Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf TU I Raven » 27. maj 2013 17:21

diandk skrev:Kan godt være jeg er en stor nar, men du topper listen, det kan man jo se inde i Xbox one og det her forum.

Tillykke
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Lowlandet » 27. maj 2013 17:47

Billede
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf diandk » 27. maj 2013 17:49

Lowlandet skrev:Billede




Hahaha :lol: fedt sat ind :lol:
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf TU I Raven » 27. maj 2013 17:58

diandk skrev:
Lowlandet skrev:Billede




Hahaha :lol: fedt sat ind :lol:

Jeg kan også gå ind i en battlefield tråd og skrive det er noget lort. Men hvad kan man bruge det til. Det er det samme som lag Call of duty. Kom med noget saglig, så man kan bruge det til noget. Uddyb hvor du syntes det er så dårlig et spil? Og hvis man syntes det er så dårlig et spil, hvorfor så kommentere i en tråd om Call of duty, jeg går heller ikke en i en battlefield tråd og skriver det er så ringe uden at udbyde mig hvorfor. Og hvis man ikke kan det, så lad være med at skrive noget. Som sagt hvis man har en mening om noget, bliver man også nød til at stille sig selv det spørgsmål, hvorfor man har den mening.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf diandk » 27. maj 2013 18:24

lad os starte med at de gang på gang lover guld og grønne skove og det bliver til ingenting, det lagger like shit, dårligt spawn system hvis en løber frem bliver resten af holdet straffet, de siger at laggen er noget folk for stiller sig oppe i hovedet, de værdsætter kun deres core spiller, lyden på deres våben sutter, grafikken sutter, laver for meget urelevant lort fx (det der sigte der kan se igennem væggen, det sigte med firkanten der popper op).




det synes jeg.
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf TU I Raven » 27. maj 2013 18:37

Det helt fint, du syntes det. Men det sådan set lige meget om det er Call of duty eller et helt andet spil, vi snakker om. Jeg er bliver utrolig træt af at høre det stinker, uden at uddybe og hvor man syntes stinker. Det lidt lige som den der xbox er bedre end PlayStation, men man skriver ikke hvorfor man har det sådan. Men det har du nu gjort om cod og der er fint, det resspektere jeg at den holdning har du over for spillet fair nok. Men jeg syntes at man bliver rimelig godt underholdt, men noget nyt under solen er der ikke, og tror heller ikke det kommer ret meget nyt i det nye cod desværre.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DrGetHigh DK » 27. maj 2013 21:01

spil core. end of story
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Meistar » 27. maj 2013 21:10

Billede

Heheheh
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Raxxu » 27. maj 2013 22:14

diandk skrev:lad os starte med at de gang på gang lover guld og grønne skove og det bliver til ingenting, det lagger like shit, dårligt spawn system hvis en løber frem bliver resten af holdet straffet, de siger at laggen er noget folk for stiller sig oppe i hovedet, de værdsætter kun deres core spiller, lyden på deres våben sutter, grafikken sutter, laver for meget urelevant lort fx (det der sigte der kan se igennem væggen, det sigte med firkanten der popper op).




det synes jeg.


Ikke for at lyde nedern eller noget men BF fanboy much? :P
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Raxxu » 27. maj 2013 22:15

DrGetHigh DK skrev:spil core. end of story


+1
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf diandk » 28. maj 2013 07:43

Raxxu skrev:
Ikke for at lyde nedern eller noget men BF fanboy much? :P



ikke rigtigt, EA snakker bare pænere til deres kunder.

DrGetHigh DK skrev:spil core. end of story


hvis jeg vil spille core vælger jeg stadig ikke CoD da de andre problemer stadig ikke er fixet
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf tue69 » 28. maj 2013 08:45

For første gang i lang tid glæder jeg mig egentligt til en CoD-udgivelse. Men det er mest fordi de har fået en seriøs forfatter på SP delen (ja jeg ved det, jeg ryger i helvedet for at spille SP) og så bliver det da skægt at se, hvordan CoD tager sig ud på next-gen.

Jeg kan så tydeligt huske COD2 til Xbox 360 - det var en stor oplevelse. Hvis så Activision og co gider at skrue lidt på veteran-sværhedsgraden, så man rent faktisk bliver udfordret igen, så er jeg glad.

Online bliver det jo det vi er vant til: Den bedste form for pick-up'n-play på markedet (ved siden af FIFA)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DangerSniper DK » 28. maj 2013 08:49

diandk skrev:
Raxxu skrev:
Ikke for at lyde nedern eller noget men BF fanboy much? :P



ikke rigtigt, EA snakker bare pænere til deres kunder.

DrGetHigh DK skrev:spil core. end of story


hvis jeg vil spille core vælger jeg stadig ikke CoD da de andre problemer stadig ikke er fixet

Øhmm.. Whaat??? EA taler pænt til deres kunder?
Hvilken tid lever du i.. EA er verdens værste firma og det er officielt [-X
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf diandk » 28. maj 2013 09:16

der står de snakker pænere :roll: , ikke at de snakker pænt #-o
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Miaauw » 28. maj 2013 10:20

Haha den billedstribe. Ghosts er det første CoD jeg virkelig har overvejet at købe efter de tabte bolden efter Call of Duty 4. Syntes dog det er plat de har sagt det bliver en helt ny engine, og så i et interview bliver der sagt "At man kan umuligt nå at lave en helt ny engine på 2 år" :roll:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster