Xboxlife forum

Modern Warfare 3 - Info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Pronality » 22. nov 2011 21:04

Phimosis skrev:Nu skal jeg ikke virker som fortaler for at campe, men sjovt der er så mange der synes de er nogle idioter og jeg ved ikke hvad man ellers bliver kaldt - jeg må sige det ret tit forkommer jeg camper, bevæger mig da lidt rundt omkring, men når jeg ser en ligger jeg da mig ned og venter, men nok mest fordi jeg spiller med et LMG, og det synes jeg sku er fair nok.

Men igen det er jo bare mine ord, synes bare det er trist alle lige skal kalde min stil for idiot ;)


Bare du har det sjovt mens du spiller, så gør det intet :)
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Zentix » 22. nov 2011 21:21

Cena sagde også at jeg skulle passe på jeg ikke fik liggesår igår, jeg gik ind og græd mig selv i søvne :'(

;)
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Phimosis » 22. nov 2011 23:47

Pronality skrev:
Bare du har det sjovt mens du spiller, så gør det intet :)



Jamen det er jo lige det spiller går ud på ;)

Vil så sige alt kan jo gøres med måde, og jeg har i hvert fald ikke fundet et sted i nogen bane endnu, hvor jeg kan ligge helt stille og bare nakke løs - tænkte det der quickscoping, har det altid være en del af CoD's ånd, eller tror i det er noget som de går ind og fjerner ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Cena » 23. nov 2011 02:01

Zentix skrev:Cena sagde også at jeg skulle passe på jeg ikke fik liggesår igår, jeg gik ind og græd mig selv i søvne :'(

;)


Haha hele jeres hold havde også telt og campingbord med :) Jeg blamer ikke dig og din makker for at spille defensivt, for jeres hold var ikke alt for godt. Men det var vi åbenbart heller ikke, så vi tabte :)
Nu spiller du også i en lidt anden liga end os, så det var forventet. Sagde godt til mit party at det nok ikke blev den nemmeste kamp da jeg så du kom på det andet hold :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf TYLERtheCREATOR » 23. nov 2011 03:26

Tror det har forsøgt, at prøve og få os koblet sammen med alle andre lande i Skandinavien - jeg ender nemlig tit i baner med alverdens finnere!
TYLERtheCREATOR
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Jetsonboy » 23. nov 2011 09:24

Jeg blev spamet med reports igår da jeg spillede mod en clan der var virkelig dårlig tabere i KC. Jeg blev nummer 1 på vores hold og fik så en besked fra den dårligste taber jeg nogensinde har mødt. At jeg var blevet reportet for at snyde. Tager de det alvorligt inde hos Infinity ward? Eller kan man bare spam report også får man hammeren? [-X [-X
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. nov 2011 09:31

Jeg fik også en besked igår om at mine "controller bevægelser mindede meget om bevægelser med mus" Så jeg er sikkert også blevet reported for snyd :roll:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Morten Skou » 23. nov 2011 09:38

Major Oblivious skrev:Jeg fik også en besked igår om at mine "controller bevægelser mindede meget om bevægelser med mus" Så jeg er sikkert også blevet reported for snyd :roll:


Nu er der jo ingen der siger, at man ikke må spille med mus på sin Xbox? :)

Jeg tror at der skal en del til før folk bliver bannet fra MW3.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Anonymous22 » 23. nov 2011 09:41

Ja dårlige tabere er der sgu nok af ;) Opfølg venligst på hvad der sker Jetsonboy..
Anonymous22
 


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Jetsonboy » 23. nov 2011 09:42

Stronghold skrev:Ja dårlige tabere er der sgu nok af ;) Opfølg venligst på hvad der sker Jetsonboy..

Skal jeg gøre :) Oveni købet var det en franskmand :lol:
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. nov 2011 10:10

Morten Skou skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg fik også en besked igår om at mine "controller bevægelser mindede meget om bevægelser med mus" Så jeg er sikkert også blevet reported for snyd :roll:


Nu er der jo ingen der siger, at man ikke må spille med mus på sin Xbox? :)

Jeg tror at der skal en del til før folk bliver bannet fra MW3.


Det er godt at vide.. Var ikke helt klar over MS´s politik omkring ekstra-udstyr, men synes efterhånden at det er en hårfin grænse, og jeg tror ikke altid at Kill-Cam er tilnærmelsesvis nøjagtig gengivelse af "virkeligheden"
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. nov 2011 11:18

Andre som er blevet bedt om at hente en playlist Update?
Nu kan jeg finde spil i KC
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf IkkNico » 23. nov 2011 11:41

Røg stadig ind i DK lobbyer igår, men der var mange nte gamertags.

Når jeg hostede party fandt vi kampe med det samme, når venner gjorde det kunne vi ikke finde nogen


Jetsonboy skrev:Jeg blev spamet med reports igår da jeg spillede mod en clan der var virkelig dårlig tabere i KC. Jeg blev nummer 1 på vores hold og fik så en besked fra den dårligste taber jeg nogensinde har mødt. At jeg var blevet reportet for at snyde. Tager de det alvorligt inde hos Infinity ward? Eller kan man bare spam report også får man hammeren? [-X [-X

Bare rolig, IW bruger bl.a. Theater mode til at checke om folk snyder, så med mindre du har snydt, kan du tage det ganske roligt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Anonymous22 » 23. nov 2011 15:54

Nu er jeg gået prestige i MW1, men det er ikke registreret i MW3, så jeg kan få mit token :-/ Nogen der har en forklaring på det?
Anonymous22
 


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Cena » 23. nov 2011 16:29

Når de en gang får fixet lag burde de kigge på følgende:

- Giv kill'et til ham der ligger en i last stand som i Black Ops. Det andet er PISSE irriterende. Kan ikke tælle hvor mange gange jeg har skudt en, startet på reload, for at så at finde ud af han røg i last stand og nakkede mig. Fair nok - Hvis ikke en eller anden tard lige kaster en flashbang og får kill'et.

- Drop nu for helvede det knife lounge lort. Den animation der kommer når de panic knifer gør dem udødelige over for kugler så de er umulige at slå ihjel. Don't bring a knife to a gun game.
I det mindste gør så det kræver 2 gange knife forfra, og én gang bagfra.


De 2 ovenstående ting har fået mig til at skrige som en tysk skolepige utallige gange allerede!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster