Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 12. jan 2014 20:14

Jeg satte spillet i i eftermiddag, efter ikke at have spillet det siden slut november. Tog et par kampe før jeg havde mit aim igen, men efter det begyndte jeg at flå nye huller i de julenoobs der er kommet til :mrgreen:
Ærgeligt jeg ikke har en Elgato og at man ikke kan uploade klips som i BO2. Jeg kommer tættere og tættere på den 2KD.

Jeg ved ikke hvor mange herinde der var glad for at spille League Play i BO2, men IW har fortalt at de arbejder på en udgave af Clan vs Clan som skulle minde om League Play, så man kan spille solo, som skulle komme i den næste store patch. Dét glæder jeg mig til, så har jeg en grund til at spille videre, indtil jeg køber en PS4.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 12. jan 2014 22:07

Blauwy skrev:Jeg kommer tættere og tættere på den 2KD.

Synes tit jeg render ind i folk m 2+ kdr, der bare sidder i hjørner. Det er altid sjovt at krølle dem sammen, og se en <gamertag> has left game :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 12. jan 2014 22:26

IkkNico skrev:
Blauwy skrev:Jeg kommer tættere og tættere på den 2KD.

Synes tit jeg render ind i folk m 2+ kdr, der bare sidder i hjørner. Det er altid sjovt at krølle dem sammen, og se en <gamertag> has left game :mrgreen:



Deres kills/deads tæller de stadigvæk med i deres stats når de forsvinder inden slutning?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 12. jan 2014 22:30

IkkNico skrev:
Blauwy skrev:Jeg kommer tættere og tættere på den 2KD.

Synes tit jeg render ind i folk m 2+ kdr, der bare sidder i hjørner. Det er altid sjovt at krølle dem sammen, og se en <gamertag> has left game :mrgreen:


Pfft, jeg tror du har været inde i samme lobby som jeg nok til, at vide at jeg er kilometer fra at være en camper. :P

Jeg spiller ikke for KD, jeg synes bare det er sjovt at holde øje med hvor meget bedre man bliver til spillet.

Men ja, jeg er enig. Man ser mange med 2+KD der ikke bevæger sig. Jeg er bare ikke en af dem :D
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 12. jan 2014 23:00

Michelve skrev:
IkkNico skrev:
Blauwy skrev:Jeg kommer tættere og tættere på den 2KD.

Synes tit jeg render ind i folk m 2+ kdr, der bare sidder i hjørner. Det er altid sjovt at krølle dem sammen, og se en <gamertag> has left game :mrgreen:


Deres kills/deads tæller de stadigvæk med i deres stats når de forsvinder inden slutning?

Jeg ved det faktisk ikke. I tidligere spil virkede det med at dashboarde, men mener de lavede det om fra MW3

Blauwy skrev:Pfft, jeg tror du har været inde i samme lobby som jeg nok til, at vide at jeg er kilometer fra at være en camper. :P

Det er i hvert fald en mærkelig måde du camper på så ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 12. jan 2014 23:34

IkkNico skrev:
Blauwy skrev:Pfft, jeg tror du har været inde i samme lobby som jeg nok til, at vide at jeg er kilometer fra at være en camper. :P

Det er i hvert fald en mærkelig måde du camper på så ;)



Hold nu kæft. :mrgreen:

1on1 me faggit! 8)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 13. jan 2014 01:57

Er løbet ind i et rigtig lorte skod problem, sad og spillede og pludselig ender jeg i en lobby hvor ham jeg er i ild kamp med pludselig hopper 100 meter op i luften og så nakker mig på vej ned, oki fair nok tænker jeg og smutter, havde alligevel fået det squard point jeg kom efter - Skal så ind og låse en perk op til mit LMG, og opdager alt er låst op og at jeg pludselig er lvl 60.

Hvad pokker gør jeg, kan man skrive til en som så sletter det sidste spil eller hva?
Det ser ret så dumt ud jeg er blevet lvl 60 på lidt over 1 time ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 13. jan 2014 11:33

Phimosis skrev:Er løbet ind i et rigtig lorte skod problem, sad og spillede og pludselig ender jeg i en lobby hvor ham jeg er i ild kamp med pludselig hopper 100 meter op i luften og så nakker mig på vej ned, oki fair nok tænker jeg og smutter, havde alligevel fået det squard point jeg kom efter - Skal så ind og låse en perk op til mit LMG, og opdager alt er låst op og at jeg pludselig er lvl 60.

Hvad pokker gør jeg, kan man skrive til en som så sletter det sidste spil eller hva?
Det ser ret så dumt ud jeg er blevet lvl 60 på lidt over 1 time ;)


Super nederen.. :/
Du er røget ind i en hacked lobby.

Du vil nok blive helt nulstillet på et tidspunkt, desværre.
De har vist meldt ud at der kommer en reset rundt for dem der er blevet ramt af det hack problem.

Må man spørge om det var på 360 eller Xbox One.
Vil nødig rende ind i sådan en lobby på min Xbox One.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 13. jan 2014 11:45

Phimosis skrev:Er løbet ind i et rigtig lorte skod problem, sad og spillede og pludselig ender jeg i en lobby hvor ham jeg er i ild kamp med pludselig hopper 100 meter op i luften og så nakker mig på vej ned, oki fair nok tænker jeg og smutter, havde alligevel fået det squard point jeg kom efter - Skal så ind og låse en perk op til mit LMG, og opdager alt er låst op og at jeg pludselig er lvl 60.

Hvad pokker gør jeg, kan man skrive til en som så sletter det sidste spil eller hva?
Det ser ret så dumt ud jeg er blevet lvl 60 på lidt over 1 time ;)

Puh-bad, har godt hørt lidt om de lobbyer :(

I de gamle spil, kunne man dashboarde, og så opdaterede spillet ikke stats, men da man åbenbart vil statswhores til livs, er jeg ikke sikker på det er en brugbar løsning mere.

Uanset hvad kan du ikke gøre meget andet end at kontakte IW, så har du om ikke andet vist, at du ikke er hackeer, og blot vil have dine gamle stats tilbage.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 13. jan 2014 12:07

Det var på den gamle 360 - tror i man kan skrive til dem og så blive 0-stillet hurtigere?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 13. jan 2014 13:22

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Loulourgas » 13. jan 2014 20:02


Synes Jason ville passe meget bedre ind på FOG
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 14. jan 2014 01:04



Så jeg er bare frem over lvl 60 - så må jeg jo prestige for at komme tilbage til lvl 1 ;)
Klarede bare de første 60 lvl's på lidt over 1 time, kan i slå den hehe
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 14. jan 2014 09:21

Da den ikke er på nyhedssiden endnu smider jeg den lige her:



Usselt med deres skide genbrugspolitik.
Giv os nu noget nyt i stedet.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DrGetHigh DK » 14. jan 2014 19:20

Bubbibubbi skrev:Da den ikke er på nyhedssiden endnu smider jeg den lige her:



Usselt med deres skide genbrugspolitik.
Giv os nu noget nyt i stedet.


Hvorfor? De kan jo tydeligvis ikke finde ud af at lave nye kvalitetsbaner. De gamle COD baner fra cod4 og mw2 er langt bedre. Hvilken var det der skulle være et scrapyard remake?
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster