Xboxlife forum

Battlefield Hardline

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2015 20:40

JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Nice - jeg har ikke helt forstået, hvad den går ud på :D


Hotwire is an objective game mode where cops chase down criminals at high speeds across expansive environments. It is a new twist on the classic Conquest game mode, the Hotwire cars act like mobile capture points.

Det gælder om at holde bilerne længst muligt og tage dem fra modstanderne når de har dem, jeg synes faktisk det er underholdende og der sker noget hele tiden.


Fedt. Jeg synes stadig at det kunne være sjovt, hvis vi kunne samle et hold herinde fra til at smadre online :mrgreen: (mest fordi jeg er træt af at dø hele tiden).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 15. mar 2015 22:34

Morten Skou skrev:
JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Nice - jeg har ikke helt forstået, hvad den går ud på :D


Hotwire is an objective game mode where cops chase down criminals at high speeds across expansive environments. It is a new twist on the classic Conquest game mode, the Hotwire cars act like mobile capture points.

Det gælder om at holde bilerne længst muligt og tage dem fra modstanderne når de har dem, jeg synes faktisk det er underholdende og der sker noget hele tiden.


Fedt. Jeg synes stadig at det kunne være sjovt, hvis vi kunne samle et hold herinde fra til at smadre online :mrgreen: (mest fordi jeg er træt af at dø hele tiden).


Har du da bedre med, at blive dræbt af brugerne på xboxlife? :mrgreen:
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf iPwnd94 » 16. mar 2015 11:24

Havde lidt overvejet at købe det, men ved ikke helt..
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 16. mar 2015 11:50

iPwnd94 skrev:Havde lidt overvejet at købe det, men ved ikke helt..


Hvis du køber det, så skal jeg nok være sød ved din sjæl, når jeg har dræbt dig, men dit legeme er en anden sag. ;)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf iPwnd94 » 16. mar 2015 11:58

Theis Jensen skrev:
iPwnd94 skrev:Havde lidt overvejet at købe det, men ved ikke helt..


Hvis du køber det, så skal jeg nok være sød ved din sjæl, når jeg har dræbt dig, men dit legeme er en anden sag. ;)


Siger den lille fede dreng, bagved skærmen :D
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 16. mar 2015 14:54

iPwnd94 skrev:
Theis Jensen skrev:
iPwnd94 skrev:Havde lidt overvejet at købe det, men ved ikke helt..


Hvis du køber det, så skal jeg nok være sød ved din sjæl, når jeg har dræbt dig, men dit legeme er en anden sag. ;)


Siger den lille fede dreng, bagved skærmen :D


Møgsvin! Du skal ikke mobbe den fede dreng!
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf iPwnd94 » 16. mar 2015 21:45

Nå forsatan! Nu er det bestilt..
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 16. mar 2015 21:48

iPwnd94 skrev:Nå forsatan! Nu er det bestilt..


Fornuftigt, man kan jo næsten heller ikke fortryde det, der er så mange gamemodes at vælge imellem, så der burde være noget for alle 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 16. mar 2015 23:22

iPwnd94 skrev:Nå forsatan! Nu er det bestilt..


Jeg glæder mig til at høre din mening om spillet. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Muggs » 17. mar 2015 11:54

Kæft jeg synes jeg oplever mange fejl i spillet i dag, som jeg ikke har oplevet i betaen eller de 10 timers trial.
Biler der sidder fast de mærkligste steder.
En spiller hvis animation viste han døde, pludselig stod ret op igen.
En bil der blev hæftigt beskudt som måske burde være sprunget, men som jeg fik repareret op på 69% hvor den så springer ud af den blå luft.
Modstandere der kan tage hele magasiner uden at dø, og andre gange dør man selv af 1-3 skud.
Tidspunkter hvor jeg ikke kan tage penge fra money pile i blood money, selvom det står på skærmen. Og sikkert flere ting jeg har glemt. Overvejer at starte BF4 i stedet..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf iPwnd94 » 17. mar 2015 12:17

Muggs skrev:Kæft jeg synes jeg oplever mange fejl i spillet i dag, som jeg ikke har oplevet i betaen eller de 10 timers trial.
Biler der sidder fast de mærkligste steder.
En spiller hvis animation viste han døde, pludselig stod ret op igen.
En bil der blev hæftigt beskudt som måske burde være sprunget, men som jeg fik repareret op på 69% hvor den så springer ud af den blå luft.
Modstandere der kan tage hele magasiner uden at dø, og andre gange dør man selv af 1-3 skud.
Tidspunkter hvor jeg ikke kan tage penge fra money pile i blood money, selvom det står på skærmen. Og sikkert flere ting jeg har glemt. Overvejer at starte BF4 i stedet..


Thanks... Best info yet. Intet godt nyt?! Sidder på kursus, og har glædet mig at spille det når jeg kommer hjem.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Muggs » 17. mar 2015 12:21

Hotwire er stadig griner på trods af fejlene. De andre nye gamemodes virker rodet.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf pede B » 17. mar 2015 13:57

Muggs skrev:Kæft jeg synes jeg oplever mange fejl i spillet i dag, som jeg ikke har oplevet i betaen eller de 10 timers trial.
Biler der sidder fast de mærkligste steder.
En spiller hvis animation viste han døde, pludselig stod ret op igen.
En bil der blev hæftigt beskudt som måske burde være sprunget, men som jeg fik repareret op på 69% hvor den så springer ud af den blå luft.
Modstandere der kan tage hele magasiner uden at dø, og andre gange dør man selv af 1-3 skud.
Tidspunkter hvor jeg ikke kan tage penge fra money pile i blood money, selvom det står på skærmen. Og sikkert flere ting jeg har glemt. Overvejer at starte BF4 i stedet..


Welcome to Battlefield :D Tro mig jeg har været frustreret over 4'eren mange mange mange gange, og kender de der fejl alt for godt. Det er sikkert EA der er overrasket over lige pludselig at have mange på serveren, så går skidtet ned :)

Jeg glæder mig dog stadig til at prøve det. Det er lidt mere infantry end 4'eren hvilket både kan være godt og skidt.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Deeznutz » 17. mar 2015 23:29

Sidder selv med en føelse af skuffelse når jeg spiller dette spil, er glad for jeg ikke har købt spillet men kun prøvet den 10 timers trail, synes figuerne minder alt for meget om CS og jeg hader CS. Synes bf4 er meget mere afbalanceret, hardline virker tit til at være en stor rode bunke, og du aner ikke hvem du skyder på og hvem skyder på dig, skal sikkert give spillet lidt tid, men tror desværre ikke jeg kommer til det, men ideen med spillet lyder nu ellers meget tiltalende.
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 18. mar 2015 08:30

pede B skrev:
Muggs skrev:Kæft jeg synes jeg oplever mange fejl i spillet i dag, som jeg ikke har oplevet i betaen eller de 10 timers trial.
Biler der sidder fast de mærkligste steder.
En spiller hvis animation viste han døde, pludselig stod ret op igen.
En bil der blev hæftigt beskudt som måske burde være sprunget, men som jeg fik repareret op på 69% hvor den så springer ud af den blå luft.
Modstandere der kan tage hele magasiner uden at dø, og andre gange dør man selv af 1-3 skud.
Tidspunkter hvor jeg ikke kan tage penge fra money pile i blood money, selvom det står på skærmen. Og sikkert flere ting jeg har glemt. Overvejer at starte BF4 i stedet..


Welcome to Battlefield :D Tro mig jeg har været frustreret over 4'eren mange mange mange gange, og kender de der fejl alt for godt. Det er sikkert EA der er overrasket over lige pludselig at have mange på serveren, så går skidtet ned :)

Jeg glæder mig dog stadig til at prøve det. Det er lidt mere infantry end 4'eren hvilket både kan være godt og skidt.


Selvfølgelig bliver EA overrasket. De udgiver det ene spil efter det andet, som enten stinker eller ikke virker optimalt, så selvfølgelig bliver de overrasket når vi gamere køber deres lort gang, på gang, på gang...
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster