Xboxlife forum

Danske CoD Montages.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf ismand » 8. jan 2012 21:50

sjampen skrev:Introen er som sådan ikke dårlig, den springer bare ikke ud som "prof. lavet, musikken jeg foretrækker er i en noget mere afslappet stil, så den ikke tager over videoen. Personligt er jeg fuldstænding ligeglad med hvilke våben du har med, jeg er langt mere fokuseret på selve clips'ne. Jeg kan personligt ikke foredrage sniper montages hvor man ser en idiot dreje 900 grader rundt og ramme et noscope fordi de simpelthen intet har med en dygtig spiller at gøre. Jeg er langt mere til en der får indtil flere sprays i træk eller hvis man ser en sniper der rammer 7-8 i træk. Jeg synes ikke det klip du bruger virker af særlig høj kvalitet. En ting som du skal passe på med er ikke at overgøre det med effekterne, og når du senere skifter fra et klip til et andet, at det bliver gjort nærmest uden man ligger mærke til det. Jeg bryder mig ikke om at skærmer hopper rundt eller hakker, at jeg får epileptiske anfald af lyseffekter eller at man forsøger at maskere selve klippet med alt mulig spas.

Et råd er at find en ting som du godt selv kan lide og køre med det så det skiller dig ud. Ham der hedder Hutch fra Machinima har lavet nogle småmontages hvor han tager nogle småfesne popsange, og det er sådan noget der skiller sig ud.


Tusind tak for nogen ''Words of wisdom'' virkelig fedt med noget så god kritik. =D>
EG - Empire Gaming - Member
ismand
Niveau 2
 
Indlæg: 173


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 9. jan 2012 17:13

ramlas skrev:
lucky ba skrev:
lucky ba skrev:Synes at Montage's er nice, men er jeg den eneste der mener at folk der laver Commentary's er til grin ??

Hvis commentaries er lavet af spillere som rent faktisk kan finde ud af spillet, så synes jeg de er langt bedre end montages, i og med at man rent faktisk kan lære noget af dem. Montages er bare rent bling bling.

Ja det kan faktisk godt passe... Nogle gange sidder jeg bare og krymper tær over danskere som skal snakke engelsk #-o



ja jeg kan lige se dig tale flot skole-engelsk - tror de fleste prøver så godt de kan - men der er altid en dum dansker, der kommer med dumsmarte kommentarer [-X[/quote]
Og det vil jeg så vælge ikke at kommentere meget yderligere på andet end, du enten må være over 50 eller have lavet en commentary på engelsk ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 12. jan 2012 20:53

Hey drenge jeg har ikke uploaded noget i laaang tid , tror det er 2 måneder siden! :O

Men jeg har kaste mig ud i OCE - Det betyder (One Clip Edit) - OCE er tit over edit, det er der nogen der kan lide og andre der ikke kan! :) Men jeg syntes denne her har en god balance og den har et tema, som er SAW!!!!

Og tror alle har set en SAW Film før, Så jeg vil lade video tale for sig selv - men please leave en kommentar og et like :)

Thats it im out DuGGii <3

Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Zentix » 12. jan 2012 21:44

Du har kastet dig ud i OCE? Hvis det var dig der havde redigeret den, så ville jeg måske kunne følge dig :P Trolol.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 12. jan 2012 22:18

Zentix skrev:Du har kastet dig ud i OCE? Hvis det var dig der havde redigeret den, så ville jeg måske kunne følge dig :P Trolol.

Ja jeg har kaste mig ud i et OCE? det kan jeg da sagens sige, Da det var mig der valgte at få lavet et OCE - Det kræver jo et clip, det går jo ikke kun ud på edit. så jeg valgte at uploade et OCE :) aka kaste mig ud i et OCE...
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. jan 2012 23:30

edit This! Episode 23 :)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf solo3300 » 20. jan 2012 00:00

Kan ikke se hvad der sker i den video der
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 26. jan 2012 17:36

Her er en entry til en konkurrence! Prøvede lige en lidt anden stil denne gang ;)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf SealFox » 26. jan 2012 18:35

Hvornår kommer der nogle montager hvor der intet ligegyldig effekter er? bare gameplay med fede kills?
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 26. jan 2012 18:59

SealFox skrev:Hvornår kommer der nogle montager hvor der intet ligegyldig effekter er? bare gameplay med fede kills?


Nævn én ligegyldig effekt :) Alle effekterne bygger op om gameplayed og musikken, hvilket skaber et flow og en "spændingskurve" som i en hvilken som helst anden film som har til sinde at underholde. ;) Har du nogensinde set en film uden effekter - den ville være ret kedelig... Hvis du vil se gameplay uden "ligegyldige effekter" så spil selv eller find nogle commentaries. ouT
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Fredyxx » 26. jan 2012 19:02

SealFox skrev:Hvornår kommer der nogle montager hvor der intet ligegyldig effekter er? bare gameplay med fede kills?


En montage handler efterhånden næsten kun om, hvor fedt redigeret den er, du skal nok søge commentaries i stedet hvis det kun er gameplay du er ude efter ;)
Fredyxx
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf SealFox » 26. jan 2012 19:58

Savner sku de gamle cs film hvor det ikke var spækket til med effekter..
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 26. jan 2012 20:03

SealFox skrev:Savner sku de gamle cs film hvor det ikke var spækket til med effekter..


Tro mig, det var de ikke fordi man ikke havde udstyret til det ;)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 17. feb 2012 21:03

Wish me luck..
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 29. feb 2012 23:23

..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron