Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf cigi silk » 19. feb 2014 15:24

Her er et link til Gamespot hvor de har Pro gamere i studiet for at snakke og spille Titantall. Interessant.

http://www.gamespot.com/videos/embed/6417266/ :D
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 19. feb 2014 16:01

ALIE skrev:http://www.totalxbox.com/71717/titanfall-xbox-360-is-coming-along-really-well-assures-respawn/

"Oh, and for all the speculation going on about the 360 version," McCoy began. "Its coming along really well, Bluepoint is full of phenomenally talented devs.

jamen så vis os dog spillet, i stedet for det der vage PR bullshit, der bare gør os (mig i hvert fald) mere mistænksomme. Hvad er det, vi ikke må se?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf TU I Raven » 19. feb 2014 17:07

torniel skrev:
Don Drift skrev:Min oplevelse af spillet var bare mere en "meh" følelse, men det er nok fordi jeg mest af alt er totalt mættet af de der fast-paced FPS'er.

Dermed ikke sagt, at det er et dårligt spil, det har jeg slet ikke sagt :) Forstår som sagt bare ikke hvad alt the fuzz is about :D

Men det er jo mainstream shooters, så de vil altid blive hyped as hell.


Jeg er meget enig. Jeg synes dog at grafikken er for steril og jeg kan ikke se det fantastiske ved den. Selve styringen var fed nok, men der manglede dybde i spillets indhold a la BF4. Jeg blev sådan set bare bekræftet i at CoD-spil og mech-spil ikke er mig.

Hvis prisen havde været omkring 100kr, havde jeg nok købt det for at kunne få et hurtigt fix sammen med vennerne, men jeg vil ikke få spillet det nok til at jeg vil give 400-500kr for det.

Øh det får du af bf4?? Kan virkelig ikke se bf4 har mere dybte overhovedet.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Titanfall

Indlægaf torniel » 19. feb 2014 19:37

TU I Raven skrev:Øh det får du af bf4?? Kan virkelig ikke se bf4 har mere dybte overhovedet.


Ja, absolut! TF er "skyd-dø-skyd-dø", dertil lidt taktik. BF4 tilføjer flere elementer: Planlægning, fx opsætning af fælder (miner/c4), støttefunktioner fx reparationer. I BF4 kan man optjene ganske mange point uden at have ramt en eneste modstander (hvilket er forklaringen på at selv jeg kan få point i recon-klassen). Desuden er tempoet så tilpas lavt, at jeg kan nå at tænke "hvad kunne jeg have gjort bedre her?" og stadig nå at respawne og gøre det. Og nå ja, så er der ganske enkelt flere typer fartøjer, fremfor bare variationer over mechs.

For mig er BF-spillene langtidsholdbare, mens CoD etc. er sjove i små doser af og til. Derfor er de mindre værd i kroner og øøre for mig.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Titanfall

Indlægaf Dirty Harry » 19. feb 2014 21:40

torniel skrev:
TU I Raven skrev:Øh det får du af bf4?? Kan virkelig ikke se bf4 har mere dybte overhovedet.


Ja, absolut! TF er "skyd-dø-skyd-dø", dertil lidt taktik. BF4 tilføjer flere elementer: Planlægning, fx opsætning af fælder (miner/c4), støttefunktioner fx reparationer. I BF4 kan man optjene ganske mange point uden at have ramt en eneste modstander (hvilket er forklaringen på at selv jeg kan få point i recon-klassen). Desuden er tempoet så tilpas lavt, at jeg kan nå at tænke "hvad kunne jeg have gjort bedre her?" og stadig nå at respawne og gøre det. Og nå ja, så er der ganske enkelt flere typer fartøjer, fremfor bare variationer over mechs.

For mig er BF-spillene langtidsholdbare, mens CoD etc. er sjove i små doser af og til. Derfor er de mindre værd i kroner og øøre for mig.


Nu spiller jeg en stor del Planetside 2 på PC og der er der planlægning som slår Battlefield med flere længder. Jeg har derimod ret ofte til at "blow off some steam" når jeg bliver træt af at have en ineffektiv Platoon Leader, i det spil og derfor holder jeg af spil i små doser som Titanfall.

"Skud og tjen point" er noget mere afslappende end "få spawnpoint over til målet, hold spawnpoint i live, pres ind og hold A, B eller C point i 7-20 minutter mens bølger af modstandere konstant spawner omkring dig".

Selvfølgelig kunne jeg vælge at spille CoD i stedet, men jeg er blevet så træt af den serie.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Titanfall

Indlægaf Dreiager » 20. feb 2014 16:18

Nu hvor der kommer 11/11 i US og 14/11 i resten af verden... hvis man så har sin Region til at være i US, kan det så hentes der?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Titanfall

Indlægaf Morten Skou » 20. feb 2014 16:29

Dreiager skrev:Nu hvor der kommer 11/11 i US og 14/11 i resten af verden... hvis man så har sin Region til at være i US, kan det så hentes der?


Sådan har det været med andre spil så vidt jeg ved, så det er også mit gæt at det vil virke med Titanfall :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Titanfall

Indlægaf Blauwy » 21. feb 2014 20:13

Jeg tror aldrig jeg set det har været muligt at pre-loade et xbox spil før nu. Kan det passe?

Titanfall kan købes og downloades så det er klart til at spille den 11.
Super fedt så man ikke skal bruge flere timer på at vente på at det downloader. :P

Det bliver sikkert først åbnet efter marts opdateringen, eller et par dage før launch.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/G ... a4c1686efe
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 21. feb 2014 20:17

There's a first time for everything :)!
Helt korrekt at det ikke er set før - og ja, det er sgu en fed ting. Jeg vil nemlig gerne spille det d. 11., og ikke et par dage senere her i Europa. Det er nok selve Titanfall-serverne der først åbner på det officielle udgivelsestidspunkt, hvilket dog er lidt mærkeligt - for det betyder også, at der bevidst bliver satset på, at ingen sider har anmeldelser klar på den officielle release-dato. Tænker de, at spillet i sig selv genererer nok buzz?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf Blauwy » 21. feb 2014 20:27

Ville være lækkert hvis det blev en tendens at kunne pre-loade alle spil senere hen.
Det er næsten også en selvfølge nu når flere og flere spil ligger klar til download på samme dag som disc versionen udkommer.

Jeg tror de er sikre nok på at spillet skal sælge, nu hvor der så var utroligt meget positivt hype om betaen :)
Men ja, det bliver da spændende at se hvordan sites vil klare anmeldelser hvis serverne åbner et par dage før launch.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 21. feb 2014 20:56

Alle spil ligger fremover klar til download samme dag som disc-udgaven udkommer.
At lave en anmeldelse på et par dage er meget nemt - men når der ikke er nogen embargo, og at spillet ikke kan spilles før udgivelsesdatoen, så bliver det i stedet et free-for-all hvor man bliver nødt til at gå på kompromis med noget af kvaliteten, fordi man samtidig gerne vil være en af de første der har en anmeldelse af en af de allerstørste titler i 2014. Det er lidt ærgerligt, men det er hvad det er.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf Dreiager » 21. feb 2014 20:58

Ligger det klar til download og install lige nu?

For så installere jeg det og logger på mit fremtidsnet så kan jeg spille i aften :)

15,8GB? Wtf?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 21. feb 2014 21:28

Dreiager skrev:Ligger det klar til download og install lige nu?

For så installere jeg det og logger på mit fremtidsnet så kan jeg spille i aften :)

Jeg forudser en post i denne dur om ikke så længe :mrgreen:

Hey,

Jeg vil gerne tilbyde at købe Titanfall før det udkommer.

Jeg giver gerne 1000,- for en normal udgave indtil 5 dage før ... Jeg er en voksen mand, med en voksen økonomi, og jeg skal nok selv afgøre hvad jeg syns er fornuftigt at bruge mine penge på...
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Dreiager » 21. feb 2014 21:32

lol

well, kan i hvert fald ikke pre-loades endnu.

-kan heller ikke finde nogen som helst steder det er confirmed udover til pc.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Titanfall

Indlægaf Muggs » 21. feb 2014 21:38

Haha :D
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron