Xboxlife forum

Mw3 vs Bf3 ?

Snak om first-person-shooter spil.

Mw3 vs Bf3 ?

Helt klart Modern Warfare 3.
74
20%
Helt klart Battlefield 3.
176
48%
Same shit, ingen af dem.
21
6%
Køber dem begge.
99
27%
 
Afgivne stemmer : 370

Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf munckster » 11. nov 2011 11:46

IkkNico skrev:
Mini DK skrev:Ligeledes er det med MW3 og BF3 de koster det samme. men nogen er til arkade shooter nogen er til lidt mere realistisk skyde spil (og nej BF3 er i så realistisk men det er mere realistisk end MW3). Nogen er til små maps uden køretøjer andre til lidt større med køretøjer, nogen er til fornyelse af spil selv om det koster fejl andre til samme motor i spil så de undgår fejl osv.............

Jeg må sige jer er glad for af der er forskellige spil til forskellige typer mennesker for havde der kun været en type spil og en type menneske så var verden et kedelig sted af leve

Så kan tråden vist godt lukkes 8selvom det ikke sker for spil er religion).
Kan kun erklære mig 100% enig.


iFroxy x skrev:lorte spawnpoints..

I modsætning til BF3, hvor det ikke er unormalt at spwne 3 meter foran eller bagved en fjende i TDM? ;)


TDM skulle aldrig være inkluderet i BF3. Det er ikke det spillet er og har aldrig været det. Spil noget conquest!
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf lucky ba » 11. nov 2011 12:02

munckster skrev:
IkkNico skrev:
Mini DK skrev:Ligeledes er det med MW3 og BF3 de koster det samme. men nogen er til arkade shooter nogen er til lidt mere realistisk skyde spil (og nej BF3 er i så realistisk men det er mere realistisk end MW3). Nogen er til små maps uden køretøjer andre til lidt større med køretøjer, nogen er til fornyelse af spil selv om det koster fejl andre til samme motor i spil så de undgår fejl osv.............

Jeg må sige jer er glad for af der er forskellige spil til forskellige typer mennesker for havde der kun været en type spil og en type menneske så var verden et kedelig sted af leve

Så kan tråden vist godt lukkes 8selvom det ikke sker for spil er religion).
Kan kun erklære mig 100% enig.


iFroxy x skrev:lorte spawnpoints..

I modsætning til BF3, hvor det ikke er unormalt at spwne 3 meter foran eller bagved en fjende i TDM? ;)


TDM skulle aldrig være inkluderet i BF3. Det er ikke det spillet er og har aldrig været det. Spil noget conquest!

Det er squ også nederen at spille TDM i Cod.....så skal man da spille Kill Confirmed ;)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf IkkNico » 11. nov 2011 13:21

munckster skrev:TDM skulle aldrig være inkluderet i BF3. Det er ikke det spillet er og har aldrig været det. Spil noget conquest!

Det er opgså lige præcis hvad jeg gør.
Gad ikke conquest i BC2, og var helt vild med Rush, nu er det lige omvendt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf IkkNico » 11. nov 2011 13:29

Uanset om du er mest til BF3 eller MW3, så brug 5 minutter på at læse den her:

Why It’s Stupid To Hate Call of Duty So Damn Much ... tag ikke fejl af titlen, den kunne lige så godt have heddet Why It’s Stupid To Hate Battlefield 3 So Damn Much ... eller en helt 3. eller 4. titel for den sags skyld.
Stof til eftertanke
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf DukeofAwesome » 11. nov 2011 18:05

Billede
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf STAGNUM84 » 11. nov 2011 20:04

MW3 er et fint pust fra BF3. Campaign er bedre end BF3 synes jeg. Multiplayer er jeg ikke så vild med. Det er meget trange baner og folk kommer fra alle vinkler. Våbnene samt perks er ikke skruet særlig godt sammen. Eller også skal man bare ret højt op i rang før man får noget godt? Er lige ved at være level 30.
Men man kan ikke sammenligne MW3 og BF3. Det er 2 total forskellige spil. Det ene er et arkade shooter mens det andet har en dybde COD aldrig kommer i nærheden af.
STAGNUM84
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf far til 3 » 16. nov 2011 17:52

Kan nu heller ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet af Mr.StrongTroll, han var noget så hård ved BF på grund af fejl, og nu begynder fejl og Glitches at vælte frem i MW3. Har kun prøvet MW3 på PS3 og må da sige det er et ganske fint spil, bare ikke noget for mig, snyd og glitches bliver bare brugt af alle. Der mangler simpelthen for meget i det spil
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Andreas93 » 16. nov 2011 17:58

STAGNUM84 skrev:MW3 er et fint pust fra BF3. Campaign er bedre end BF3 synes jeg. Multiplayer er jeg ikke så vild med. Det er meget trange baner og folk kommer fra alle vinkler. Våbnene samt perks er ikke skruet særlig godt sammen. Eller også skal man bare ret højt op i rang før man får noget godt? Er lige ved at være level 30.
Men man kan ikke sammenligne MW3 og BF3. Det er 2 total forskellige spil. Det ene er et arkade shooter mens det andet har en dybde COD aldrig kommer i nærheden af.


Helt enig her. Var super godt underholdt af MW3's campaign, som jeg bedre kunne lide end Battlefields(som jeg var meget skuffet over) Multiplayer derimod i Mw3 og cod generelt siger mig dog ikke rigtigt noget. Jeg kan godt se hvorfor nogen synes at det er sjovt, med fast paced action, hvor du hurtigt spawner og bliver kastet lige tilbage i kampen og nærmest konstant unlocker ting, men jeg synes sgu det virker for tilfældigt når man laver kills og selv bliver dræbt.
Andreas93
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Anonymous22 » 16. nov 2011 17:59

BF3 sutter max røv! Dårligste grafik! Ligner jo noget der hører sig til i det sidste årtusinde!

MW3 er gudespillet over alle! Game of The Year!
Anonymous22
 


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf far til 3 » 16. nov 2011 18:23

Stronghold skrev:BF3 sutter max røv! Dårligste grafik! Ligner jo noget der hører sig til i det sidste årtusinde!

MW3 er gudespillet over alle! Game of The Year!


Rettelse Glitch of the YEAR :D
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf iFroxy x » 16. nov 2011 18:31

far til 3 skrev:
Stronghold skrev:BF3 sutter max røv! Dårligste grafik! Ligner jo noget der hører sig til i det sidste årtusinde!

MW3 er gudespillet over alle! Game of The Year!


Rettelse Glitch of the YEAR :D

+1
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Anonymous22 » 16. nov 2011 18:42

iFroxy x skrev:
far til 3 skrev:
Stronghold skrev:BF3 sutter max røv! Dårligste grafik! Ligner jo noget der hører sig til i det sidste årtusinde!

MW3 er gudespillet over alle! Game of The Year!


Rettelse Glitch of the YEAR :D

+1


-1

Spejl
Anonymous22
 


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Krisgebis » 16. nov 2011 18:52

Kan godt lide begge spil.
MW3 har bedst singleplayer (selvom det ikke er den bedste MW kampagne) og coop, men ved multiplayer er jeg selv mest til BF. Spiller dog mest BF når der kan samles et squad af venner, for ellers er det som regel en noget "ensom" oplevelse. Hvis jeg ikke har andre med kan jeg bedst lide at tage nogle omgange i MW3.

Spillenes fokus er vidt forskelligt, MW går i fodsporende af Quake og Counterstrike, med mindre baner, hvor korridorerne og banedesignet er nøje udtænkt, hvor hvert sted skal have en blind vinkel. BF har stort set opbygget deres eget gameplay og deler måske elementer med Tribes, hvor større slag om stillinger finder sted. Derfor er banedesignet ikke bare større, men opbygget efter stillinger der indtages og holdes. Her er balancen mere fokuseret på det overordnede slag og ikke så meget på de individuelle soldater. De sidste BF titler er dog blevet mere fokuseret på dette også.

En ting jeg må erklære mig lodret uenig i er dog, at MW skulle være mindre balanceret, at dem med højt level har OP udstyr og et spillet er fyldt med campere. I realiteten er disse elementer alle mere fremtrædende i BF. Camping har ingen ulemper i BF, og de store distancer kan gøre snipere virkeligt effektive, man unlocker virkeligt ubalancerede egenskaber når man leveler op. Den store slagmark og den store sammenblanding af forskellige ting, gør dog at man ikke mærker det så meget. Til gengæld opstår der i CoD nogle gange nogle perk kombinationer der er stærkere end de var planlagt (tænker på knife, commando, ninja ting fra MW2 :-O)

Ellers minder skænderierne lidt om diskussionerne fra min ungdom. Nemlig om Duke 3D var bedst, eller om Quake var bedst. Her holdte jeg selv med Duke ;)
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Mw3 vs Bf3 ?

Indlægaf Mogwai » 21. nov 2011 22:00

Interessant artikel omkring fanboyism og BF vs CoD.

http://games.ign.com/articles/121/1212865p1.html
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster