Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 29. maj 2013 08:58

Ved godt det er tidligt at spørge, men er der kommet noget frem ang, om det bliver X1 der skal trækker server, eller om der ren faktisk kommer en rigtig server?
Tænker nu kommer der jo det der claud gaming (eller hvad det nu hedder), tænkte om de måske kunne blande det sådan sammen, at det var derude selve gamet kørte og så blev vi alle bare sat i forbindelse med sådan eller et eller andet....
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 29. maj 2013 09:10

Phimosis skrev:Ved godt det er tidligt at spørge, men er der kommet noget frem ang, om det bliver X1 der skal trækker server, eller om der ren faktisk kommer en rigtig server?
Tænker nu kommer der jo det der claud gaming (eller hvad det nu hedder), tænkte om de måske kunne blande det sådan sammen, at det var derude selve gamet kørte og så blev vi alle bare sat i forbindelse med sådan eller et eller andet....


Microsoft har sagt at cloud´en kan bruges til at koble flere spillere sammen, og fungerer som server, men flere har spekuleret i at den frame-by-frame præcision som er nødvendig i FPS ikke kan lægges over i cloud´en, da den enkeltes internet-hastighed kan svinge for meget..

Men der er ingen som ved nok om, hvordan cloud´en rent faktisk virker til at kunne svare på det.. Måske til E3
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Thorpedo29 » 29. maj 2013 09:47

Major Oblivious skrev:
Phimosis skrev:Ved godt det er tidligt at spørge, men er der kommet noget frem ang, om det bliver X1 der skal trækker server, eller om der ren faktisk kommer en rigtig server?
Tænker nu kommer der jo det der claud gaming (eller hvad det nu hedder), tænkte om de måske kunne blande det sådan sammen, at det var derude selve gamet kørte og så blev vi alle bare sat i forbindelse med sådan eller et eller andet....


Microsoft har sagt at cloud´en kan bruges til at koble flere spillere sammen, og fungerer som server, men flere har spekuleret i at den frame-by-frame præcision som er nødvendig i FPS ikke kan lægges over i cloud´en, da den enkeltes internet-hastighed kan svinge for meget..

Men der er ingen som ved nok om, hvordan cloud´en rent faktisk virker til at kunne svare på det.. Måske til E3


Glæder mig også til at høre mere om deres xbox cloud. Hvis de kommer til at køre den uafhængigt af deres normale Azure og virkeligt kører det som et dedikeret system til xbox one, så kan jeg godt se potentiale.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 29. maj 2013 10:04

Major Oblivious skrev:
Phimosis skrev:Ved godt det er tidligt at spørge, men er der kommet noget frem ang, om det bliver X1 der skal trækker server, eller om der ren faktisk kommer en rigtig server?
Tænker nu kommer der jo det der claud gaming (eller hvad det nu hedder), tænkte om de måske kunne blande det sådan sammen, at det var derude selve gamet kørte og så blev vi alle bare sat i forbindelse med sådan eller et eller andet....


Microsoft har sagt at cloud´en kan bruges til at koble flere spillere sammen, og fungerer som server, men flere har spekuleret i at den frame-by-frame præcision som er nødvendig i FPS ikke kan lægges over i cloud´en, da den enkeltes internet-hastighed kan svinge for meget..

Men der er ingen som ved nok om, hvordan cloud´en rent faktisk virker til at kunne svare på det.. Måske til E3


Hvis det blev muligt, så tror jeg i hvert fald CoD vil opnå nye højder inde for multuplayer ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Raxxu » 29. maj 2013 10:35

Morten Skou skrev:... Og så skal vi lige tilbage til emnet: Call of Duty: Ghosts. Stop bashingen osv. ingen gider at se på det :)


+1

De har jo snakket om at de der 300.000 servers vil også fungere som dedicated servers til alt multiplayer på xbox one så det er jeg rigtigt glad for så ikke mere dumt lorte hosts :)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Dreiager » 30. maj 2013 14:56

Raxxu skrev:
Morten Skou skrev:... Og så skal vi lige tilbage til emnet: Call of Duty: Ghosts. Stop bashingen osv. ingen gider at se på det :)


+1

De har jo snakket om at de der 300.000 servers vil også fungere som dedicated servers til alt multiplayer på xbox one så det er jeg rigtigt glad for så ikke mere dumt lorte hosts :)


...det tror jeg nu nok du har misforstået. Og overvej lige der er 42 millioner brugere...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 31. maj 2013 06:32

Så gutter.. :lol:
Nu får i noget at bruge jeres nye Kinect til: http://www.gamereactor.eu/news/77281 =D>
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Thorpedo29 » 31. maj 2013 06:57

Hvis de bare bruger til kill streaks, så er det fint med mig.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf EagleConcept » 8. jun 2013 18:45

Glæder mig til i morgen. Der får vi resten og meget mere af det her at se :wink: :

Senest rettet af EagleConcept 9. jun 2013 15:31, rettet i alt 1 gang.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Nougatmunken » 9. jun 2013 15:24

Jeg er spændt på at se hvordan Infinity Ward har valgt at tackle forventningerne til det nye Call of Duty. Jeg kan næppe være den eneste, som er kørt død i serien efter at gameplayet og opbygningen er blevet genbrugt igen og igen siden Call of Duty 4. Onlinedelen har rykket sig, javist, men det er kun i form af nye features. Jeg håber på at den nye generation af konsoller markerer en nulstilling af Call of Duty-serien, hvor man prøver på at sætte nye standarder for FPS'er, præcis som de gjorde med MW1. Videoen synes jeg dog viser rigtigt meget af det samme, og værst af alt føler jeg ikke, at det er en ny generation af konsoller det skal spilles på.
Nougatmunken
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Meistar » 9. jun 2013 19:29

Hold da kæft for et lorte event haha.
Det overbeviste mig da kun om at jeg ikke skal have spillet.

Jesus fucking christ ! :D
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 9. jun 2013 19:32

21 minutter lalalalalala - efterfulgt efter et par scripted scener..

Underligt at man smider så mange penge efter et event med så lidt indhold
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jomuhs » 9. jun 2013 19:34

Burde det ikke hedde Call of Duty dogs! :lol:
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf MiLuA » 9. jun 2013 19:34

Var det seriøst next-gen? Jeg er bestemt ikke imponeret. Det så faktisk ret kedeligt ud.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Macheta » 9. jun 2013 19:51

Ja, der var ikke vitterligt noget nyt under solen dér. Og tiltaget med at du nu skal styre en hund, tror jeg bliver meget trættende i længden. Jeg kan lige forestille mig, at noget fucker fuldstændig op, når man skal igennem et level på Veteran med den kamphund.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron