Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf Zeh » 16. feb 2014 16:02

Beizor skrev:
CaptainKicker skrev:Damn, Titanfall på Xbox One er fedt. Det retfærdiggøre VIRKELIG et køb af konsollen, og bekræfter at jeg er glad for at jeg valgte den over PS4 som ikke rigtig kan levere noget i samme dur.

Fedt, fedt spil.


Og at læse sådan en kommentar, giver en lysten til at afbestille min forudbestiltes Day one og bestille en alm. med det samme!


Altså, det ser jeg egentlig ikke nogen grund til at lade være med. Day One er som sådan ikke noget særligt :-) - Men det er Titanfall derimod! Prepare for Titanfall!
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Titanfall

Indlægaf dennisabramsen » 16. feb 2014 16:05

Ja .... Jeg er enig med de fleste her inde, det virker ok .
Men må så os sige at jeg ik sys det er et next gen spil.
Grafikken virker lidt old....
Men glæder mig til det udkommer..;)
dennisabramsen
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Titanfall

Indlægaf Morten Skou » 16. feb 2014 16:08

dennisabramsen skrev:Ja .... Jeg er enig med de fleste her inde, det virker ok .
Men må så os sige at jeg ik sys det er et next gen spil.
Grafikken virker lidt old....
Men glæder mig til det udkommer..;)


Du synes at grafikken er gammeldags? :shock: Jeg synes at det er flot.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Titanfall

Indlægaf Major Oblivious » 16. feb 2014 16:20

Det er virkelig fedt! Bevares så er der nogle ting, som jeg håber de ændre på.
Men det er i mine øjne det første refleks-shooter som hamler op med COD!
Kan også se at hele bevægelsen (parkour) bliver meget mere intitiativ desto mere man spiller.
Gears sagde mig aldrig noget, men jeg vil stå i kø til Titanfall 1 - 10
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Titanfall

Indlægaf SocomGriseNN » 16. feb 2014 16:23

Jeg havde intet forventet at dette spil, da mechs og sådan noget fremtids halløj aldrig har sagt mig det store. Jeg tænkte dog det skulle prøves, nu hvor betaen var åben for alle, og hold da op en overraskelse. Det her spil er noget af det fedeste jeg længe har prøvet. Det er helt klart et must-buy nu og virkelig lækkert de laver dt multiplayer only.

Der er der nogle ting som er irriterende. Smart-pistolen er noobsnes nye yndlings våben og en lovlig aimbot pistol hører ikke hjemme i noget spil. Nuclear ejection er lidt som dead mans hands i MW3 og burde heller ikke være i spillet. Jeg synes samtidig de godt kunne hæve scoren i den mode jeg bare kalder tdm. Derudover er der nogle store FPS drops engang imellem. Grafisk er det flot, men ikke imponerende overhoved, hvilket heller ikke gør mig noget.

Ellers et fuldstændig fantastisk spil indtil videre :D
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 16. feb 2014 16:39

Føj for en god runde! 3 Titans nede, 0 deaths, 12 Pilot Kills, 2 Titan Kills og 22 Minion Kills - og så får jeg endda smadret fjendens evac-fartøj, da de er på vej væk. Der er sgu intet som at bruge sin 40mm kanon, på ens Titan, til at skyde en ejected modstander, mens han er i luften.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf Miaauw » 16. feb 2014 16:55

Må indrømme, det er sku meget sjovt. Havde en lille fornemmelse om jeg ville være rimelig okay til det her spil. Det er vidst sandt nok. 1.700~ timer i TF2 har endelig betalt sig :i

Billede

Billede

Var så skide tæt på at carry mit hold alligevel i den anden kamp, haha. :D
#Miaauwprotitangamer2009
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 16. feb 2014 16:59

Du manglede bare Blauwy i kamp nummer 2.

Jeg stødte heldigvis ind i et par gode spillere i de 3 runder, jeg lige kunne nå nu. Det var sgu helt perfekt - god synergi og så fejede vi ellers bare modstanderene af banen et par gange.
Sikker GOTY-kandidat.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf tue69 » 16. feb 2014 17:04

Zeh skrev:
Jeg synes umiddelbart at det fungerer ok... men det er sgu svært at sige rigtigt før man har fået nogle flere timer foran skærmen.


Selvfølgelig. Det lyder immervæk lovende. Vi ved jo alle, at du er mr. FPS (og kun lader være med at stille op i MGL for at give alle de andre en chance), så når du siger det er godt, så lyder det sgu lovende!



Se Tue69 , jeg var nu ikke klar over dette, men man lærer jo noget nyt hver dag :-) Mr. FPS ? - Måske lidt ligesom, at Jess Dorf er Mr. Champions League :-) MGL er forresten en grenade launcher (Multiple Grenade Launcher) og hvis han er god til det, vil jeg ikke mene, at man kan betegnes som Mr. FPS :-)


Ha ha, jeg tænkte nu Major Gaming League, men jeg er ret sikker på, at Skou også er en haj til granatkasteren.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Titanfall

Indlægaf tue69 » 16. feb 2014 17:18

tue69 skrev:Ha ha, jeg tænkte nu Major Gaming League, men jeg er ret sikker på, at Skou også er en haj til granatkasteren.


Som hedder Major League Gaming... Hold kæft mand... :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Titanfall

Indlægaf Blauwy » 16. feb 2014 17:23

TerrificFalcon skrev:Du manglede bare Blauwy i kamp nummer 2.



+1, mine skills kan ikke undværes :P

Jeg bruger controller på PC, og jeg kan sagtens hænge med i toppen for det meste. Men som Miaauw viser kan man klare sig meget bedre når man bruger keyboard og mus. Det gør også at jeg lige har bestilt en Xbox One hjem, da jeg er langt bedre på konsol med controller vs controller, end jeg er på PC med controller. Kæft en røvfuld jeg fik nogle gange, især over afstand. Der kan man bare ikke hamle op med folk der har nogenlunde styr på deres mus.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Titanfall

Indlægaf DrGetHigh DK » 16. feb 2014 17:48

Prøv at vælg en anden server location i Europa. Det hjalp for mig :)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Titanfall

Indlægaf Major Oblivious » 16. feb 2014 17:53

Vi er enige om at Nord Europa burde være bedre end vest Europa ikk ?
Selvom ms-tallet er højere
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Titanfall

Indlægaf CaptainKicker » 16. feb 2014 17:54

Hvis det er spurgt og besvaret før, så beklager jeg. Men beholder man sine levels og EXP fra betaen på Xbox One?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Titanfall

Indlægaf DrGetHigh DK » 16. feb 2014 18:02

Jeg valgte nord da jeg ikke kunne komme ind på vest og det kørte uden probs :)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron