Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 11. jan 2014 12:08

IkkNico skrev:DLC kommer den 28/1. Læs alle detaljer her: http://www.xboxlife.dk/news/11130/call- ... slret.html



Godt nok træls at DLC altid er så dyr. Og så er jeg bange at ingen noobs køber det og jeg stå alene imod alle profs #-o
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 11. jan 2014 17:40

Michelve skrev:
IkkNico skrev:DLC kommer den 28/1. Læs alle detaljer her: http://www.xboxlife.dk/news/11130/call- ... slret.html



Godt nok træls at DLC altid er så dyr. Og så er jeg bange at ingen noobs køber det og jeg stå alene imod alle profs #-o

Tvivler.
Er garanteret mange mange snotforkælede unger der får season pass af deres forældre. :)
Har i hvert fald set mange rende rundt med den ghosts maske man får ved at købe season pack. ;)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf cigi silk » 11. jan 2014 19:02

Season Pass priser er helt latterligt høje. Har ikke problemer med at købe det - men nægter simpelthen at støtte det setup.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Morten Skou » 11. jan 2014 19:41

Hvad koster season pass da?

Førhen kostede det 4000 Microsoft Points så vidt jeg husker :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 11. jan 2014 21:27

Ved ikke hvad den koster på One'en, men mon ikke den er billigere på det amerikanske marketplace?
Jeg købte min på 360'en næsten da spillet udkom. Kan ikke huske hvad jeg gav.
Men selvom den er dyr, er det stadig billigst at købe season pass hvis man skal have alle 4 map packs.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf EagleConcept » 11. jan 2014 21:45

Morten Skou skrev:Hvad koster season pass da?

Førhen kostede det 4000 Microsoft Points så vidt jeg husker :)


Og det ligger også stadig der omkring. Jeg tror ikke folk skal regne med noget prisdumb i fremtiden på de Season Pass, tværtimod.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 12. jan 2014 00:19

Bubbibubbi skrev:
Michelve skrev:
IkkNico skrev:DLC kommer den 28/1. Læs alle detaljer her: http://www.xboxlife.dk/news/11130/call- ... slret.html



Godt nok træls at DLC altid er så dyr. Og så er jeg bange at ingen noobs køber det og jeg stå alene imod alle profs #-o

Tvivler.
Er garanteret mange mange snotforkælede unger der får season pass af deres forældre. :)
Har i hvert fald set mange rende rundt med den ghosts maske man får ved at købe season pack. ;)


Nu er der en del gode spillere herinde som måske også har spillet COD2 DLC, har I ikke oplevet at men få (meget) mere modstand i de DLC baner?
Jeg har en K/D ratio på 0,72 nu og vil helst ikke bliver den som bliver slagtet hver gang jeg spiller de baner, så er det slet ikke pengene værd for mig vis jeg køber den måske i fremtiden
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf JohnH » 12. jan 2014 00:48

361,- kr, er da ikke meget for en hel sæsons nye baner m.m.

http://www.amazon.co.uk/Xbox-Live-%C2%A ... eason+pass
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 12. jan 2014 01:38

JohnH skrev:361,- kr, er da ikke meget for en hel sæsons nye baner m.m.

http://www.amazon.co.uk/Xbox-Live-%C2%A ... eason+pass


Nu ved jeg slet ikke hvor mange baner men få for de 361 kr...... er det 4 pakker med 4 baner eller mange flere?
personlig ville det være mange penge syntes jeg vis det er 'kun' 16 baner, det er 22 kr per bane......
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 12. jan 2014 09:24

Jeg har ikke spillet et COD så meget siden MW2, så Ghosts er en vinder i min bog.

Fokus er meget mere på gunplay, og selvom 5-7-9 stadig er en opskrift på succes, så er killstreaks ikke længere ensbetydende med sejr.

Bevares, der er stadig masser af fejl og irritationsmomenter, fx synes jeg at slides, knive og lean burde afskaffes helt, og mens de er på vej ud af døren, kan de tage dual-screeners med sig.

Værst af alt, er dog helt sikkert spawns. De er tæt på gamebreaking, og bevirker, at der er områder på alle maps, jeg helst undgår at løbe hen i, da man risikerer, at en modstander spawner rundt om hjørnet. Ligesom man heller ikke kan være sikker på ikke at spawne ind i en granat eller en snipers sigte.

Jeg har set en del klager over campere, men efter et par timer i både MW og MW2, kan jeg konstatere, at folk camper mindst lige så meget i de gamle spil.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 12. jan 2014 09:29

IkkNico skrev:Jeg har ikke spillet et COD så meget siden MW2, så Ghosts er en vinder i min bog.

Fokus er meget mere på gunplay, og selvom 5-7-9 stadig er en opskrift på succes, så er killstreaks ikke længere ensbetydende med sejr.

Bevares, der er stadig masser af fejl og irritationsmomenter, fx synes jeg at slides, knive og lean burde afskaffes helt, og mens de er på vej ud af døren, kan de tage dual-screeners med sig.

Værst af alt, er dog helt sikkert spawns. De er tæt på gamebreaking, og bevirker, at der er områder på alle maps, jeg helst undgår at løbe hen i, da man risikerer, at en modstander spawner rundt om hjørnet. Ligesom man heller ikke kan være sikker på ikke at spawne ind i en granat eller en snipers sigte.

Jeg har set en del klager over campere, men efter et par timer i både MW og MW2, kan jeg konstatere, at folk camper mindst lige så meget i de gamle spil.


Så stort et problem syntes jeg slet ikke spawns er. Men det kan ikke være anderledes på PS4 end på Xbox.
Så må i bare lade være med at dø så meget :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 12. jan 2014 10:59

Cena skrev:
IkkNico skrev:Jeg har ikke spillet et COD så meget siden MW2, så Ghosts er en vinder i min bog.

Fokus er meget mere på gunplay, og selvom 5-7-9 stadig er en opskrift på succes, så er killstreaks ikke længere ensbetydende med sejr.

Bevares, der er stadig masser af fejl og irritationsmomenter, fx synes jeg at slides, knive og lean burde afskaffes helt, og mens de er på vej ud af døren, kan de tage dual-screeners med sig.

Værst af alt, er dog helt sikkert spawns. De er tæt på gamebreaking, og bevirker, at der er områder på alle maps, jeg helst undgår at løbe hen i, da man risikerer, at en modstander spawner rundt om hjørnet. Ligesom man heller ikke kan være sikker på ikke at spawne ind i en granat eller en snipers sigte.

Jeg har set en del klager over campere, men efter et par timer i både MW og MW2, kan jeg konstatere, at folk camper mindst lige så meget i de gamle spil.


Så stort et problem syntes jeg slet ikke spawns er. Men det kan ikke være anderledes på PS4 end på Xbox.
Så må i bare lade være med at dø så meget :D


Det er jo fordi folk ikke bevæger sig på PS4, så spawns ikke er så hektiske :mrgreen:

Jeg har ikke spillet siden november, men det eneste problem jeg havde med spawns var de gange hvor man skyder en, også spawner han lige om hjørnet eller lige bag dig. Den seneste patch skulle dog have rettet spawns lidt, så jeg ved ikke om det stadig er sådan eller om det er dårligere :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 12. jan 2014 14:56

Syntes at spawns i ghost kun er dårlig vis men spiler 1 imod resten, der er ingen problemer når men spiller TDM ect
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 12. jan 2014 15:18

Cena skrev:Så stort et problem syntes jeg slet ikke spawns er. Men det kan ikke være anderledes på PS4 end på Xbox.
Så må i bare lade være med at dø så meget :D

Du er en Sony-pony, så din mening tæller ikke her :wink: :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf munckster » 12. jan 2014 19:58

IkkNico skrev:Jeg har ikke spillet et COD så meget siden MW2, så Ghosts er en vinder i min bog.

Fokus er meget mere på gunplay, og selvom 5-7-9 stadig er en opskrift på succes, så er killstreaks ikke længere ensbetydende med sejr.

Bevares, der er stadig masser af fejl og irritationsmomenter, fx synes jeg at slides, knive og lean burde afskaffes helt, og mens de er på vej ud af døren, kan de tage dual-screeners med sig.

Værst af alt, er dog helt sikkert spawns. De er tæt på gamebreaking, og bevirker, at der er områder på alle maps, jeg helst undgår at løbe hen i, da man risikerer, at en modstander spawner rundt om hjørnet. Ligesom man heller ikke kan være sikker på ikke at spawne ind i en granat eller en snipers sigte.

Jeg har set en del klager over campere, men efter et par timer i både MW og MW2, kan jeg konstatere, at folk camper mindst lige så meget i de gamle spil.


Problemet med campere bliver forstærket af den meget lave health i ghosts, hvilket bevirker at det er tæt på umuligt at nå og vende sig og skyde camperen.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster