Xboxlife forum

Far cry 3 tråd

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Stjerne » 18. dec 2012 17:16

Er der nogen der ved hvad "The Lost Expedition Edition" præcis er?

Der står 2 Solo Exclusive Missions, men hvor er de i spillet... ?
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Jeezper » 18. dec 2012 18:29

Stjerne skrev:Er der nogen der ved hvad "The Lost Expedition Edition" præcis er?

Der står 2 Solo Exclusive Missions, men hvor er de i spillet... ?

Det er vel en special udgave af Far Cry 3 med 2 ekstra baner

Hvis du har købt udgaven fulgte der sikkert en kode med, sådan plejer det at fungere.
Jeezper
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Lowlandet » 18. dec 2012 18:48

Stjerne skrev:Er der nogen der ved hvad "The Lost Expedition Edition" præcis er?

Der står 2 Solo Exclusive Missions, men hvor er de i spillet... ?


De skulle vist være ret så kedelig de missioner, lidt ligesom den mission du kan få låst op via Uplay.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Stjerne » 18. dec 2012 18:53

Jeezper skrev:
Stjerne skrev:Er der nogen der ved hvad "The Lost Expedition Edition" præcis er?

Der står 2 Solo Exclusive Missions, men hvor er de i spillet... ?

Det er vel en special udgave af Far Cry 3 med 2 ekstra baner

Hvis du har købt udgaven fulgte der sikkert en kode med, sådan plejer det at fungere.

Jeg fik den udgave, og har brugt koden. Men ved helt ærligt ikke hvad jeg fik ud af det.... #-o
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf spif2001 » 18. dec 2012 19:17

Der er to missioner på kortet, der er markeret med et orange 'bilrat' ikon, når man har Lost Expedition. Man går ikke glip af noget særligt, ved ikke at have dem.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Stjerne » 18. dec 2012 21:10

spif2001 skrev:Der er to missioner på kortet, der er markeret med et orange 'bilrat' ikon, når man har Lost Expedition. Man går ikke glip af noget særligt, ved ikke at have dem.

Så har jeg allerede lavet dem, vidste bare ikke de kom derfra! Takker :D
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Cena » 19. dec 2012 07:35

Fik startet på Far Cry 3, og nøj hvor er det bare godt :)

Det er lang tid siden (Just Cause 2) jeg har været så underholdt med bare at fjolle rundt og laver sjove ting.
Har spillet et par missioner af historien men har brugt en masse tid på at køre vandski, gå på jagt med bue og pil, brænde alt muligt af, og ja bare have det sjovt! :D
Det kunne sagtens gå hen og blive GOTY fra min side!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf CvKM » 19. dec 2012 07:48

Den der med at brænde ting af... Den blev jeg sådan lidt forbavset over, for jeg kastede en molotov og ville brænde en fjende. Han døde så også, men jeg endte med at futte halvdelen af skoven af også. :lol: Mindede også på en eller anden måde om dengang man som 12 årig brændte alt muligt p*s af. :twisted:
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Cena » 19. dec 2012 08:00

CvKM skrev:Den der med at brænde ting af... Den blev jeg sådan lidt forbavset over, for jeg kastede en molotov og ville brænde en fjende. Han døde så også, men jeg endte med at futte halvdelen af skoven af også. :lol: Mindede også på en eller anden måde om dengang man som 12 årig brændte alt muligt p*s af. :twisted:


Ja det kan hurtigt tage overhånd. Ville rydde en outpost, og sneg mig ind på den første modstander.
I stedet for at trykke RS og snigmyrde ham fik jeg trykket RB og kastede en molotov direkte i ryggen på ham som satte ild til hele lortet så jeg måtte stikke af og komme igen lidt efter :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Stjerne » 19. dec 2012 11:38

Cena skrev:
CvKM skrev:Den der med at brænde ting af... Den blev jeg sådan lidt forbavset over, for jeg kastede en molotov og ville brænde en fjende. Han døde så også, men jeg endte med at futte halvdelen af skoven af også. :lol: Mindede også på en eller anden måde om dengang man som 12 årig brændte alt muligt p*s af. :twisted:


Ja det kan hurtigt tage overhånd. Ville rydde en outpost, og sneg mig ind på den første modstander.
I stedet for at trykke RS og snigmyrde ham fik jeg trykket RB og kastede en molotov direkte i ryggen på ham som satte ild til hele lortet så jeg måtte stikke af og komme igen lidt efter :)

Jeg gjorde lidt det samme da jeg skulle kaste en sten for at få fjernet nogle fjender i en snige-mission. Så fik jeg smidt en håndgranat istedenfor!!

Men også GOTY herfra ! :)
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Major Oblivious » 19. dec 2012 11:55

Cena skrev:Fik startet på Far Cry 3, og nøj hvor er det bare godt :)

Det er lang tid siden (Just Cause 2) jeg har været så underholdt med bare at fjolle rundt og laver sjove ting.
Har spillet et par missioner af historien men har brugt en masse tid på at køre vandski, gå på jagt med bue og pil, brænde alt muligt af, og ja bare have det sjovt! :D
Det kunne sagtens gå hen og blive GOTY fra min side!


Husk også at komme ud og svømme med hajerne. Det er noget som får hvilepulsen til at sige..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Dirty South » 19. dec 2012 20:58

Hej, hvis man køber spillet, følger der så Map Editor med ? eller skal det downloades ved siden af, og er det gratis ?????
Dirty South
 


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 19. dec 2012 22:51

Var lige ude og sejle en lille tur, pludselig forsvandt vandet LOL
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =114401026
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Cena » 20. dec 2012 19:01

Virkelig godt spil. Tror snart jeg er færdig med story men der er stadig masser at lave.
Det her må næsten være mit goty :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Far cry 3 tråd

Indlægaf Morten Skou » 20. dec 2012 19:11

DKsDEVIL skrev:Var lige ude og sejle en lille tur, pludselig forsvandt vandet LOL
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =114401026


Det sker når en eller anden har hevet bundproppen ud :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster