Xboxlife forum

Danske CoD Montages.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 16. jul 2012 12:06

Gameplayet er faktisk rigtig vildt! Hvis du læser descriptionen på youtube vil du finde ud af hvorfor :) Man godt du kunne lide redigeringen!
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf First blood DK » 16. jul 2012 12:16

Det jeg savner lidt, er bare fuldstændigt standard optagelser af Danske hold i diverse klankampe.
Det finder jeg meget mere spændende og underholdende at se på, end de videoer der her er vist.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 16. jul 2012 17:55

First blood DK skrev:Det jeg savner lidt, er bare fuldstændigt standard optagelser af Danske hold i diverse klankampe.
Det finder jeg meget mere spændende og underholdende at se på, end de videoer der her er vist.


hmm, hvis det er sådan noget du mener:


Den er godt nok ret gammel, men de fleste danske hold spiller decerto nu.. GB er blevet ret så, lad mig se, fucking dårligt...! Meld dig ind på Fiskermands gruppe på facebook First.. Der sker masser i forhold til dansk klan gaming, faktisk alt. :)

Den sidste 2v2 turnering m. præmier (som jeg vandt ;) ) blev også livestreamet med commentating på og det hele! Den er godt nok i ret dårlig kvali her http://da.twitch.tv/hazzodk/b/324687380
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 16. jul 2012 19:16

First blood DK skrev:Det jeg savner lidt, er bare fuldstændigt standard optagelser af Danske hold i diverse klankampe.
Det finder jeg meget mere spændende og underholdende at se på, end de videoer der her er vist.

Der er desværre åbenbart blevet lavet en uskreven regel om at man ikke filmer og ligger videoer på youtube med danske klaner som spiller mod hinanden, da den ene klan kan føle sig ydmyget og trådt på... men der er flere klaner end nogensinde før og det danske CoD community har aldrig været så stort som nu :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf First blood DK » 17. jul 2012 06:03

lucky ba skrev:
First blood DK skrev:Det jeg savner lidt, er bare fuldstændigt standard optagelser af Danske hold i diverse klankampe.
Det finder jeg meget mere spændende og underholdende at se på, end de videoer der her er vist.

Der er desværre åbenbart blevet lavet en uskreven regel om at man ikke filmer og ligger videoer på youtube med danske klaner som spiller mod hinanden, da den ene klan kan føle sig ydmyget og trådt på... men der er flere klaner end nogensinde før og det danske CoD community har aldrig været så stort som nu :)


Ja, nu tror jeg godt jeg ved hvad du henviser til. Men der er jo også forskellige måder at lægge film ud på.

Men personligt tror jeg hellere jeg vil spille imod udenlandske klaner når vi starter igen. Men det er jo ikke kun op til mig.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 17. jul 2012 16:14

First blood DK skrev:
lucky ba skrev:
First blood DK skrev:Det jeg savner lidt, er bare fuldstændigt standard optagelser af Danske hold i diverse klankampe.
Det finder jeg meget mere spændende og underholdende at se på, end de videoer der her er vist.

Der er desværre åbenbart blevet lavet en uskreven regel om at man ikke filmer og ligger videoer på youtube med danske klaner som spiller mod hinanden, da den ene klan kan føle sig ydmyget og trådt på... men der er flere klaner end nogensinde før og det danske CoD community har aldrig været så stort som nu :)


Ja, nu tror jeg godt jeg ved hvad du henviser til. Men der er jo også forskellige måder at lægge film ud på.

Men personligt tror jeg hellere jeg vil spille imod udenlandske klaner når vi starter igen. Men det er jo ikke kun op til mig.

Jeg kan godt huske dengang med Healthyplayerz, men det var også mere her i MW3 jeg tænkte på da vi kom til at ligge en video ud og så fik voldsom meget hate fra nogle bestemte personer, men udover det tror jeg ikke der er nogle danske klaner i hardcore mere så det er nok kun udlændinge på GB :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Anonymous22 » 20. jul 2012 18:01

Bare for sjov :) Ikke vildt mange headshots, eller noget fancy :D

Anonymous22
 


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 20. jul 2012 19:17

Stronghold skrev:Bare for sjov :) Ikke vildt mange headshots, eller noget fancy :D



WTF! Hvad sker der for det sidste klip dér!? :D
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Anonymous22 » 20. jul 2012 19:19

Infected :) Fandt et sted hvor de stod og traskede rundt i hinanden, så jeg kunne køre familieguf på hele flokken ;)
Anonymous22
 


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Raxxu » 23. jul 2012 13:55

tag et kig på min nye COD sniper montage og så gerne sige jeres mening om hvor god den er fra 1-10 og gerne kom med nogle forslag til at gøre den bedre. Det skal lige siges at de clip som er i videoen IKKE er fra xboxen da jeg ikke har fået anskaffet mig et capture card. De er derimod fra PC. Et like og helst gerne et sub ville være dejligt :D og btw kanalen er en kanal til den clan som jeg er i. Så der kommer en masse andet også med både alt fra Moab videoer og flere montages og bare sjove random klips. Skal dog lige først have købt min HDPVR :P

Link til kanalen:http://www.youtube.com/user/CoEGamingGG?feature=g-user-u
Videoen:


Tak på forhånd
Senest rettet af Raxxu 23. jul 2012 15:30, rettet i alt 1 gang.
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 23. jul 2012 15:24

Det ser jo meget godt ud 7/10

Men er personlig ikke så meget for musikken, men det er jo bare en smagssag ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Raxxu » 23. jul 2012 15:29

lucky ba skrev:Det ser jo meget godt ud 7/10

Men er personlig ikke så meget for musikken, men det er jo bare en smagssag ^^


Takker :D
og ja det med musikken er jo en smagssag som du selv sagde ^^
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf MutantFoodStamp » 1. aug 2012 01:53

Her er vores første Team Tage (Jeg er dog den eneste dansker der er med :P )
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Anonymous22 » 1. aug 2012 07:48

MutantFoodStamp skrev:Her er vores første Team Tage (Jeg er dog den eneste dansker der er med :P )


=D> Fedt lavet! =D>
Anonymous22
 


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 1. aug 2012 14:29

Hvor mange af de kampe vandt i så?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster