Xboxlife forum

Modern Warfare 3 - Info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf UCOS I Masto 1 » 9. nov 2011 02:01

Prozel skrev:Så dig slet ikke :P

Men det fungere skide godt. Har set UCOS, DAC og mange flere danskere. Meget positivt overrasket over matchmakingen.


Og det er stadigvæk kun danske spillere jeg er ramlet ind i... og har kun oplevet 1 gang hvor der var server connection fejl - så indtil videre er det kun en positiv oplevelse (at man så ramler ind i nogle som bare er en smule bedre er en anden sag :wink: )
[img]http://share.xboxlife.dk/file/njhmmzyyzgi4mdjjmjbhodexzmu2odhlywnhmmi2ngm.jpg[/img]
UCOS I Masto 1
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Flipout » 9. nov 2011 07:10

Jeg syntes det tager lidt lang tid at komme ind i et spil hvis man er 3-4 stykke.. vi ventet op til 15min for vi kom ind og spillet.. og er jeg den eneste der er ved at brække mig over folk der quickscoper :D
Flipout
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Ganashatru » 9. nov 2011 09:18

Host-systemet er sædvanligvis grinagtigt. Jeg har ledt efter et match i 10 minutter nu...
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Revorge » 9. nov 2011 09:39

Flipout skrev:Jeg syntes det tager lidt lang tid at komme ind i et spil hvis man er 3-4 stykke.. vi ventet op til 15min for vi kom ind og spillet.. og er jeg den eneste der er ved at brække mig over folk der quickscoper :D


Ja også min oplevelse, at den kan være lidt længe om det, hvis man er 3 spillere eller derover - men ellers synes jeg faktisk det fungere udmærket indtil videre.

Hvad quickscoping, - så har jeg allerede brækket mig - det må de sgu gerne tweake bare en smule.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Cena » 9. nov 2011 09:56

Sad også og spillede et par timer i går og løb ind i en del jeg har set før herinde. Blandt andet Mokuer, et par af DND drengene, og så for 5 kr. blandet :) Ud af de 5 timer jeg spillede i går havde jeg kun kamp på 3 bar tror jeg.

Så godt har COD sku aldrig kørt så kort efter udgivelsen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf ramlas » 9. nov 2011 10:24

Det er næsten kun danskere, man spiller med, hvor er de andre nationaliteter???
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Zentix » 9. nov 2011 10:28

Det er jo ikke ligefrem positivt at matchmaking ikke kan finde andet end danskere. Det vil hurtigt blive et problem når mindre og mindre spiller det (langt ude i fremtiden). Det er en fejl, og vil tydeligvis blive rettet med en patch :) Det er jo også muligt at få god forbindelse til både folk fra Sverige, Norge, UK og Tyskland etc.

Jeg bekymrer mig dog ikke, det lader til at min 40/40 Fiber trækker host stortset hver kamp anyways :P
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Morten Skou » 9. nov 2011 10:40

Før spillet kom ud her i Danmark, så fandt den fint folk fra andre lande - så jeg tror ikke at der er noget at bekymre sig om der. :D

Jeg har samme oplevelse med min 50/50 , så det jo fint ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Major Oblivious » 9. nov 2011 10:57

Jeg sad også i lobby med franskmænd pre-release, og altid 4 bars.
Men synes det er fantastisk at matchmaking´en nu tager udgangspunkt i en geografiske lokation, og rent faktisk i stand til at matche folk sammen inde fra landsgrænser.

Det tog dem også pokkers lang tid at nå hertil.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Ganashatru » 9. nov 2011 11:19

BooZe skrev:Det vil hurtigt blive et problem når mindre og mindre spiller det (langt ude i fremtiden).


Det er allerede et problem nu. Det er kun TD og Domination, jeg kan finde matches i.
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Zentix » 9. nov 2011 11:22

Ganashatru skrev:
BooZe skrev:Det vil hurtigt blive et problem når mindre og mindre spiller det (langt ude i fremtiden).


Det er allerede et problem nu. Det er kun TD og Domination, jeg kan finde matches i.

Yeah, præcis.. Jeg tror der kommer en matchmaking update snarest. Der var også problemer i MW2 ved launch.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf enfen » 9. nov 2011 11:27

Selvom jeg har spillet, er det ikke røget i boksen endnu :)

Tæller kills fra killstreaks (helikopter) med imod næste killstreak som i MW2, eller har de ændret det til som i Black Ops ?
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Zentix » 9. nov 2011 11:30

Killstreaks fra airsupport tæller imod næste streak. Men jeg synes ikke det virker ubalanceret da killstreaks ikke er nær så kraftige som i MW2. Jeg har personligt intet problem med det ihvertfald. Man behøver heller ikke at dø for at nulstille sine killstreaks, den kører bare videre når du når dit 3. streak.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Morten Skou » 9. nov 2011 12:18

Jeg hader til gengæld at den ikke længere deler k/d-ratio op imellem de forskellige gamemodes.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Modern Warfare 3 - Info

Indlægaf Ganashatru » 9. nov 2011 12:20

Stats er også yderst mangelfulde. Hvordan var det i MW2 - kunne man se killstreaks, våben m.v. ligesom i BO der? Man kan ikke engang tjekke lobby-medlemmernes stats, kun deres gamercards.
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster