Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 20. nov 2015 18:23

Jeg forstår virkelig ikke det her spil. Tog lige 4 KC kampe; 5-27 (jow jow), 24-14, 10-17, 25-8
I de opositive kampe var der helt sikkert flere bullshit situation (til min fordel), hvor jeg burde være død.

Er perks blevet patched i updaten i går?
Jeg kører med Ghost på alle klasser men har oplevet et par gange nu, at en modstander er løbet til et isoleret hjørne af mappet for at slå mig ihjel efter en UAV blev kaldt ind.
Bliver man ikke helt usynlig længere? Eller bliver Ghost annuleret af flere UAVer?

Awareness virker stadig ikke på alle fjeneder. Nogle kan jeg høre på tværs af amppet, andre kan trampe rundt lige bag mig uden jeg kan høre noget som helst. Tror måske det kun virker på folk, der sprinter(?)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 20. nov 2015 19:08

Ghost virker kun når du bevæger dig. Sådan har det været siden dag 1
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 20. nov 2015 23:18

Spillet skal stoppe med at vise der er god ping når den tydeligvis er helt ude at skide. Ellers kan de lige så godt fjerne funktionen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2015 00:07

Heh, jeg så en 2 bar gå 47-17 i en Dom i dag. 2 Bar er på den anden side af et 120ms ping :shock:

Hvorom alting er så forstår jkeg virkelig ikke dette spil.-
Røg i party med Bruun og Helse, en hyggelig gang TDM uden samarbejde (bortset fra et enkelt Callout fra Helse), og så går jeg 22-8.
Det der er værd at bemærke her, er at flere gange laver jeg fejl, der burde koste et liv, og flere gange bliver jeg skudt på, men alligevel duellen. Jeg er 100% sikker på, at det var skyd først, dø først for mine modstandere.




MrBruun skrev:Ghost virker kun når du bevæger dig. Sådan har det været siden dag 1

Jep, læste den ordenligt bagefter.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf koopi » 21. nov 2015 00:15

Havde lige samlet 100 keys der skulle bruges! Epic #2 collected. :D

koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 21. nov 2015 00:34

IkkNico skrev:Heh, jeg så en 2 bar gå 47-17 i en Dom i dag. 2 Bar er på den anden side af et 120ms ping :shock:

Hvorom alting er så forstår jkeg virkelig ikke dette spil.-
Røg i party med Bruun og Helse, en hyggelig gang TDM uden samarbejde (bortset fra et enkelt Callout fra Helse), og så går jeg 22-8.
Det der er værd at bemærke her, er at flere gange laver jeg fejl, der burde koste et liv, og flere gange bliver jeg skudt på, men alligevel duellen. Jeg er 100% sikker på, at det var skyd først, dø først for mine modstandere.




MrBruun skrev:Ghost virker kun når du bevæger dig. Sådan har det været siden dag 1

Jep, læste den ordenligt bagefter.


Var med i den kamp i 20 sekunder..
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 21. nov 2015 09:10

Jeg prøvede for sjov at spille lidt på wi-fi mens Netflix streamede og pludselig vandt jeg langt de fleste dueller og folk skulle skyde længe på mig for jeg døede. Utroligt man er nødt til at gøre sådan nogle ting før spillet er spilbart!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2015 09:22

Jeg har endnu ikke prøvet at torrente mens jeg spiller, men måske en stream også kan gøre det. Man skal jo bare have blandet en masser pakker ind med spillets. Men godt at vide det virker, så kan jeg prøve det på PS4 næste weekend ;)

I dag skal jeg lige prøve en TDM igen, da det med 40% af alle spillere, nok giver størst chance for en god lobby.


koopi skrev:Havde lige samlet 100 keys der skulle bruges! Epic #2 collected. :D


Najs, jeg købte en enkelt gang en rare, det var ikke det vilkde. Jeg synes man ofte får rares med i common kasserne
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2015 12:19

Phimosis skrev:Må prøve at optage et par kampe, hvis det er så ment som du skriver, så kan jeg da kigger efter ;)

Alle klip her er optaget ved at ...

1) dobbelt-trykke på XBO guide knappen
2) Trykke X
3) hentet via https://account.xbox.com/en-US/gameclips
4) Editeret i MS Movie Maker (som følger gratis med Windows)



Videoen her er i øvrigt ku klip optaget efter den store patch den 19/11
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 21. nov 2015 15:11

Ja oki så slemt har det så aldrig været hos mig, heldigvis da
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2015 15:52

Ved ikke om det er placebo, TDM eller et mix, men den med at spille på Wifi, mens jeg kører en pejs i 4K fra youtube på det samme net, hjælper. I hvert fald er jeg ikke gået negativ de sidste par timer. Jeg har sågar præsteret at få alle mine streaks og løbe tør for kugler ... hvilket betyder at man igen tør eksperimentere, og hold nu op hvor er smoke undervurderet.

Det kan bruges både defensivt og offensivt, fx. er det yderst effektivt at smide røg i en døråbning og løbe igennem en anden, fordi alle tilsyneladende fokuserer på røgen ser de slet ikke, at man flanker.
defensivt kan det selvfølgelig bruge til at dække en tilbagetrækning, hvis man er ved at blive løbet over ende.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 21. nov 2015 16:47

Det må jeg nok sige, nyttig information næste gang jeg ser smoke, holder jeg øje med alt andet ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2015 17:50

Det er skam helt seriøst, jeg ser aldrig nogen bruge det.
Smider man det offensivt kan man tage punkter i Dom eller distrahere, og defensivt kan man nå at komme væk. Folk stopper op lige så snart de ser røg i gamemodes der ikke er dom.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 21. nov 2015 18:28

Hehe det er taget til efterretning :)
Ved du forresten om termografisk kan se igennem det?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2015 19:43

Det er jeg sikker på, at det kan, men jeg ser sjældent thermal og kun fra snipere
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster