Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 21. nov 2015 20:29

Bruger det altid på mit lmg
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 21. nov 2015 22:33

Du kommer bare an.

Efter en eftermiddag og aften på wifi med en 2K pejsefilm på Youtube, må jeg konstatere, at Cenas trick ser ud til at virke. Dagens dårligste kamp gik jeg lige. Selv KC er spilbart. Jeg startede således med at dø 4 gange i træk (fordi jeg er en idiot), og endte alligevel på 21-16 m 16/3 i confirms og denies.

Min kdr i TDM (og kun TDM) er lige nu på 1.44 (eller 1.96 ifølge de der cards efter en kamp)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 21. nov 2015 23:25

Sidste gang jeg spilder en lørdag aften på at PRØVE at spille COD. Har vel spillet i 3 timer sammen med Jacob. Jeg har haft 1 FUCKING kamp hvor mine skud connectede. Ellers har det bare været lort med lort. Har prøvet alt. Wifi/kabel med og uden stream. Intet hjalp!
Flere gange fik jeg flere hitmarkers men når jeg så så killcam ramte jeg slet ikke.

Det her spil kan gøre mig så frustreret. Ind i mellem fatter jeg slet ikke at man gider bliver ved med at prøve at få en ordenlig kamp, når det hele bare er noget lort.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf SocomGriseNN » 22. nov 2015 01:05

Hvilken platform spiller folk på?
Jeg spiller på PS4 og har yousee 100/20 og for det meste kører mit spil rigtig godt. Har ikke haft et CoD før som kørte så godt :).
Har spillet hele aftenen med en stream på min computer og det virker som om det bare gør forbindelsen endnu bedre :).
Er der i øvrigt andre som har oplevet, at hvis du putter stock på et våben, så er det som om ens aim og movement en sjælden gang imellem fucker helt op? Altså som om ens sensitivity pludselig stiger et splidt sekund?
Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg har kun oplevet det når jeg sætter stock på.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 22. nov 2015 01:38

SocomGriseNN skrev:Hvilken platform spiller folk på?
Jeg spiller på PS4 og har yousee 100/20 og for det meste kører mit spil rigtig godt. Har ikke haft et CoD før som kørte så godt :).
Har spillet hele aftenen med en stream på min computer og det virker som om det bare gør forbindelsen endnu bedre :).
Er der i øvrigt andre som har oplevet, at hvis du putter stock på et våben, så er det som om ens aim og movement en sjælden gang imellem fucker helt op? Altså som om ens sensitivity pludselig stiger et splidt sekund?
Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg har kun oplevet det når jeg sætter stock på.


Det har jeg ikke lagt mærke til, men når jeg sprinter over en våben og samler det op i farten, så begynder hele min skærm at ryste (det er først når jeg ligger mig fladt ned, at det stopper). Oplever dette i nærmest hver kamp og det er sgu en anelse irriterende...
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 22. nov 2015 08:48

Øv Cena :(

Prøv med en 2k/4k film i 3 forskellige browsere. Benyt incognito så ingen data hentes fra din cache.
Stream evt. også en pauseskærm fra et eller andet pc spil til twitch. Det er jo ligegyldigt om folk ser det, bare du også sender et signal ud af huset.

Min ene 2k film er nok til, at min TTD stiger til et mere tolerabelt niveau, og jeg er nu i live læmge nok til at vinde 1v1


SocomGriseNN skrev:Er der i øvrigt andre som har oplevet, at hvis du putter stock på et våben, så er det som om ens aim og movement en sjælden gang imellem fucker helt op? Altså som om ens sensitivity pludselig stiger et splidt sekund?

Jep, stock virker mærkelig. Som om det ingen effekt har. I andre CODs kan man følge med en mand der strafer, når man ADSer med stock på, men ikke i BO3

Skill kan du ikke smide en film op af det der?
Det lyder underligt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf SocomGriseNN » 22. nov 2015 09:10

Skillfulsheep skrev:Det har jeg ikke lagt mærke til, men når jeg sprinter over en våben og samler det op i farten, så begynder hele min skærm at ryste (det er først når jeg ligger mig fladt ned, at det stopper). Oplever dette i nærmest hver kamp og det er sgu en anelse irriterende...


Det har jeg ikke prøvet, men det virker også mærkeligt :?

IkkNico skrev:Jep, stock virker mærkelig. Som om det ingen effekt har. I andre CODs kan man følge med en mand der strafer, når man ADSer med stock på, men ikke i BO3


Det er ikke så meget det, men mere at ens styring går fra at være præcis, til pludselig at være klunky, og ikke særlig responsive. Det sker en sjælden gang imellem for mig, men kun med stock på :?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 22. nov 2015 18:13

Hovsa..
Så kom man da vist lige til at gøre det igen.. \:D/

Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 22. nov 2015 18:20

IkkNico skrev:Du kommer bare an.

Efter en eftermiddag og aften på wifi med en 2K pejsefilm på Youtube, må jeg konstatere, at Cenas trick ser ud til at virke. Dagens dårligste kamp gik jeg lige. Selv KC er spilbart. Jeg startede således med at dø 4 gange i træk (fordi jeg er en idiot), og endte alligevel på 21-16 m 16/3 i confirms og denies.

Min kdr i TDM (og kun TDM) er lige nu på 1.44 (eller 1.96 ifølge de der cards efter en kamp)



Altså jeg vil få dig til at se godt ud, selv i dine dårlige kampe ;)
Spiller bedst som camper, så kan jeg i hvert fald gå i 0 med min KD
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 22. nov 2015 18:34

Phimosis skrev:
IkkNico skrev:Du kommer bare an.

Efter en eftermiddag og aften på wifi med en 2K pejsefilm på Youtube, må jeg konstatere, at Cenas trick ser ud til at virke. Dagens dårligste kamp gik jeg lige. Selv KC er spilbart. Jeg startede således med at dø 4 gange i træk (fordi jeg er en idiot), og endte alligevel på 21-16 m 16/3 i confirms og denies.

Min kdr i TDM (og kun TDM) er lige nu på 1.44 (eller 1.96 ifølge de der cards efter en kamp)



Altså jeg vil få dig til at se godt ud, selv i dine dårlige kampe ;)
Spiller bedst som camper, så kan jeg i hvert fald gå i 0 med min KD


Du bliver i hvertfald aldrig bedre hvis du konstant ligger dig ned et sted med en LMG og sigter på døren, det er helt sikkert.
Tag en SMG, tons rundt og lær mappet og få lidt reaktionsevne. Kom, af stig af sted, din KD kan ikke blive dårligere af hvad jeg kan læse :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 22. nov 2015 20:05

Det vil jeg give dig helt ret i, og det var også sådan jeg spillede i fx Bo1, men har udviklet mig selv lidt, når jeg spawner ind bliver jeg i det område, og det er vel stadig at campe, men ligger aldrig mere ned ;)
Bevæger mig bare forsigtigt rundt hehe
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 22. nov 2015 21:03

Der er intet galt i at snige sig rundt, eller patruljere et hjørne af mappet. Med alle sprinterne er det nogle gange en fordel, da dit våben er klar hurtigere.
Det er jo ikke alle der reagerer lige hurtigt eller præcist, hvilket er de 2 vigtigste evner i twitch shooter som COD, og så man jo tilpasse sig :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 22. nov 2015 21:32

Jeg har også været LMG-type i ny og næ. Det var M60E4 der klart var mit mest brugte våben i CoD MW. I MW2 startede jeg ud med sniger-klassen med RPD (med heartbeat sensor og silencer). Gik dog rimelig hurtigt over til at bruge SMG'er og AR i MW2 og har fortrinsvist foretrukket SMG'erne --> UMP, MP5, MP5K, Vector, AK74u, PP90M1, MSMC, P90 og M-TAR for at nævne favoritterne i spillene siden MW2. ACR, AN-94 og AK47 har man også altid kunnet rushe med :)

Hvilke våben er jeres favoritvåben i de CoD-spil i har spillet?
Mine må være:
- MP40 fra CoD 2 - det spil var virkelig fedt online back in the day - ekstremt simpelt, men god underholdning alligevel.
- UMP 45 fra MW2.
- Scar H fra MW2 (specielt med extended mags)
- MP5K fra MW2 - Måske ikke det bedste våben ever, men den var virkelig fed at bruge - og med red tiger så den rimelig hidsig ud imo :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 23. nov 2015 09:23

Jeg er sku efterhånden træt af det spil her. Siden patch er 1/10 kampe fair. Jeg går mellem 0.70-1.0 hele tiden. Jeg kan ikke vinde en duel heads up mere. Det er så tydeligt på kill cams at mine våben ikke slår. Det er så lamt at man skal straffes for at sidde på en forbindelse med lav ping.

EDIT:
Lige pludselig i samme lobby er man udødelig og går 3.0 i KD.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 23. nov 2015 10:22

Ved at Treyarch har skrevet på Twitter at deres servere ikke kørte optimalt lige nu. Men come on!! Den finder 2 max 3 kampe i hele fucking Europa !

Der simpelthen bare ikke godt nok
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 27 gæster