Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf TU I Raven » 26. maj 2013 21:21

Så skriv noget fornuftig.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf JohnH » 26. maj 2013 21:22

TU I Raven skrev:
First blood DK skrev:Call of duty: The laggy ghosts

Hvis du ikke har noget fornuftig at skrive i denne tråd, hvorfor så skrive noget overhovedet. Man skulle tro at du var 12 år gammel.


Men han har jo ret ..... så længe de forsætter med at køre p2p istedet for dedikerede servere, så bliver det LagGhost ... sådan er det bare :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf TU I Raven » 26. maj 2013 21:28

Jo jo men så skriv det i stedet for. Din kommentar kan jeg bruge til noget. Ikke alt det andet.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Morten Skou » 26. maj 2013 22:47

JohnH skrev:
TU I Raven skrev:
First blood DK skrev:Call of duty: The laggy ghosts

Hvis du ikke har noget fornuftig at skrive i denne tråd, hvorfor så skrive noget overhovedet. Man skulle tro at du var 12 år gammel.


Men han har jo ret ..... så længe de forsætter med at køre p2p istedet for dedikerede servere, så bliver det LagGhost ... sådan er det bare :wink:


Gad vide om det også bliver noget man kan bruge "skyen" til på Xbox One? Det ville jo ikke være helt dumt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Thorpedo29 » 27. maj 2013 08:25

De sidste 2 versioner har været så plaget af lag den første lange tid efter udgivelsen at det har været pinligt.

Håber også meget de får styr på det den her gang(måske ved hjælp af skyen) men jeg tør ikke købe det på release før det er dokumenteret at spillere at det kører ok.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 27. maj 2013 09:24

Thorpedo29 skrev:De sidste 2 versioner har været så plaget af lag den første lange tid efter udgivelsen at det har været pinligt.

Håber også meget de får styr på det den her gang(måske ved hjælp af skyen) men jeg tør ikke købe det på release før det er dokumenteret at spillere at det kører ok.


Man kan gøre en del selv for selv at afhjælpe problemet (Jeg har haft min del af udbrud i Black ops 1 og 2 tråden) Men efter at jeg satte en Linksys EA6500 router efter fiberboxen til at håndterer det interne netværk. Routerens IP er i DMZ på fiberboxen, så jeg undgår dobbel-NAT. Det har markant forbedret online i Blops 2.

Men du har helt ret i at fra MW3 startede en rigtig kedelig tendens.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Thorpedo29 » 27. maj 2013 09:29

Major Oblivious skrev:
Thorpedo29 skrev:De sidste 2 versioner har været så plaget af lag den første lange tid efter udgivelsen at det har været pinligt.

Håber også meget de får styr på det den her gang(måske ved hjælp af skyen) men jeg tør ikke købe det på release før det er dokumenteret at spillere at det kører ok.


Man kan gøre en del selv for selv at afhjælpe problemet (Jeg har haft min del af udbrud i Black ops 1 og 2 tråden) Men efter at jeg satte en Linksys EA6500 router efter fiberboxen til at håndterer det interne netværk. Routerens IP er i DMZ på fiberboxen, så jeg undgår dobbel-NAT. Det har markant forbedret online i Blops 2.

Men du har helt ret i at fra MW3 startede en rigtig kedelig tendens.


Hvad mener du med Fiberboxen? Bare den der er trukket stik til ind i huset fra vejen eller hvordan får du dit net?

Jeg kører bare med standard port forwarding og self. open nat.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Raxxu » 27. maj 2013 09:58

Jeg havde læst et sted at de der 300.000 nye servers til xbox live skulle også bruges til ALT multiplayer så det er stort set dedikaded servers så der skulle ikke længere være noget med hosts længere så det skulle gerne fikse en masse lag problemer
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 27. maj 2013 10:01

Thorpedo29 skrev:
Hvad mener du med Fiberboxen? Bare den der er trukket stik til ind i huset fra vejen eller hvordan får du dit net?

Jeg kører bare med standard port forwarding og self. open nat.


Vi får fiber-signal ude fra vejen som ryger ind i en Icotera 2000. (Får den dog byttet ud med en model 3000 senere på ugen, men firmwaren er den samme siger de) Det er Waoo´s fiberbox/router kombi-box.

Her har jeg i Lan port 1 sat min egen Linksys EA6500 router, hvor xbox, computer, iphone osv. kobles til via LAN og trådløs. Linksys routeren tager sig af al det interne netværks-trafik, og Waoos router skal bare koncenterer sig om at sende signalet videre ud i verden.
For at undgå NAT problemer, så er Linksys Routerens IP-adresse i DMZ på Waoo-boksen, således at Waoo-boksens firewall totalt er slået fra, og Linksys-routeren er den eneste som tager sig af NAT / Port forwarding osv.

Vil så vidt muligt gerne undgå at bruge modem/routere fra internet-udbyderne, da de generelt er noget billigt skrammel.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf First blood DK » 27. maj 2013 12:42

Der blev sagt at de havde lavet en ny engine til det nye cod. Men ak nej, det passede ikke, det er igen bare en opdateret Quake engine.
Og single player skulle være en helt ny historie i cod. Men hvor meget nyt er der i at det drejer sig om at USA bliver angrebet.
Senest rettet af First blood DK 27. maj 2013 15:27, rettet i alt 1 gang.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf diandk » 27. maj 2013 15:20

TU I Raven skrev:
TU I Raven skrev:Hvis du ikke har noget fornuftig at skrive i denne tråd, hvorfor så skrive noget overhovedet. Man skulle tro at du var 12 år gammel.


Damn, du har sand i fissen :lol:, manden har jo ikke angrebet dig så slap lige af. Jeg vil da sige det er fornuftig information, det er da godt at vide af det lagger :), og før du skriver DET VED DU IKKE ENDNU!!! øh jo det er call of duty så det siger sig selv..

Sorry for off tropic.
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf TU I Raven » 27. maj 2013 16:54

diandk skrev:
TU I Raven skrev:
TU I Raven skrev:Hvis du ikke har noget fornuftig at skrive i denne tråd, hvorfor så skrive noget overhovedet. Man skulle tro at du var 12 år gammel.


Damn, du har sand i fissen :lol:, manden har jo ikke angrebet dig så slap lige af. Jeg vil da sige det er fornuftig information, det er da godt at vide af det lagger :), og før du skriver DET VED DU IKKE ENDNU!!! øh jo det er call of duty så det siger sig selv..

Sorry for off tropic.

Øh jeg har ikke skrevet noget til dig, så hvad med du selv lukker r*ven, din selv opblæste nar. Og hvad med du selv slapper af "Mand".
Senest rettet af TU I Raven 27. maj 2013 17:02, rettet i alt 1 gang.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf diandk » 27. maj 2013 17:01

TU I Raven skrev:
Øh jeg har ikke skrevet noget til dig, så hvad med du selv lukker r*ven, din selv opblæste nar hat.


Jeg lukker røven når du har taget dine piller, det er en ret fair deal.

dude hvad skal jeg slappe af med ?
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf TU I Raven » 27. maj 2013 17:06

Hold kæft du er da et fjols at høre på. ( fair deal ) hør jeg er så sej.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf diandk » 27. maj 2013 17:20

Kan godt være jeg er en stor nar, men du topper listen, det kan man jo se inde i Xbox one og det her forum.
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster