Xboxlife forum

Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Snak om first-person-shooter spil.

Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Them » 30. apr 2011 16:51

hey alle samme

har lige købt black ops men synes det er lidt trist at hør og se på desværre

men har kiggede lidt på Modern Warfare 2, er der stadig nogen der spiller det online.

og hvordan er det i forhold til black ops online
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Gamemakerman » 30. apr 2011 17:13

Der er uden tvivl stadigvæk meget aktivitet online i det spil, da mange af dem ikke kunne lide Black Ops gerne spiller det i stedet. Har ikke spillet MW2 online så kan ikke kommentere på hvordan det er i forhold til Blops.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Hanzo » 30. apr 2011 17:18

Der er ofte omkring 20-30 tusind (mindst) online hver gang jeg har tjekket inden for de seneste par uger, så der er mere end nok liv i det.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Them » 30. apr 2011 17:21

fedt fedt, så må jeg ned og bytte black ops hehe
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Them » 30. apr 2011 18:02

Men det er vel stort set det samme online eller hvordan
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Joerli » 30. apr 2011 22:21

Ja, ikke den helt store forskel. Det skal selvfølgelig siges at jeg ikke har spillet Xbox før, men spillet er vel det samme som på PS3.
Men der er ikke den store forskel, som sagt. Jeg synes at måden at optjene en killstreak på, er federe i Modern Warfare 2 end i Black Ops.
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf ilhan50 » 30. apr 2011 23:20

Det er fuldstændig det samme... Black Ops og Mw2 er meget ens...Køb Battlefild bad Company 2 det er meget bedere og meget flottere grafik...
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Prozel » 30. apr 2011 23:25

ilhan50 skrev:Det er fuldstændig det samme... Black Ops og Mw2 er meget ens...Køb Battlefild bad Company 2 det er meget bedere og meget flottere grafik...

Så absolut løgn. MW2 er, til trods for fejl og lidt flere fejl, mere fast paced end Black Ops.
Desuden er man afhængig af Open NAT i Black Ops, hvis ens skud have en reel chance for at ramme.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Morten Skou » 30. apr 2011 23:38

Prozel skrev:Desuden er man afhængig af Open NAT i Black Ops, hvis ens skud have en reel chance for at ramme.


Ah det passer vidst ikke helt. Det med forsinkelserne er jo lag, open NAT er udelukkende en indikator på at portene er åben og at man dermed kan forbinde til andre uden problemer. Når man først er forbundet, så burde det altså ikke have nogen indflydelse?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Prozel » 1. maj 2011 00:00

Morten Skou skrev:
Prozel skrev:Desuden er man afhængig af Open NAT i Black Ops, hvis ens skud have en reel chance for at ramme.


Ah det passer vidst ikke helt. Det med forsinkelserne er jo lag, open NAT er udelukkende en indikator på at portene er åben og at man dermed kan forbinde til andre uden problemer. Når man først er forbundet, så burde det altså ikke have nogen indflydelse?


Jeg kunne tydeligvis mærke forskel på når min NAT var Open og når den ikke var. Specielt close combat er man helt fu**ed. Sådan var det også i MW2 men slet slet ikke ligeså slemt som i blops.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf DaneMac » 1. maj 2011 04:10

Min NAT resetter sig selv, så skal ind og åbne den ret tit, jeg er fuldstændig stoppet med at spille Black Ops, de få gange jeg har været host har jeg fuldstændig revet dem rundt som om de var ingen ting, typisk 20+/2 men når jeg så ikke er host bliver det lige pludselig en del sværer, typisk gul ping, sjældent oppe og ha alle barer og det er virkelig bare nedern, især da jeg godt kan lide og snipe, det ret nedern at skyde efter folk når bullet misser for syg pga NAT eller Lag... os derfor BO er røget ad helvedes til.
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf TU I Raven » 1. maj 2011 06:46

Hvis du kan lide Cod så køb modern warfare 1 eller 2ern, da de er meget mere underholdende end black ops.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf DKhANSI » 1. maj 2011 08:07

Prozel skrev:
Morten Skou skrev:
Prozel skrev:Desuden er man afhængig af Open NAT i Black Ops, hvis ens skud have en reel chance for at ramme.


Ah det passer vidst ikke helt. Det med forsinkelserne er jo lag, open NAT er udelukkende en indikator på at portene er åben og at man dermed kan forbinde til andre uden problemer. Når man først er forbundet, så burde det altså ikke have nogen indflydelse?


Jeg kunne tydeligvis mærke forskel på når min NAT var Open og når den ikke var. Specielt close combat er man helt fu**ed. Sådan var det også i MW2 men slet slet ikke ligeså slemt som i blops.

Hørt, hørt. Jeg åbnede min NAT den anden dag efter en periode hvor den har været moderate, og jeg kunne tydeligvis mærke STOR forskel!
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Er der stadig gang i Modern Warfare 2, eller er det dødt

Indlægaf Them » 1. maj 2011 10:06

Så har jeg fået fat på mw2 og synes det er meget federe end black ops, især våbenen + bedere lyd og grafik og så er der meget mere knal på online dele
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron