet har fået lidt forskellige karakterer. Her i EGM:
RE:UC- 7.5,7.5, 6
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf tue69 » 11. dec 2007 19:27

bjaelkesex skrev:Spillet har fået lidt forskellige karakterer. Her i EGM:
RE:UC- 7.5,7.5, 6


Yeh - kan godt se at modtagelsen har været lidt blandet, men 7.5 er egentligt heller ikke ringe taget i betragtning af at spillet langt hen af vejen lignede en grafisk opdatering af det horrible "Dead Aim"-produkt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Timmy » 4. mar 2009 18:54

Har i forudbestilt spillet? :)

Hvis ja, hvor?
Timmy
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf TerrificFalcon » 4. mar 2009 19:47

Ja, jeg har for en gangs skyldt forudbestilt det, i GAME. Forudbestiller egentligt ikke ting så tit, men når jeg kan få det for 3 brugte spil og så oven i købet få et gavekort på 100kr med i købet, hvorfor fanden så lade være? Det er jo i alt spillet for cirka 50kr!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Psymatiq » 5. mar 2009 10:05

Har bestilt det fra play-asia og det er på vej med fly fra hong kong lige pt :D

så næste tirsdag skal der games. i hope.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf RazorOne DK » 5. mar 2009 11:16

"EB Games".
Så henter det den 13 :P
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Psymatiq » 6. mar 2009 07:50

argh mit spil er i københavn.. skynd jer told aber.. send det videre :P
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Morten Skou » 6. mar 2009 08:04

Vi modtog det på redaktionen i går, og har en anmeldelse klar på mandag når embargoen udløber :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Vix-blue » 6. mar 2009 08:11

Jeg har bestilt det hos Amazon.co.uk, så er det bare om det kommer til tiden.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Psymatiq » 9. mar 2009 07:06

GLOSTRUP, COPENHAGEN,
DK 09-03-2009 6:02 PAKKEDATA BEHANDLES AF INDFORTOLDNINGEN. AFVENTER KLARERING / FRIGIVET AF KLARERINGSMYNDIGHED. NU I TRANSIT TIL LEVERING

BWHAHA så er spillet næsten hjemme
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf tango » 9. mar 2009 15:59

I det nye nummer af Edge, giver de RE 5 7/10 og 50 Cent: Blood on the Sand 7/10.

Jeg overvejer faktisk at købe 50 Cent: Blood on the Sand.

Men nu ved I i hvertfald, at RE 5 ikke er hverken et 8/10 eller et 9/10.

Synes iøvrigt også at anmeldelsen herinde ikke er særligt fyldestgørende; Der bruges megen tid på at snakke henover spillet og ikke OM spillet. Mærkeligt at det nye halv-dumme inventory system heller ikke nævnes, og hvor umuligt det er at bruge inventory systemet i bare minimal kamp, fordi det hele foregår i realtime.
tango
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Ink129 » 9. mar 2009 16:56

På IGN får det et flot 9-tal. De nævner jo at controls er begyndt at virke lidt gammeldags, og spiller man ikke coop med en anden, så kan det egentlig godt virke som et RE 4,5.

Men ellers er mellemsekvenserne fantastiske, grafik- og lydafdelingen lækkert, action-delen er fænomonal og nervepirrende og historiedelen er godt fortalt og gamle RE-fans får opklaret en del spørgsmål. Og så har det en god portion replayability med en masse unlockables...

Men 7-taller, hvilket jo også er en pæn karakter, ser vi nok en del flere af, tror jeg. Nu har jeg ikke læst Edge-anmeldelsen, som Tango refererer til, da det jo er et magasin, men kunne forestille mig, at problemerne i spillet kunne være styringen.
Tror at mange fans af serien værdsætter denne traditionstro lidt "tank-agtige" styring (jeg gør i hvertfald), mens gamere, der ikke lige er fans af serien, måske synes, at styringen er for kluntet, og de værdsætter nok heller ikke historien på samme måde.

Men dømt ud fra demoen, og de få anmeldelser, jeg har læst, så står dette spil nok mindst til et 9-tal i min bog. Jeg er stor RE-fan. Så vi ser nok nogle 7-taller endnu, men vi kommer helt sikkert også til at se en del karakterer lidt højere på skalaen. Vi har alle vores forskellige meninger omkring spil, men tror nu alligevel at den samlede karakter til RE 5 fra alle spilsites løber over 7. Inde på Metacritic ligger spillet det da også på 89% fordelt på 9 anmeldelser so far. Håber dette fortsætter :D

And Psymatiq: you are truly one evil, evil man :wink:
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster