Xboxlife forum

Turnering #1 - Vinder: N4S RuneKC DK

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf URC Fightdogg » 5. feb 2010 19:51

Har gået og tænkt lidt over det med Collisions ON, og ja er selvfølgelig den fedeste og mest rigtige måde at køre på, ingen ting der..

Men er bliver bange for at det her kan gå hen og blive 30min dybe frustrationer istedet for et fedt løb!!

Prøvede banen den anden dag og ja er meget bange for at kampene kommer til at foregå i svingene og der er altså nogle meget "farlige" sving og ikke helt nemme angrebs sving på banen..

Vi køre alle i samme biler altså samme topfart, og er sku bange for at hvis man bliver presset for meget, så kommer man til at trykker hårdere på speederen og ja så er bagenden altså svær at holde, og er så bange for at der vil blive skubbet uden man vil det...

Prøvede bilen lidt af og ja meget fin grænse mellem at tage svinget hurtigt og så tage det bredt, så ja vil jo være den bedste racer der vil vinde DOH :wink: men er stadig bange for at det vil blive nogle meget hårde kampe som vil gøre enten den ene sur eller den anden...

Hvor man ved OFF måske vil se lidt mere pressen fra folk, men ja håber folk er gentlemen og vil trække til siden, og lade andre passere, vil blive gort fra min side...

Men vi må bare prøve i den ene semifinale og se hvad der sker, er det ok ja så glem det jeg skriver, men er bare bange for der vil blive delt meget farve :lol:

Vil bare høre om jeg er den eneste der tænker sådan??

Og jeg er IN fruen har givet grønt lys :wink: og glæder mig sku, og ser allerde frem til næste turnering :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf URC Fightdogg » 5. feb 2010 19:51

Har gået og tænkt lidt over det med Collisions ON, og ja er selvfølgelig den fedeste og mest rigtige måde at køre på, ingen ting der..

Men er bliver bange for at det her kan gå hen og blive 30min dybe frustrationer istedet for et fedt løb!!

Prøvede banen den anden dag og ja er meget bange for at kampene kommer til at foregå i svingene og der er altså nogle meget "farlige" sving og ikke helt nemme angrebs sving på banen..

Vi køre alle i samme biler altså samme topfart, og er sku bange for at hvis man bliver presset for meget, så kommer man til at trykker hårdere på speederen og ja så er bagenden altså svær at holde, og er så bange for at der vil blive skubbet uden man vil det...

Prøvede bilen lidt af og ja meget fin grænse mellem at tage svinget hurtigt og så tage det bredt, så ja vil jo være den bedste racer der vil vinde DOH :wink: men er stadig bange for at det vil blive nogle meget hårde kampe som vil gøre enten den ene sur eller den anden...

Hvor man ved OFF måske vil se lidt mere pressen fra folk, men ja håber folk er gentlemen og vil trække til siden, og lade andre passere, vil blive gort fra min side...

Men vi må bare prøve i den ene semifinale og se hvad der sker, er det ok ja så glem det jeg skriver, men er bare bange for der vil blive delt meget farve :lol:

Vil bare høre om jeg er den eneste der tænker sådan??

Og jeg er IN fruen har givet grønt lys :wink: og glæder mig sku, og ser allerde frem til næste turnering :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf URC Fightdogg » 5. feb 2010 19:52

Har gået og tænkt lidt over det med Collisions ON, og ja er selvfølgelig den fedeste og mest rigtige måde at køre på, ingen ting der..

Men er bliver bange for at det her kan gå hen og blive 30min dybe frustrationer istedet for et fedt løb!!

Prøvede banen den anden dag og ja er meget bange for at kampene kommer til at foregå i svingene og der er altså nogle meget "farlige" sving og ikke helt nemme angrebs sving på banen..

Vi køre alle i samme biler altså samme topfart, og er sku bange for at hvis man bliver presset for meget, så kommer man til at trykker hårdere på speederen og ja så er bagenden altså svær at holde, og er så bange for at der vil blive skubbet uden man vil det...

Prøvede bilen lidt af og ja meget fin grænse mellem at tage svinget hurtigt og så tage det bredt, så ja vil jo være den bedste racer der vil vinde DOH :wink: men er stadig bange for at det vil blive nogle meget hårde kampe som vil gøre enten den ene sur eller den anden...

Hvor man ved OFF måske vil se lidt mere pressen fra folk, men ja håber folk er gentlemen og vil trække til siden, og lade andre passere, vil blive gort fra min side...

Men vi må bare prøve i den ene semifinale og se hvad der sker, er det ok ja så glem det jeg skriver, men er bare bange for der vil blive delt meget farve :lol:

Vil bare høre om jeg er den eneste der tænker sådan??

Og jeg er IN fruen har givet grønt lys :wink: og glæder mig sku, og ser allerde frem til næste turnering :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf WhiteDog » 6. feb 2010 10:02

Kan sagtens følge dig og jeg har også mine tvivler ang. netop collisions. Jeg ved selv hvor svært det kan være, specielt med folk man ikke har kørt mod før.

Men ret skal være ret. Det her handler om at give jer en fed oplevelse og hvis det viser sig, at det bare ikke går, så kører vi selvfølgelig uden collisions. Men for "realismens skyld", så opfordrer jeg folk til at køre pænt og tage hensyn til andre.

Det er ikke specielt svært, man skal bare have fokus på hvor de andre er, i lidt større udstrækning. Det er også kun starten der er kritisk, da alle vil igennem første sving hurtigst muligt. Men det kommer der mere info omkring, inden vi kører.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 6. feb 2010 11:29

Ja er jo netop at fjerne det Forza handler om, RACE uden man køre igennem hinanden ;)

Men banen har bare nogle super svære sving at angribe i, for der er ikke noget federe end at udbremse en og bare flyve forbi i et sving mens den anden bander langt væk :) :) :)

Men der er så mange 90-120-180 graders sving på den bane, men skal nok gå, ville bare høre om jeg var den eneste der så det sådan, og glad for jeg ikke var :)

Den første konkurrence herinde som Xboxlife lavede der kørte man nemlig igennem hinanden og først tænkte jeg Arghhh sku lidt plat, men ja efter et par løb, gik det fint, slap for at sidde og bande over en havde ramt en og man nu bare kæmpede for at gennemføre løbet :)

Skal nok blive sjovt :) mit første race i en baghjuls skubber :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Jake242 » 6. feb 2010 11:36

Normalt når der er premier vil det være svært at gøre med collisions, men når Rudi nu sidder i selve spillet som dommer(kører med for at kigge) så regner jeg med at collisions sagtens kan lade sig gøre.

Dem der har sat tiderne kan jo alle "køre bil" hvad mere interessant er hvordan grid-order klares?

Ville føle mig ærgerlig at skulle starte bagerst i et ræs hvor det er utroligt svært at overhale(i ens biler)

Er der en chance for at fremtidige online turneringer kan afholdes ved en 16-17 tiden om søndagen?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf carlmlr » 6. feb 2010 12:24

Jeg har ret langsomt net og lagger i nogle løb så no collisions kunne være godt mod det
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf Cruiser » 6. feb 2010 18:44

Jeg er bange for at jeg må melde afbud, har ikke mulighed for at deltage i morgen søndag, da jeg ikke har adgang til min Xbox i den periode.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Indlægaf WhiteDog » 7. feb 2010 10:03

HUSK at sende mig en friend-request, hvis du skal være med i eftermiddag.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf carlmlr » 7. feb 2010 11:16

Lige nu er jeg stuck i holte hos min mormor og morfar :p håber jeg kan nå at være med :D
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf SosDenmark » 7. feb 2010 14:13

min internet forbindelse gik lige død 1 minut.....var nok ikke gået i finalen alligevel
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf WhiteDog » 7. feb 2010 15:05

Første Turnering er nu forbi. Jeg vil gerne takke alle dem der deltog. Det var fedt i gad at bakke op omkring dette tiltag på xboxlife.

Placeringerne blev:

1. N4S RuneKC DK
2. N4S Mega
3. N4S ATOM DK
4. N4S THEMADMAN1
5. URC Fightdogg
6. BIA DK

Stort tillykke til Rune.

Både semi og finale gik godt. Der var nogle enkelte issues omkring lag, som man næsten heller ikke kan undgå. Finalen var der dog ingen problemer i. Alle kørte "rimeligt" pænt. Der blev kun skrabet lak et par gange, så alt i alt, syntes jeg det gik godt.

Stay tuned for info om næste turnering.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf SosDenmark » 7. feb 2010 15:19

Hmm minder næsten om et N4S mesterskab ;)

Men ok i kører bare en del bedre end de fleste
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf Dynamite F1 » 7. feb 2010 17:31

glæder mig allerede til næsten tidtagning :D
Dynamite F1
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf URC Fightdogg » 8. feb 2010 07:45

Tillykke til N4S ;)

Og ja synes det hele gik super ingen problemer overhovedet, alle kunne connecte med hinanden og folk kørte som man skal :)

Håber dog at jeg næste gang kan give bare lidt mere modstand LOOL :) men som jeg sagde min 3 gang med en baghjuls skubber, men endte da med at forbedre min omgangs tid med over 1 sekund så er godt tilfreds :)

Ser allerede frem til denne måneds turnering :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Foregående

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster